تجارت تجارت .

تجارت

تعميرات مودم دي لينك

مودم دي لينك يكي از معروف ترين پر استفاده ترين دستگاه هاي واسط اتصال به اينترنت، در حوزه ي فناوري اطلاعات به شمار مي آيد. اين دستگاه پر استفاده، علي رغم كار راه اندازي فراوان خود براي اتصال به اينترنت و باخبر شدن از وقايع محيط اطراف، حساسيت ها و معاسب خاص خود را نيز دارا مي باشد. معايبي كه منجر به بروز اختلال در سيستم و تعميرات مودم دي لينك مي شود.

بارزترين راه براي فهميدن وجود اختلال در سيستم مودم، خاموش شدن چراغ اينترنت مودم مي باشد. اين خاموشي دلايل مختلفي دارد كه فقط كارشناسان تعميرات مودم دي لينك از آن ها آگاهي دارند. يكي از اين دلايل مي تواند اتصال نامناسب اسپليتر باشد. اسپليتر آن بخش از مودم است كه وظيفه ي دفع پارازيت هاي خط تلفن متصل به مودم و جلوگيري از قطع و وصل شدن و اختلال در سرعت اينترنت را دارد.

در مودم هاي جديد اسپليتر دروني است و داخل ساختمان مودم تعبيه مي شود؛ اما در گذشته براي دفع نويزهاي تلفن و جلوگيري از اختلالات اينترنتي در زمان استفاده از تلفن، مي بايست دستگاه اسپليتر را به صورت جداگانه تهيه نمود. تعميرات مودم دي لينك در بخش اختلال در اسپليتر نيز نيازمند تخصص هاي مخصوص به خود مي باشد.

يكي ديگر از مواردي كه باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم مي شود اتصال نامناسب اسپليتر است البته اين اشكال بيشتر در مودم هاي قديمي ايجاد مي شود كه اسپليتر جداگانه دارند در مودم هاي جديد اسپليتر داخل مودم است و اين مشكل ايجاد نمي شود. اسپليترها مي توانند مانع دسترسي داده به سيگنال شده و ارتباط اينترنتي را قطع كنند. بنابراين كابل متصل به تلفن را مستقيم به پورت DSL وصل كنيد تا اين مشكل برطرف شود.

لذا در صورت روشن نشدن چراغ اينترنت خود، علاوه بر چك كردن كابل ها و سيم هاي ورودي و اشتراك اينترنت خود، اگر از اسپليتر جداگانه استفاده مي كنيد، از اتصال صحيح آن اطمينان حاصل كنيد و در صورت برطرف نشدن مشكل براي تعميرات مودم دي لينك خود به تعميرگاه و كارشناس مراجعه كنيد.

تعميرات مودم دي لينك و مشاوره از كارشناسان مسلط بر سيستم و كاركرد مودم، بر افزايش طول عمر مودم و سالم ماندن آن تاثير زيادي دارد. هرچه طول عمر اين دستگاه در خانه يا شركت ها بيشتر باشد، دغدغه ي اتصال به اينترنت كمتر شده و با خيال راحت مي توان كارهاي اينترنتي و روزمره ي خود را انجام داد و با سراسر دنيا ارتباط برقرار كرد.

digibaan.ir

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۴۵ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات مودم adsl

مودم هاي adsl، اتصال به شبكه جهاني و ارتباط با دنياي بيرون را بع صورت قابل توجهي در عصر حاضر آسان كرده است. افزايش استفاده از مودم براي گشتن در دنياي اينترنت و فضاي مجازي، افزايش تعميرات مودم adsl را در پي داشته است.

مودم همواره يكي از مهمترين ابزاري است كه بطور روزانه از ان استفاده مي كنيم. اگر مودم خراب شود ارتباط ما با اينترنت قطع مي شود و نميتوانيم بسياري از كارهاي روزانه خود را انجام دهيم يكي از مودم هايي كه بسياري از ما از آن استفاده مي كنيم مودم هاي ADSL هستند پس تعمير مودم  ADSL هم از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.

از مهمترين ايراد هايي كه موضوع تعمير مودم adsl را مهم جلوه مي دهد عدم اتصال به اينترنت با وجود تنظيمات دقيق و كامل است.

اغلب با اين مشكل برخورد داشته ايم كه در عين صحيح بودن اتصالات مودم، اينترنت به صورت وايرلس متصل نيست؛ و با كابل LAN به اينترنت وصل مي شويم. براي برطرف شدن اين مشكل، حالت اتصال بي سيم يا همان وايرلس را روي مودم خود چك كنيد؛ و اگر در حالت دستي قرار دارد، آن را از اين حالت خارج كرده و روي حالت اتومات قرار دهيد. اگر در مودمتان براي اتصال وايرلس به اينترنت، كليد جدا تعريف شده است، كافي است آن را روشن كنيد.

براي تست اتصال مودم به اينترنت، كافي است به چراغ اينترنت روي دستگاه مودم توجه كنيد؛ در صورت خاموش بودن چراغ اينترنت، اتصال شما به اينترنت قطع شده است و بايد براي تعميرات مودم adsl اقدام كنيد.

اما در مواردي ممكن است چراغ اينترنت روي مودم روشن باشد اما در لپ تاپ يا موبايل به اينترنت متصل نشويد يا به طور كل دسترسي نداشته باشيد؛ يعني روي لپ تاپ، تبلت يا گوشي خود اصلا نام واي فاي مودم دستگاهتان ظاهر نشود. اين مشكل مي تواند ناشي از اختلال در خط تلفن مخابرات يا اينترنت شما باشد. تمديد اشتراك اينترنت خود را چك كنيد و اگر مشكلتان برطرف نشد، بايد براي تعميرات مودم adsl به متخصص مراجعه كنيد.

تعميرات مودم adsl، يكي از مهم ترين مباحث در رابطه با اين مودم ها مي باشد. راه هاي مختلفي براي تست سالم يا خراب بودن مودم، عيب يابي و تعميرات مودم adsl وجود دارد كه همه ي آن ها براي متخصصان تعميرات مودم adsl شناخته شده هستند و در صورت بروز اختلال در مودم مي توانيد به راحتي تعميرات مودم خود را به آن ها بسپاريد.

digibaan.ir

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۶:۵۰ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير مودم واي فاي

مودم واي فاي، دستگاهي از تجهيزات شبكه است كه رابط اتصال كاربران به اينترنت مي باشد. مودم واي فاي تكنولوژي اتصال به اينترنت به صورت بي سيم يا وايرلس به شمار مي آيد. مودم هاي وايرلس نسبت به مودم هاي داراي كابل سيم، از حساسيت هاي بيشتري در انتقال داده برخوردارند. اين حساسيت ها باعث شده تا مودم واي فاي آسيب پذيرتر از مودم هاي داراي كابل سيم باشد و در نتيجه ي اين آسيب پذيري، تعمير مودم واي فاي اهميت ويژه اي را به خود اختصاص داده است.

نكته ي قابل توجه ديگر در تعمير مودم واي فاي به دست كارشناس، عيبي يابي تخصصي آن است. فهميدن درست آن كه مشكل مودم از كجا آب مي خورد و راه حل آن چيست، براي متخصصين اين حوزه به راحتي امكان پذير است. يك مودم در طول عمر استفاده از آن، ممكن است دچار مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري متعددي شود، كه تشخيص اين مشكلات و راه حل تعمير مودم واي فاي، تنها به دست متخصصان آن است.

اولين علامت مودم براي فهميدن خرابي و اختلال آن، خاموش شدن چراغ مودم واي فاي يا چراغ اينترنت آن است. خاموشي چراغ اينترنت، نشان از قطعي اتصال به شيكه جهاني اينترنت دارد. اين قطعي شامل دلايل متعددي مي شود كه در اينجا به برخي از ان ها مي پردازيم.

تمديد بود اشتراك: بهتر است در ابتدا از تمديد بودن سرويس اينترنت خود مطمئن شويد. به عبارت ديگر مطمئن شويد كه سرويس اينترنت شما از نظر مدت زمان و حجم معتبر است و هيچداك از موارد فوق به اتمام نرسيده است.

نويزها را دست كم نگيريد: مورد دوم كه مي تواند باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شود نويز است براي دستيابي به اين موضوع بهتر است خط تلفن خود را از نظر داشتن نويز كنترل كنيد اگر خط تلفن شما نويز داشته باشد اين نويز مي تواند علت خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شما باشد.

خرابي كابل ها: در بعضي موارد قديمي بودن كابل ها، فرسوده بودن آنها و خوردگي ناشي از اين موارد باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم باشد براي بررسي اين موضوع بهتر است كابل ها و سيم هاي تلفن و مودم را كنترل كنيد و اگر قديمي هستند و فرسوده شده اند آنها را تعويض كنيد.

با چك كردن موارد ذكر شده و اطمينان از صحت آن ها، مي توانيد از سالم يا خراب بودن مودم واي فاي خود اطمينان حاصل كنيد. هم چنين در صورت خرابي مودم واي فاي و روشن نشدن چراغ اينترنت، براي تعمير مودم واي فاي خود، مي توانيد به كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه تعميرات تجهيزات شبكه مراجعه نماييد.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۰۶ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير مودم d-link

 d-link يكي از معروفترين و موفق ترين كمپاني هاي سازنده تجهيزات شبكه است. مودم هاي d-link از معروفترين و پرطرفدارترين مودم هاي واي فاي در ايران مي باشند. اين دسته از تجهيزات، مانند ساير دستگاه ها داراي مزايا و مشكلاتي هستند؛ مشكلاتي كه براي برطرف كردن آن ها بايد تعمير مودم d-link را به دست متخصص سپرد.

متداول ترين مشكل مودم ها، كه منجر به اقدام براي تعمير مودم d-link مي شود و  اغلب با آن مواجه شده ايم، روشن نشدن چراغ اينترنت مودم است.

روشن نشدن چراغ اينترنت مودم به معني اين است كه اينترنت مودم شما قطع شده است اين اشكال از جمله مواردي است كه بسياري از كاربران اينترنت در مواقع مختلفي با آن روبرو مي شوند در مرحله اول كاربران بايد بتوانند علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم را پيدا كنند چون دليل روشن نشدن چراغ اينترنت مودم مي تواند ناشي از اشكالات سخت افزاري، نرم افزاري يا تنظيمات مودم باشد. بنابراين مهم است كه اول دليل اشكال مشخص شود تا بتوان براي آن راه حل مناسب را پيدا كرد.

از ديگر اختلالاتي است كه ممكن است براي مودم هاي d-link، ايجاد شود؛ قطع و وصل شدن اتصال به اينترنت در مودم هاي d-link، يا اتصال فقط در مواقع مشغول بودن تلفن است. براي تعمير مودم d-link در مواجهه با اين رويداد، بازگشت به تنظيمات كارخانه و اعمال تنظيمات اتصال مودم از اول، توصيه مي شود. هم چنين چك كردن اتصال صحيح كابل ها نيز در اين مورد كمك كننده است.

تعمير مودم d-link، شامل تعمير بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري مي باشد. تعمير قطعات سخت افزاري، خود شامل تعمير يا تعويض قطعات به كاررفته در مودم d-link و تعمير بخش هاي نرم افزاري نيز شامل چك كردن اتصال به اينترنت و تست سرعت و موارد وابسته به آن است. تعمير مودم d-link، بهتر است حتما به دست متخصص و كارشناس شبكه، كه به تمامي بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري و قطعات به كاررفته در ساختار مودم، مشرف است؛ انجام شود.

تعمير مودم d-link، توسط غير حرفه اي ها و كساني كه با سيستم مودم آشنايي ندارند، مي تواند منجر به غير قابل تعمير شدن مودم ويا حتي سوختن مودم شود. با توجه به شرايط اقتصادي اين روز ها، بهتر است هرينه هاي گزاف خريد مجدد مودم را متحمل نشويد و از همان ابتدا تنها هزينه هاي ارزان تعمير مودم d-link، به دست متخصص را بپردازيد.

ديجي بان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۲۷ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات مودم

با توجه به گسترش فناوري هاي نوين، ميزان استفاده از تكنولوژي و فضاي اينترنت، افزايش چشم گيري يافته است؛ به طوري كه در صورت اختلال در اينترنت، با مشكلات بسياري مواجه خواهيم شد. در صورت بروز اختلال در انتقال داده ها از طريق اينترنت، تعميرات مودم و تجهيزاتي كه مانند مودم، واسطه ي اتصال كاربران به اينترنت هستند، موضوعي بسيار مهم است.

اينترنت پل ارتباطي انسان با دنياي اطراف خود است. مودم اصلي ترين ابزار براي اتصال به اين پل جهاني مي باشد. اگر مودم وجود نداشت، هيچ گاه اين پل ساخته نمي شد و ارتباط انسان ها در نقاط مختلف دنيا به طور همزمان، غير ممكن باقي مي ماند. در صورت خرابي مودم، اين پل شكسته مي شود و دوباره ارتباط قطع مي شود؛ بنابراين در صورت اختلال، بايد اين پل را دوباره ساخت و به تعميرات مودم پرداخت.

يكي از دستگاه هايي كه امروزه زندگي بسياري از ما به آن وابستگي زيادي دارد مودم است پس تعمير مودم نيز يكي از نيازهايي است كه در زندگي بسياري از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نياز به تعميرات مودم خواهيم داشت براي حفظ سلامت مودم بسيار مهم است كه تعمير مودم را به تعميركار ماهر و با تجربه بسپاريم تا بتوانيم اطمينان داشته باشيم پس از تعميرات مودم مي توانيم مجددا از آن استفاده كنيم. تعمير مودم بر حسب نوع و برند مي تواند متفاوت باشد پس بايد بتوانيم بر حسب نوع و برند تعمير مودم را به تعمير كار مناسب واگذار كنيم.

براي تعميرمودم ها، چه ساده باشند چه پيشرفته، بهتر است به كارشناسان مجرب و حرفه اي مراجعه كنيد. خود تعميري و يا تعمير به دست نابلدان و غيرحرفه اي ها، ممكن است اختلال مودم را بيشتر و عميق تر كند؛ و در مواردي حتي تعميرات مودم را غيرممكن سازد.

عيب يابي مودم و تعميرات آن به روش هاي حرفه اي، از اصلي ترين كارهاي متخصص تعميرات مودم به شمار مي آيد. تعميرات مودم زيرشاخه ي رشته ي تجهيزات شبكه محسوب مي شود؛ كه يادگيري آن براي علاقمندان به اين رشته توصيه مي شود.

اگر مودم هاي خانگي يا شركتي شما دچار اختلال شده اند و در اتصال به اينترنت با مودمتان مشكل داريد، تا دير نشده است براي برطرف كردن آن اقدام كنيد و به كارشناسان و متخصصان تعميرات مودم مراجعه كنيد؛ اين افراد با گذراندن دوره هاي تخصصي تعميرات مودم و تجهيزات شبكه، مودم شما را عيب يابي كرده و اختلالات آن را برطرف مي نمايند.

digibaan.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۳۲ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير مودم دي لينك

مودم دي لينك طي سال هاي گذشته بخش عمده اي از طرفداران اينترنت را به خود اختصاص داده است. اغلب كساني كه به صورت مداوم و روزمره با اينترنت سر و كار دارند، از مودم هاي دي لينك و adsl استفاده مي كنند. در كنار فوايد و مزاياي فراواني كه دارند، مشكلات و اختلالات متعددي نيز در آن ها وجود دارد كه تعمير مودم دي لينك را ضروري مي كند.

عمده مشكل مودم ها، روشن و خاموش شدن پياپي چراغ آن ها و در نتيجه نوسان در قطع و وصل شدن مداوم به اينترنت است. براي تعمير مودم دي لينك در اين بخش، بايد عيب يابي و ريشه يابي مشكل به صورت دقيق و توسط كارشناس صورت بگيرد؛ زيرا اين اتفاق مي تواند ناشي از دلايل زيادي همچون اختلال در خط مخابرات شما يا اتصال ناصحيح كابل ها به مودم دي لينك باشد.

تعمير نادرست و تعمير توسط نابلدان در عين برطرف نكردن مشكل، اختلال را عميق تر كرده و مي تواند خسارت هاي عديده ي ديگري مانند تعويض مودم و خريد مودم جديد را در پي داشته باشد؛ كه در شرايط اقتصادي كنوني، اصلا مقرون به صرفه نيست و ازهمان ابتدا بهتر است تعمير مودم دي لينك خود را به دست كارشناسان و متخصصان اين حوزه سپرد.

يكي ديگر از ايرادهايي كه براي بسياري از مودم ها ايجاد مي شود سوختن مودم است سوختن مودم معمولا به دليل شك هاي الكتريسيته ايجاد مي شود مثلا سوختن مودم مي تواند به دليل تغيير جريان برق اتفاق بيفتد يا سوختن مودم مي توان مي تواند به دليل قطع و وصل شدن مكرر برق اتفاق بيفتد البته ديده شده كه سوختن مودم به دليل رعد  برق هم اتفاق افتاده است در اين حالت تعمير كاران مي توانند با تعويض بعضي از قطعات مودم آن را تعمير كنند. البته اگر خسارت وارد شده به مودم زياد باشد تعمير مودم سوخته امكان پذير نيست و بايد به جاي تعمير مودم جديد خريد.

مودم ها داراي بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري متعددي هستند كه شناخت كامل و دقيق هر كدام از اين بخش ها در تعمير مودم دي لينك بسيار حائز اهميت بوده و نيز تسلط بر قطعات و تجهيزات مودم دي لينك، تعمير مودم دي لينك را به عملي آسان تر و امكان پذيرتر توسط متخصص تبديل مي كند. تست بخش نرم افزاري و چك كردن قطعات سخت افزاري در تعمير مودم دي لينك و تست سالم بودن آن بسيار موثر است.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۳۷ توسط:arminmoghim موضوع:

دزدگير حرفه اي

قسمت‌هاي مختلف يك سيستم دزدگير حرفه‌اي 

۱. دستگاه مركزي دزدگير

۲. چشم الكترونيكي (رادار، سنسور حركتي، سنسور مادون قرمز

۳. انواع آژير و بلندگو

۴. چراغ هشدار دهنده چشمك‌زن

۵. انواع سنسور در و پنجره

۶. تلفن كننده اتوماتيك

۷. پدال يا شاسي اضطراري

انواع دزدگير اماكن و دزدگير منزل 

دزدگيري كه براي محيط‌هاي مختلف نصب مي‌شود داراي انواع مختلفي است. برخي انواع مدل‌هاي دزدگير عبارت است از:

  • ·         دزدگير باسيم 

اين مدل يكي از قديم‌ترين و ايمن‌ترين نوع دزدگير منزل است. دزدگير باسيم به سيم‌كشي نياز دارد تا سنسورهاي دزدگير به مركز آن متصل شود.

  • ·         دزدگير بي‌سيم

دزدگير وايرلس يا بي‌سيم نيز يكي از انواع دزدگيرها مي‌باشد. همان‌طور كه از نام اين دزدگير پيداست، اين مدل به سيم‌كشي نيازي ندارد و ارتباط بين مركز و سنسور از طريق ارسال فركانس چشمي دزدگير است.

  • ·         دزدگير تلفن كننده ثابت

 بروي حافظه اين مدل دزدگير شماره‌هايي ثبت مي‌شود كه مي‌تواند شماره صاحب‌منزل و اطرافيان او باشد. هنگام به صدا درآمدن آژير اعلام سرقت اين دزدگير با شماره‌هاي ثبت‌شده تماس برقرار مي‌نمايد و يك پيام كه از قبل تعيين‌ شده است براي اين شماره‌ها پخش مي‌شود و درنتيجه از سرقت محل موردنظر جلوگيري مي‌كند.

  • ·         دزدگير سيم‌كارت خور

دزدگيرهاي سيم‌كارتي از طريق پيامك موارد خطر و اتصالات برق را به كاربران خود پيامك مي‌كند. مزيت پنل اين دزدگير اين است كه مي‌توان از راه دور و به‌وسيله سيم‌كارت دزدگير را هدايت كرد. در اين نوع دزدگير نيز هنگام موارد خطر پس از پيامك از طريق تماس كاربر خود را مطلع مي‌نمايد.

نصب دزدگير اماكن و دزدگير منزل

طريقه نصب دزدگير اماكن با توجه به مدل آن تا حدودي متفاوت است. همان‌طور كه گفته شد برخي از مدل‌ها نياز به سيم‌كشي و برق‌كار دارند و براي مدل‌هاي ديگر بايد چشمي نصب شود. به‌طوركلي نصب دزدگير كاري تخصصي است و بهتر است كار نصب دزدگيرهاي مختلف را به نيروهاي متخصص و نمايندگي‌هاي مجاز بسپاريد تا اجزاء دزدگير به‌صورت اصولي نصب شود و اختلالي در كاركرد سيستم به وجود نيايد . دوربين ماركت آماده براي پاسخگويي به پرسش هاي شما در زمينه دزدگير اماكن و منزل است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۵۷ توسط:arminmoghim موضوع:

هايلوك

هايلوك

برند هاي لوك يكي از قوي و جديد ترين برند هاي دوربين مداربسته ميباشد.
محصولات اين برند در سال 2018 توسط كمپاني هايك ويژن معرفي شد.
دوربين هاي مداربسته هاي لوك كمي از دوربين هاي هايك ويژن ندارند و از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند.
دوربين هاي مدار بسته هاي لوك در دو سري IP و Analog هستند .
دوربين هايلوك در بازار جهاني نسبت به قابليت هايي كه دارد قيمت كمي دارد.
وتوان اين را دارد با قول هاي دوربين مدارسته جهان رقابت كند.

در حقيقت هدف كمپاني هايك ويژن از راه اندازي برند هاي لوك اين بوده است كه كمپاني هايك ويژن بتواند با محصولات مياني و رو به پايين در كشور هاي مختلف جهان رقابت كند.
به اين خاطر تمامي استاندارد ها و تكنولوژي خود را در اين سري از دوربين هاي هاي لوك بگنجاند و بتواند اين دوربين هاي مدار بسته با كيفيت و با قيمت پايين به فروش برساند. و خود را در اين سطح و با قيمت پايين نشان دهد .

هايك ويژن

هايك ويژن يكي از توليد كنندگان و برندهاي دوربين مداربسته درحوزه سيستم هاي امنيتي است كه در سال 2001ميلادي(1380شمسي) در هانگژو چين تاسيس شد.
هايك ويژن با بيش از13000 نيروي انساني و 4000 نفر در بخش تحقيق و توسعه ، داراي بزرگترين تيم تحقيق و توسعه ميان برندهاي فعال در اين حوزه مي باشد.
اين شركت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طريق نوآوري وخلاقيت و همچنين خلق ارزش پايدار بوده است.

تا كنون محصولات هايك ويژن در بيش از 100 كشور به فروش رسيده است.
واين شركت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمريكا،هلند،ايتاليا،روسيه،هنگ كنگ،دبي،ايران و… داراي دفاتر مستقيم فروش ميباشد.
محصولات اين شركت شامل طيف كامل و وسيعي از دوربين هاي آنالوگ و دوربين تحت شبكه،دستگاه هاي ضبط تصاوير آنالوگ،ذخيره ساز هاي تحت شبكه و… مي باشد.

در واقع هدف برند هايك ويژن كشف راه هاي نوآورانه ، تقويت چشم انداز براي تصميم گيران و متخصصان ، ايمني بالا وتوسعه ي پايدار جهان ميباشد.

برند دوربين هايك ويژن فراتر از تكنولوژي روز فعاليت ميكند و همواره از لحاظ طراحي در ميان برند هاي ديگردر اين حوزه حرف اول را ميزند

هايك لوك نمايندگي هايك ويژن در ايران است.

داهوا

شركت داهوا به عنوان توليد كننده تجهيزات دوربين مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چين فعاليت خود را آغاز كرد.
اين شركت يكي از برندهاي دوربين مداربسته  ارائه كننده راهكارهاي دوربين مدار بسته در صنايع مختلف مي باشد و با اين هدف وارد بازار شده است .

تيم داهوا در سال 2001 با تمركزو تحقيق در اين حوزه موفق شد تا اولين دستگاه ضبط ككنده ديجيتال را در چين با 8 كانال ساخته و روانه  بازار نمايد.

در حدود ۱۱۰۰۰ كارمند در ۱۶۰ كشور دنيا به مشتريان اين شركت خدمات مي دهند. ۳۵ شركت بزرگ و كوچك در دنيا به عنوان زير مجموعه دوربين داهوا در قاره هاي آسيا ، اروپا ، آمريكا ، آفريقا و، اقيانوسيه و خاور ميانه در حال فعاليت هستند.
كه اين نشان از جديت اين شركت جهت دستيابي به بازارهاي جهاني است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۹:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين هايك ويژن

اصطلاحاتي براي شناحت بيشتر دوربين هايك ويژن

  • سيستم ABF دوربين هايك ويژن : به هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز اين امكان وجود دارد كه فوكوس تصاوير توسط سيستم abf تغيير كند تا تصوير با حالت وضوح برسد. اين تكنولوژي با لنزي جداگانه قابل تغيير است.
  • سيستم Defocus Detection هايك ويژن: اين سيستم در واقع آلارمي است كه هنگام تغيير فوكوس و پايين آمدن كيفيت تصوير به صدا در مي آيد.
  • سيستم Audio Loss Detection هايك ويژن: سيستم ALD هم در واقع آلارمي است كه به هنگام قطع شدن صدا فعال مي گردد.
  • سيستم HDD Group هايك ويژن: منظور از HDD همان Hard Disk Drive است كه براي ذخيره سازي روي دستگاه هاي DVR و NVR نصب مي گردد. قابليت اين سيستم گروهي بودن چند هارد ديسك در دستگاه ها است.
  • سيستم HDD Quota هايك ويژن: اين هارد ديسك قابليت ذخيره سازي جداگانه هر دوربين مدار بسته را در دستگاه ها فراهم مي كند.
  • سيستم Low Bitrate هايك ويژن: نرخ بيت رابطه مستقيم با رزوليشن تصاوير دارد هرچه بالاترباشد كيفيت تصوير بهتر هرچه كم تر باشد كيفيت تصوير هم پايين تر است.

پروژه ها و موقعيت جهاني دوربين هايك ويژن

. از نظر ميزان فروش رتبه اول در جهان را دارد

. در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دريافت كرده است

. جايگاه نخست در ايالت متحده با ۳ درصد از سهم،

. جايگاه نخست در خاورميانه با ۹ درصد سهم،

. جايگاه نخست در بازار جهاني با ۲ درصد سهم

. و در آخر جايگاه نخست در بين ۵۰ شركت برتر در ۳ سال متوالي

پروژه هاي مهم:

. استاديوم ورزشي مينيرائو برزيل

. نمايشگاه شانگهاي چين در سال ۲۰۱۰

. شهرهاي كشور كره جنوبي

. پروژه شهر امن ممفيس و  چونگ كينگ

. پروژه هاي همراسميت و فولام

. نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان

پروژه هاي مهم در حمل و نقل:

. خطوط BRT شهر بلو هوريزانته

. سامانه حمل و نقل عمومي لندن

. فرودگاه بين المللي امام خميني

. خطوط ۲ و ۴ مترو تهران

. قطار مغناطيسي شانگهاي

. پروژه اتوبوسراني آرژانتين

و پروژه هاي ديگر در زمينه امنيت هتل ها، بانك ها، نظارت هاي ساختماني، مراكز آموزشي، مراكز تفريحي و ورزشي، زندان ها و مراكز امنيتي، مخابرات و مراكز درماني مهم دنيا كه تحت پوشش نظارت دوربين مداربسته hikvision و ديگر محصولات امنيتي اين كمپاني هستند . فروشگاه دوربين ماركت به آدرس https://doorbinmarket.com/ براي پاسخگويي به سوالات شما در زمينه دوربين مدار بسته آماده خرمت رساني است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۵۸ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه/ قصه كودكانه

يكي از سرگرمي هايي كه هميشه و از قديم براي بچه ها بسيار جذاب بوده است قصه است. شنيدن قصه همواره براي بچه ها جذاب بوده و هست از قديم كه شنيدن قصه از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها رسم بود تا الان كه شنيدن قصه كودكانه از گوشي و موبايل. قصه كودك يكي از انواع ادبيات داستاني است كه موضوعات مختلف مرتبط با كودك را روايت مي كند. قصه براي كودكان نقش بازي و سرگرمي و آموزش را دارد در قالب قصه مي توان موضوعات مهم و اساسي زندگي را به كودكان آموزش داد قصه كودكانه ابزاري است كه با آن مي تواند علاوه بر سرگرم كردن كودك به او آموزش هاي لازم و اساسي زندگي را منتقل كرد كودكان تا سنين 6 يا 7 سالگي تمام تمركز خود را روي بازي كردن و سرگرم شدن متمركز مي كنند بنابراين با استفاده از ابزارهاي معمول آموزش نمي توان به آنها آموزش داد قصه كودك ابزاري است كه مي توان با استفاده از آن كودكان را مجاب كرد كه آموزش ببينند مطالب مهم و حياتي را به آنها منتقل كرد و به آنها آموخت در حالي كه سرگرم مي شوند و از وقت و زمان خود لذت مي برند. فرض كنيد بخواهيد به يك كودك مفهوم كنترل عصبانيت و خشم را آموزش دهيد قطعا و حتما نمي توانيد اين مفهوم را بطور مستقيم به كودك آموزش دهيد زياد اين مفهوم اصلا براي كودك قابل درك نيست و نمي توانيد آن را براي كودك توضيح دهيد ولي با كنجاندن اين مفهوم در قصه كودكانه مي توانيد اين مفهوم و اهميت آن را به كودك آموزش دهيد. مثلا مي توانيد قصه اي براي كودكان آماده كنيد كه در آن شخصيت اصلي قصه به دليل عصبانيت زياد اشتباهي انجام مي دهد و بعدا از عصبانيت خود پشيمان شده و متوجه مي شود كه نتيجه عصبانيت چيز مناسبي نيست در اينجا قصه كودكانه مي تواند به عنوان يك ابزار تسهيل كننده به شما كمك كند كه مفاهيم سخت و پيچيده زندگي را به كودك آموزش دهيد ضمن اينكه از خسته شدن يا نااميد شدن كودك در قبال آموختن مطالب پيچيده زندگي نيز جلوگيري مي كند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد. قصه اي سايت وولك داراي كاربردهاي زيادي هستند از جمله آموزش مشاغل، آموزش رفتارهاي صحيح و ناصحيح به كودكان، آموزش موقعيت هاي مختلف كه در زندگي احتمالا با آنها مواجه خواهند شد، قصه براي شب كه بچه ها بتواند راحت تر بخوابند شما بر حسب نوع نياز كودك مي توانيد قصه مناسب را براي كودك پخش كنيد.

http://www.voolak.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۰۹ توسط:arminmoghim موضوع: