تجارت تجارت .

تجارت

قصه براي كودكان

خواندن قصه براي كودكان، آن ها را به دنياهاي تخيلي خود مي برد و لحظات شاد و رويايي براي آن ها مي آفريند. همزاد پنداري با شخصيت هاي موجود در قصه، اولين و ساده ترين دستاوردي است كه قصه براي كودكان به ارمغان مي آورد.

خواندن قصه براي كودكان مستلزم شرايط خاصي است كه توجه به آن ها تاثير داستان را روي كودك بيشتر مي كند. صداي راوي داستان، لحن قصه خواني براي كودكان و نوع داستاني كه براي كودكان روايت مي شود، در موثر بودن داستان روي ذهن كودك تاثيرگذار است.

بهتر است براي قصه اي كه براي كودك مي خوانيد، برنامه خاصي داشته باشيد، در ابتداي قصه خواني براي كودكان، سعي كنيد از انواع ژانر هاي قصه براي كودكان استفاده كنيد تا سليقه كودك در داستان شنوي دستتان بيايد و پس از آن كه با علايق كودك خود آشنا شديد، از داستان هاي پرطرفدار و سليقه كودك براي او استفاده كنيد.

در ميان ژانر هاي مختلف داستان هاي ماجرايي و تخيلي بيشترين طرفدار را به خود اختصاص مي دهند؛ چراكه ذهن كودكان ماجراجو است و به دنبال كشف حقايق و ماجراهاي مختلف مي رود و دوست دارد كه هر چيزي را براي خود واكاوي كند.

اگر داستاني كه براي كودك خود روايت مي كنيد داراي جريان و شخصيت هاي غير واقعي است، قبل از داستان براي كودك توضيح دهيد و به او بگوييد كه احتمال وقوع اين اتفاقات در دنياي واقعي بسيار كم است؛ در اين شرايط كودك را از خطر ترس هاي بعد از شنيدن داستان دور مي كنيد.

پرخاشگري كودكان، يكي ديگر از معضلاتي است كه كودكان و والدين آن ها با آن دست و پنجه نرم مي كنند. پرخاشگري در كودكان به دلايل متعددي ظاهر مي شود؛ الگو برداري شايع ترين دليل بروز پرخاشگري در كودكان است. اگر در خانه و نزديكان كودك، فردي پرخاشگر و عصبي وجود داشته باشد، احتمال بروز پرخاشگري در آن ها بيشتر از ساير كودكان است. كودكان رفتار ما را مي بينند و از ما ياد مي گيرند؛ لذا بهتر است در مقابل كودكان بيشترمراقب رفتار خود بوده و بر اعصاب خود تمركز داشته باشيد.

عامل شايع ديگر در بروز پرخاشگري در كودكان، وجود ترس و اضطراب درون كودك مي باشد. استرس و نگراني هايي كه كودكان با خود حمل مي كنند، باعث بروز پرخاشگري در رفتار آن ها مي شود.

مدرسه يك عامل ديگر در پرخاشگري كودكان است. كودكان در مدرسه از طريق الگوبرداري از مربيان و بچه هاي ديگر، پرخاشگري را ياد گرفته و وارد شخصيت خود مي كنند.

سايت voolak حاوي مقاله هاي كاربردي و روانشناسي متعددي در زمينه روانشناسي كودك مي باشد؛ كه با مراجعه به سايت و انتخاب مقاله مورد نظر خود، مي توانيد اطلاعات خود را در زمينه رشد و تربيت كودكان خود بالا ببريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۱۵ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير آنلاين موبايل

تكنولوژي بي شك زندگي را براي ما بسيار آسان كرده است و ما با استفاده از آن مي توانيم بسياري از كار هاي خود را سريع تر و بهتر انجام دهيم . كاربرد تكنولوژي به مرور زمان در زندگي انسان ها بيشتر و بيشتر ميشود و ما هرروز تلاش ميكنيم تا اين فناوري را گسترده تر كنيم. يكي از ابزار هاي پركاربرد تكنولوژي گوشي موبايل است، امروزه زندگي بدون گوشي موبايل تقريبا امري غيرممكن است و اگر در روند كاري گوشي موبايل مشكلي ايجاد شود در كار هاي روزمره ما اختلال بوجود مي آيد كه ناگذير به تعمير آنلاين موبايل مي شويم. بنابراين اگر احساس كرديد كه گوشي موبايل شما مشكل نرم افزاري يا سخت افزاري پيدا كرده است بايد سريعا براي تعمير آن اقدام كنيد كه باعث مشكلات بيشتر و خسارت زيادتر به دستگاهتان نشود.

شما براي تعمير موبايل خود بايد به مجموعه هاي معتبر مراجعه كنيد كه قادر باشند با دسترسي به ماهر ترين كارشناسان و تجهيزات پيشرفته هر مشكل نرم افزاري يا سخت افزاري گوشي موبايل شما را تعمير كند. يكي از خدمات ارائه شده امكان تعمير آنلاين موبايل است و اگر زمان كافي براي مراجعه حضوري و تعمير گوشي موبايل خود را نداريد، ميتوانيد به صورت آنلاين گوشي موبايل خود را تعمير كنيد. روند تعمير آنلاين موبايل در بدين صورت است كه در ابتدا كارشناسان مجرب به شما به صورت پرسش و پاسخ مشاوره ميدهند و شما مشكل گوشي خود را توضيح ميدهيد و با انجام دستورالعمل هاي گفته شده توسط كارشناس روند تعمير آنلاين موبايل شما پيش ميرود. تعمير آنلاين موبايل در مواردي كه ايراد و اختلال گوشي موبايل سطحي است و قابل حل توسط خود كاربر است بسيار كاربردي و مناسب است.

اگر گوشي موبايل شما ساخت شركت اپل يعني آيفون است و احساس ميكنيد دچار ايراد شده است بايد به كارشناساني كه در زمينه اپل تخصص و مهارت داشته باشند مراجعه كنيد چرا كه گوشي هاي همراه شركت اپل ساختار نرم افزاري و سخت افزاري متفاوتي از ساير گوشي هاي موبايل دارند و حتي سيستم عامل آن ها كه مهم ترين بخش نرم افزاري محسوب ميشود با ساير گوشي هاي موبايل كه اغلب Android هستند، متفاوت است و از IOS حمايت ميكند بنابراين تعميرات اپل نيز نياز به تخصص و دانش خاص خود دارد و عيب يابي اشتباه موجب ايجاد مشكلات بيشتر در گوشي همراه شما ميشود، ديجي بان توسط متخصصان اپل ميتواند به راحتي گوشي شما را عيب يابي صحيح و آن را تعمير كند، همچنين اين ضمانت به شما داده ميشود كه در تعميرات اپل از قطعات سخت افزاري كاملا اورجينال و 100% اصل استفاده ميشود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۲۵ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه شب صوتي

در ميان فرمت هاي مختلف قصه، قصه شب صوتي در دنياي كودكان محبوبيت زيادي دارد. گوش دادن به قصه شب صوتي قبل از خواب، آرامش زيادي براي ذهن كودك ايجاد مي كند. نوع داستاني كه براي كودك روايت مي شود و راوي كه در قصه شب صوتي، اين داستان را براي كودك روايت مي كند، در ايجاد علاقه در كودك براي گوش دادن به داستان بسيار تاثير گذار است.

قصه شب صوتي، ذهن كودك را باز مي كند و باعث شكوفايي استعداد هاي نهان كودك مي شود. كودكان علاقه زيادي به شنيدن قصه هاي متنوع دارند و قصه هاي تكراري، ذهن آن  ها را خسته مي كنند؛ لذا بهتر است معيار تنوع را در انتخاب قصه شب صوتي در نظر بگيريد.

همه والدين دوست دارند كودكاني باهوش داشته باشند كه همه چيز را سريع ياد مي گيرد و اصطلاحا گيرايي بالايي دارند. هوش كودكان با مولفه هاي گوناگوني سنجيده مي شود؛ اما بهترين سن براي سنجش اين امر، 5 تا 7 سالگي در كودكان است.

به گفته گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد آمريكا، 7 نوع هوش در كودكان مشاهده مي شود كه هر كدام از آن ها مي توانند تقويت شده و رشد پذير باشند؛ كه اين مهم به موقعيت ها و شرايط زندگي كودك بستگي دارد. هوش زباني و تكلمي، هوش منطق و رياضيات، هوش بصري، هوش موسيقي، هوش بدني تعادلي، هوش بين فردي و هوش درون فردي از جمله هوش هايي هستند كه گاردنر معتقد است در همه ي كودكان از بدو تولد به صورت انتزاعي وجود دارد و قابل رشد و گسترش هستند.

يكي ديگر از مسائل مهم در رشد كودكان، ترس كودكان است. ترس در كودكان ريشه در علل متعددي دارد كه در اين مقاله به برخي از آن ها اشاره خواهيم كرد.

            عامل ژنتيك در ايجاد ترس براي كودكان

            عامل استرس و نگراني هاي والدين كودك در ايجاد ترس براي او

            عامل فشار هاي رواني كودك در ايجاد ترس كودكان

            عامل توجه انحصاري به كودك در ايجاد ترس و اضطراب براي كودك

معمولا كودكان تا 2 سالگي با مفهوم ترس آشنايي نداشته و هيچ گونه ادراكي راجع به آن ندارند. پس از دو سالگي كه درك كودك از محيط پيرامون خود بالا مي رود، به مرور درك بيشتري نسبت به مسئله ترس پيدا كرده و و اضطراب و ترس در او شكل مي گيرد.

براي از بين بردن ترس كودكان، به هيچ وجه كودك را تنبيه نكنيد؛ تنبيه كردن كودك نه تنها باعث درمان ترس او نمي شود بلكه ممكن است نتيجه عكس روي او گذاشته و ترس او را تشديد كند. در اين مواقع بهتر است با كودك با آرامش صحبت كنيد و موقعيت واقعي ترس را براي او توضيح دهيد، مثلا اگر كودك مي ترسد كه زير تختش موجودي خطرناك باشد، زير تخت را با او بگرديد و به او نشان دهيد كه هيچ موجود غيرواقعي و خوفناكي زير تخت نيست و اين ترس ساخته ذهن اوست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۴۰ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كودكانه

 

روايت داستان كودكانه براي كودكان قبل از خواب يا در هنگام بيداري براي پر كردن اوقات فراغت كودكان، در رشد و نمو ذهني و روحي آن ها تاثير فراوان و مثبتي دارد. گوش دادن كودك به داستان كودكانه باعث بالا رفتن سرعت رشد هوش و حافظه كودك شده و قدرت حل مسئله را در او افزايش مي دهد.

زماني كه يك داستان كودكانه را براي كودك خود روايت مي كنيد، كودك شروع به خيال پردازي و تصور كاراكتر هاي داستان مي كند، و در اين مسير ممكن است خود را به جاي اين كاراكترها گذاشته و براي ذهن خود چالش ايجاد مي كند. به اين ترتيب كودك با خواندن كتاب يا گوش كردن به يك داستان كودكانه جذاب، تجربه هاي متعددي از زندگي هاي متفاوت به دست مي آورد كه در نهايت منجر به بالا رفتن هوش هيجاني و تقويت قواي حل مسئله او مي شود.

سعي كنيد داستان كودكانه اي كه براي بچه ها انتخاب مي كنيد متناسب با روحيات و سليقه خود كودك باشد. بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي هيجاني يا ترسناك و ماجرايي گوش كنند، در مقابل بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي رمانتيك و احساسي گوش كنند و با آرامش بيشتري داستان مورد علاقه خود را دنبال كنند.

علائم و نشانه هاي كرونا در كودكان با بزرگسالان داراي تشابه ها و تفاوت هاي متعددي است. تب، احساي بدن درد، احساس گلو درد، احساس خستگي و خواب آلودگي از جمله علائم عمومي كرونا دركودكان و بزرگسالان است. در آغاز شيوع كرونا در كشورها، شايعاتي مبني بر مقاوم بودن بدن اطفال در برابر جذب و نشر اين ويروس مطرح شد، كه با ادامه روند شيوع كوويد 19، اين فرضيه ها به طور كامل رد شد.

بدن كودكان در برابر كروناويروس، مقاوم تر است و از آسيب پذيري كمتري نسبت به بزرگسالان برخوردار است؛ اما اين بدان معنا نيست كه كودكان كرونا نمي گيرند يا در صورت ابتلا، ناقل كرونا نيستند. توانايي انتقال ويروس از طريق كودكان به اندازه انتقال بزرگسالان است و آن ها جزو ناقلان فعال اين ويروس در جهان هستند.

لذا بهتر است حتي الامكان كودكان را از جمعيت و مكان هاي شلوغ و پر تردد دور نكه داشته و در اين دوران تمامي پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد تا از صدمات ناشي از ابتلا به اين ويروس منحوس در امان باشيد.

وولك  حاوي مقاله هاي روانشناسي متعدد در رابطه با كرونا در كودكان، تب كودكان و بيماري ها و اختلالات متعدد در آن ها مي باشد. براي مطالعه هر مقاله و استفاده از راهكار هاي مفيد فرزند پروري، كافي سات به سايت وولك مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۱۰ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير آيفون

چند راهكار ساده براي آن كه گوشي خود را از مراجعه به تعميرگاه و تعمير موبايل محفوظ نگه داريد:

در زمان هايي كه با گوشي كاري نداريد و از آن استفاده نمي كنيد، اده تبفن همراه و نقطه اتصال گوشي خود را خاموش كنيد. با اين كار به بيشتر شدن عمر باتري موبايل خود كمك كرده ايد.

روشن بودن حالت پرواز در موبايل، يكي ديگر از كارهايي است كه در بهبود عملكرد باتري گوشي تاثيرگذار است.

حتي الامكان سعي كنيد از چند برنامه به صورت همزمان در گوشي خود استفاده نكنيد. اگر چند برنامه روي موبايل خود باز كرده ايد، قبل از آن كه گوشي را قفل كنيد، همه برنامه ها را ببنديد و سپس اين كار را انجام دهيد.

براي جلوگيري از هنگ كردن گوشي، سعي كنيد از نصب برنامه هاي سنگين و گرافيكي روي گوشي اجتناب كنيد.

با توجه به شيوع ويروس كرونا، بسياري براي آن كه گوشي خود را ضد عفوني كنند از الكل و پد هاي بهداشتي استفاده مي كنند؛ اين كار توسط متخصصان تعمير موبايل به هيچ عنوان توصيه نمي شود. اصلا به سوكت ها و پورت هاي ورودي و خروجي موبايل الكل يا آب نزنيد، چراكه مرطوب شدن اين نواحي از موبايل، باعث سوختن برد گوشي شده و تعمير موبايل را غير ممكن مي سازد و بايد براي جبران اين خسارت، گوشي جديدي براي خود تهيه كنيد.

براي تعمير آيفون نيز مانند تعمير ساير برند هاي گوشي موبايل، رعايت نكات فوق ضروري  مي باشد. از آن جايي كه هزينه تعمير آيفون نسبت به تعمير موبايل هاي كمپاني هاي ديگر مانند سامسونگ، هوواوي، شيائومي و... بيشتر است، صاحبان آيفون در نگه داري از گوشي خود بايد دقت بيشتري داشته باشند و از شرايط و پيچيدگي هاي استفاده از آيفون نيز اطلاعات كافي در دست داشته باشند.

تعمير آيفون در ايران تنها در مراكز تخصصي اپل انجام مي پذيرد، چرا كه اين مراكز داراي متخصصاني ماهر و مجرب مي باشد كه با دشواري هاي سيستم عامل ios به طور كامل آشنايي دارند و قادر هستند تا عيب يابي آيفون را به صورت تخصصي و كامل انجام دهند.

اگر مودم شما نياز به بررسي و تعمير دارد، حتما تعمير مودم خود را توسط متخصصان و كارشناسان سخت افزاري انجام دهيد.

مهم ترين نكته در بررسي مشكلات پيش آمده براي مودم، عيب يابي آن است. ابتدا بايد فهميد كه مشكل مودم چيست و از كجا آب مي خورد و سپس براي تعمير مودم تصميم گيري و برنامه ريزي كرد. تعمير مودم به دست كارشناسان حوزه سخت افزار، عمر مفيد مودم شما را بالاتر برده و راندمان آن را نيز بهبود مي بخشد. در نهايت تعمير مودم و عملكرد صحيح آن، منجر به اتصال صحيح به اينترنت و ارتباط با ديناي پيرامون مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۶:۳۴ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات لپ تاپ

در دنياي امروز به دليل گسترش استفاده از تكنولوژي و وسايل ارتباطي، احتمال ايجاد اختلال در لپ تاپ و كامپيوتر ها بيشتر شده و تعميرات لپ تاپ و تعميرات كامپيوتر اهميت مي يابد. با استفاده از لپ تاپ و كامپيوتر و اتصال به اينترنت است كه مي توانيم با دنياي اطراف، بدون در نظر گرفتن ابعاد زماني و مكاني، ارتباط برقرار كرد و و اطلاعات مختلفي به دست آورد. بروز مشكل و اختلال در لپ تاپ و كامپيوتر ها، منجر به قطعي اين ارتباط با دنياي پيرامون مي شود.

اولين گام براي تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، عيب يابي آن است. متخصص تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر بايد بفهمد كه مشكل ايجاد شده براي سيستم از كجا آب مي خورد و چگونه برطرف مي شود. براي اين امر، متخصص تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ بايد با تمامي اجزاء و تجهيزات كامپيوتر و لپ تاپ آشنايي كافي داشته، بر بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري سيستم مسلط باشد و با نحوه جداسازي و اتصال مجدد قطعات آن نيز به طور كامل آشنا باشد.

پس از آن كه متخصص تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر، دستگاه شما را عيب يابي كرد، نوبت به تصميم گيري درباره نحوه تعمير سيستم مي رسد. مرحله بعد از تصميم گيري، اقدام براي تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ شماست.

فرايند تعمير با تست بهبود عملكرد اجزاء مختلف سيستم شما آغاز مي شود. پس از تست، در صورتي كه قطعه اي از دستگاه، دچار نقصان در عملكرد بود، تعميركار به تعمير آن قطعه مي پردازد. هم چنين در صورتي كه قطعه آسيب ديده، ديگر قابل تعمير و عملكرد مجدد نباشد، بايد توسط متخصص تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر تعويض گردد.

بروز اختلال در پرينترها نيز آن ها را نيازمند تعميرات پرينتر مي كند. پرينتر هايي كه در شركت ها يا سازمان هاي مختلف، براي چاپ و پرينت اسناد و مدارك متعدد، مورد استفاده قرار مي گيرند؛ بيشتر در معرض مشكلات قرار دارند و تعميرات پرينتر نيز براي آن ها ضروري تر است.

مراحل اعمال تعميرات پرينتر نيز مانند تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر، ابتدا نيازمند عيب يابي تخصصي و پيدا كردن قطعه آسيب ديده است. متخصص تعميرات پرينتر، با در اختيار داشتن ابزار و تجهيزات متعدد مورد نياز خود، به تعميرات پرينتر پرداخته و قطعات و لوازم آن را مورد بررسي قرار مي دهد.

در فرايند تعميرات پرينتر مانند تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، در صورتي كه اختلال پيش آمده براي قطعه عميق باشد به طوري كه قطعه غير قابل تعمير و راه اندازي مجدد شده باشد، لازم است تعويض شود. براي تعويض قطعه، از قطعات اصل و اورجينال استفاده كنيد؛ چراكه قطعات فيك و تقلبي عمر مفيد دستگاه شما را پايين مي آورند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۶ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه كودكانه كوتاه

خواندن قصه كودكانه كوتاه براي بچه ها از مزيت ها و جذابيت هاي زيادي برخوردار است. كودكان از قوه تخيل بالايي برخوردارند و همين امر سبب شده است تا آن ها به شنيدن قصه و همزاد پنداري با كاراكتر هاي آن، بسيار علاقمند باشند.

كودكان بسته به شخصيت، روحيات و سليقه اي كه دارند، به شنيدن قصه كودكانه كوتاه هاي متفاوتي علاقمندند. قصه كودكانه كوتاه ماجرايي، قصه هاي احساسي، قصه هايي كه شخصيت هاي اصلي آن حيوانات هستند، قصه هاي تخيلي و غير واقعي از جمله پرطرفدارترين قصه هاي كودكانه هستند كه بچه ها به شنيدن انواع آن ها علاقمندند.

كودكان مي توانند در هر زمان كه دوست دارند و حوصله گوش كردن به داستان دارند، به شنيدن داستان بپردازند و البته كه والدين نيز بايد با روايت داستان براي كودك يا گذاشتن قصه هاي صوتي براي او، كودك را در اين مسير همراهي كنند.

زمان روايت قصه كودكانه كوتاه براي بچه ها، مي تواند قبل از خواب يا همراه با غذا خوردن كودك باشد. غذاي كودك همراه با موسيقي يا قصه كودكانه كوتاه، براي او بسيار دلچسب است و مي تواند بچه ها را به غذا خوردن علاقمند كند. اين كار به خصوص براي كودكاني كه مشكل بدغذايي دارند، بسيار موثر است.

غذاي كودك، انرژي مورد نياز كودك براي بازي و تفريح هاي او را تامين مي كند. اگر كودك به خوبي تغذيه نشود، سريع انرژي خود را از دست مي دهد و نمي تواند زا زمان هاي بيداري خود لذت كافي را ببرد.

براي رفع بدغذايي در كودكان، راهكار هاي متعددي از سوي روانشناسان كودك به والدين ارائه شده است كه در ادامه به چند مورد از آن ها مي پردازيم.

            براي آن كه كودك به غذا خوردن علاقمند شود، محيط غذاي كودك را به طور كامل و طبق سليقه كودك براي او فراهم كنيد، اگر كودك گوش كردن به موسيقي را دوست دارد، براي او موسيقي مورد علاقه اش را پخش كنيد؛ اگر كودك دوست دارد در هنگام بازي غذاي خود را تناول كند، با ايجاد بازي و سرگرمي او را به غذا خوردن دعوت كنيد.

            به هيچ وجه در غذاي كودك، سخت گيري نكنيد و او را به خاطر غذا نخوردن مورد تنبيه و سرزنش قرار ندهيد، بلكه برعكس او را تشويق به خوردن غذا كنيد و براي او از مزيت هاي غذا خوردن صحبت كنيد؛ مثلا به او بگوييد كه با خوردن فلان غذا او قوي مي شود و مي تواند به آرزوهايش برسد.

            در وعده هاي غذايي كودك سعي كنيد از يك نوع غذا براي او استفاده كنيد و گزينه هاي ديگري براي غذا خوردن در اختيار كودك قرار ندهيد تا كودك در اين مورد بدعادت نشود. درست است كه توجه به وعده هاي غذايي كودك لازم است اما در اين راه نبايد كودك از مسير تربيتي درست خود خارج شود.

با مراجعه به سايت voolak و مطالعه مقاله هاي روانشناسي كاربردي در آن، مي توانيد با راه هاي تربيت و رشد كودك آشنا شده و كودك خود ار به شكل اصولي تربيت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۲:۴۶ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير گوشي آيفون

گوشي هاي موبايل امروزه نقش بسيار مهمي در زندگي روزمره انسان ها ايفا ميكنند و بسياري از ما اگر حتي يك روز بدون گوشي موبايل خود باشيم كار هايمان دچار مشكل ميشود چرا كه گوشي هاي موبايل سبك زندگي ما را بسيار تحت تاثير خود قرار داده و آن را تغيير داده است، بنابراين بسياري از فعاليت هاي ما وابسته به گوشي هاي موبايل است. تعميرات گوشي نيز تخصص بسيار مهمي است. تعميرات گوشي تخصص بسيار گسترده اي است چرا كه اگر تعميركار شما عيب يابي صحيح انجام ندهد باعث بوجود آمدن مشكلات و خسارت بيشتر به گوشي موبايل شما ميشود. بنابراين براي تعميرات گوشي خود به كارشناسان مجرب و ماهر مراجعه كنيد.

اگر گوشي همراه شما ساخت شركت اپل يعني آيفون است بايد در انتخاب تعميركار خود دقت بيشتري به خرج دهيد چرا كه تعمير گوشي آيفون نيازمند تخصص و مهارت خاص خود است. ساختار گوشي هاي آيفون بسيار متفاوت از ساير گوشي هاي موبايل هستند. از لحاظ نرم افزاري، سيستم عامل آيفون ها با ساير گوشي هاي موبايل متفاوت است و از سيستم عامل IOS حمايت ميكنند. فرد يا مجموعه اي كه قصد تعمير گوشي آيفون شما را دارد بايد به جزييات نرم افزاري و سخت افزاري گوشي هاي اپل كاملا مسلط باشد تا باعث ايجاد اختلالات و مشكلات بيشتر در گوشي شما نشود.

از آنجايي كه انسان هاي امروزي بسياري از وقت خود را صرف فضاي مجازي ميكنند و بسياري از فعاليت هاي خود را به كمك اينترنت انجام ميدهند، اينترنت و فضاي مجازي عضوي جدا نشدني از زندگي ما هستند بنابراين مودم ها نيز نقش بسيار مهمي در زندگي انسان ها دارند زيرا باعث ارتباط ما با اينترنت و فضاي مجازي ميشوند. مودم هاي d-link يكي از انواع مودم هاي محبوب و پركاربرد كاربران هستند، ساختار نرم افزاري و سخت افزاري اين مودم ها بسيار ظريف است و تعميركار براي تعمير مودم d-link بايد مهارت خاص خود را داشته باشد.اگر سرعت اينترنت شما به طرز غيرعادي ضعيف است، مشكل قطع و وصلي اينترنت را داريد و مشكلات و اختلالات از اين قبيل را داريد ممكن است مشكل از مودم شما باشد و بايد براي تعمير مودم d-link خود اقدام كنيد زيرا كه در صورت تعمير نكردن در دراز مدت باعث ايجاد مشكلات و خسارت بيشتري در مودم شما ميشود.

در تعميرات گوشي، تعمير گوشي آيفون و تعمير مودم d-link كارشناسان ماهر و متخصص در هر يك از اين زمينه ها دستگاه شما را عيب يابي صحيح ميكنند و مشكلات آن را برطرف ميكنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۱۸ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات آيفون

اگر موبايل شما شارژ خالي مي كند يا در هنگام استفاده از آن، مداوم هنگ مي كند؛ بايد به تعميرات موبايل خود بپردازيد. براي تعمير موبايل خود به شيوه صحيح و اصولي، بايد به متخصص تعميرات موبايل مراجعه كنيد. متخصصان تعميرات موبايل، با تمامي زير و بم هاي قطعات و تجهيزات موبايل آشنايي دارند و خيلي خوب مي دانند كه هر مشكلي كه براي موبايل پيش مي آيد از كجا آب مي خورد و چگونه بر طرف مي شود.

 اولين كاري كه يك متخصص براي تعميرات موبايل انجام مي دهد، عيب يابي تخصصي موبايل شماست. عيب يابي اولين و مهم ترين گامي است كه براي تعميرات موبايل انجام مي شود. در فرايند عيب يابي متخصص تعميرات موبايل به تست و ارزيابي قطعات و بخش هاي نرم افزاري موبايل شما پرداخته و در صورت عدم صحت در عملكرد موبايل، به تعمير آن مي پردازد.

گاهي مشكلي كه براي موبايل شما پيش ي آيد به قدري عميق است كه تعمير آن نيازمند تعويض قطعه است؛ در تعويض قطعه بايد دقت كنيد از قطعات اصل و اورجينال براي موبايل خود استفاده كنيد. قطعات فيك و تقلبي حتي اگر موبايل شما را تعمير كند، در بلند مدت ممكن است مشكلات عميق تري را براي گوشي شما به وجود آورد.

تعميرات آيفون نسبت به برند هاي ديگر موبايل پيچيدگي و حساسيت بيشتري دارد. متخصصين تعميرات آيفون براي آن كه بتوانند گوشي شما را به درستي تعمير كنند، بايد به صورت كامل با سيستم عامل ios، آشنايي داشته باشند. سيستم عامل ios، مختص محصولات كمپاني اپل است؛ اين سيستم عامل بسيار گسترده و پيچيده است و كار با آن نيازمند تخصص هاي ويژه اي است كه تنها متخصصان آيفون با آن آشنايي دارند.

آيفون ها علاوه بر مشكلات سخت افزاري كه ممكن سات داشته باشند، مشكلات نرم افزاري متعددي نيز دارند. مشكلاتي نظير خرابي تاچ آيدي آيفون، فريز شدن، نداشتن آنتن در سري هاي مختلف آيفون و فراموش كردن اپل آيدي، از جمله رايج ترين مشكلات نرم افزاري اين گوشي هاست كه تعميرات ايفون را براي كاربران اپل ضروري مي كند.

مودم دستگاهي است كه به وسيله آن مي توانيم به اينترنت وصل باشيم و با دنياي پيرامون ارتباط برقرار كنيم. اگر مودم ها خراب شوند، اتصال ما با اينترنت قطع مي شود و براي ارتباط مجدد با شبكه جهاني وب، بايد براي تعميرات مودم اقدام كنيم. عدم اتصال به اينترنت در دنياي امروز به پديده اي غير ممكن تبديل شده است. حتي اگر چند دقيقه اينترنت نداشته باشيم، كلافه مي شويم و دوست داريم تا هر چه سريع تر به دنياي تكنولوژي برگرديم.

تعميرات مودم به دست كارشناسان و متخصصان سخت افزار، به سرعت مشكل شما را برطرف مي كند و مي توانيد بدون هيچ مشكلي به اينترنت متصل شده و در فضاي ابري و مجازي فعاليت داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۹:۴۹ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كودكانه

 محتواي داستان كودكانه اي كه براي بچه هاي خود تعريف مي كنيد، متنوع، آموزنده و همسو با علايق و سليقه كودك شما باشد. بهتر است موضوع داستاني كه براي كودكان خود انتخاب مي كنيد، متناسب با گروه سني كودك باشد تا كودك بهتر بتواند با آن ارتباط برقرار كند. هر چه ارتباط كودك با داستان كودكانه بيشتر و عميق تر باشد، كودك شوق و هيجان بيشتري براي شنيدن داستان از خود نشان مي دهد.

هم چنين در روايت داستان كودكانه، زمان بندي روايت داستان نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است؛ زماني كه براي روايت داستان كودكانه صرف مي كنيد، حواستان باشد تا كودك از حوصله شنيدن داستان خارج نشود و تا زماني كه او روي شنيدن داستان تمركز دارد، روايت داستان را براي او ادامه دهيد.

بچه هايي كه به شنيدن داستان كودكانه علاقمندند، در زمان شنيدن داستان، شوق و هيجان زيادي از خود نشان مي دهند. اين كودكان دوست دارند داستان هاي جديد برايشان خوانده شود و به ماجراهاي جديد ورود كنند.

يكي از مهم ترين مسائل در رابطه با رشد و تربيت كودك، راه رفتن كودك است. اولين حركت هاي بچه، با تكان دادن انگشتان دست و پا آغاز مي شود. به مرور زمان كنترل كودك روي اعصاب اجزاء مختلف بدن خود بيشتر شده و به طور ارادي مي تواند عضلات خود را حركت دهد. از 6 ماهگي تا حدود 9 ماهگي اين تسلط كامل تر شده و كودك قدرت و تعادل بيشتري روي پاهاي خود احساس مي كند. به تدريج كودك ياد مي گيرد با تكيه بر اجسام يا وسايل كمكي مانند روروئك، بايستد و تعادل خود را حفظ كند.

برخي از دلايل دير راه افتادن كودكان:

كودكاني كه روند رشدشان نسبت به همسالان خود كندتر است، عضلات و استخوان هايشان ديرتر كامل شده و طبيعتا ديرتر از ساير كودكان راه مي افتند.

نارسايي هاي مغزي و نقص در سيستم حركتي كودك، مانع از راه افتادن كودك مي شود.

كودكاني كه از لحاظ عاطفي شخصيتي وابسته دارند و هميشه دوست دارند كه در آغوش پدر و مادر خود باشند، علاقه اي به راه افتادن ندارند و ديرتر از بقيه بچه ها راه مي افتند.

كودكاني كه از لحاظ جسمي زمينه بيماري هاي نرمي استخوان و راشيتيسم دارند، ديرتر از ساير كودكان راه مي افتند.

يكي ديگر از دلايل تاثيرگذار در راه رفتن كودك، عوامل ژنتيكي مي باشد.

براي دسترسي به داستان هاي كودكانه جديد و متنوع و مطالعه مقاله هاي كاربردي روانشناسي كودك، كافي است به سايت voolak.com مراجعه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۰۳ توسط:arminmoghim موضوع: