تجارت تجارت .

تجارت

چاپ لبخند مركز چاپ كارت ويزيت PVC و پلكسي

 

اگر به دنبال يك كارت ويزيت خاص و لاكچري هستيد دو مدل كارت ويزيت را به شما معرفي مي كنيم كه شايد نظر شما و هر مخاطب ديگر را جلب كند كارت ويزيت پلكسي و PVC

 

كارت ويزيت PVC چيست؟

 

نوعي كارت ويزيت پلاستيكي است كه متداول ترين متريالي كه براي ساخت آن ها استفاده مي شود PVC است. در نتيجه به آن ها كارت ويزيت PVC گفته مي شود. PVC مخفف پلي وينيل كلرايد است، يك ماده پلاستيكي ارزان قيمت كه كارت شناسايي استاندارد از آن ساخته شده است.

 

كارت هاي PVC، كه به طور گسترده به عنوان كارت هاي پلاستيكي شناخته مي شوند، به دليل سطح صاف، به چاپگرهايي غير از چاپگرهاي جوهر افشان يا ليزري سنتي نياز دارند. فرايند انتقال حرارت براي كارت ويزيت هاي پلاستيكي است. اين فرايند يك لايه رنگي را روي سطح صاف و پلاستيكي اعمال مي كند.

 

هنگامي كه سيني كارت جوهر افشان PVC داريد، مي توانيد روي كارت هاي PVC جوهر افشان چاپ كنيد. كارت هاي PVC جوهر افشان داراي روكش هاي خاصي هستند كه به آن ها اين اجازه را مي دهد كه جوهر چاپگر شما را جذب كنند.

كارت ويزيت PVC چگونه چاپ مي شود؟

كارت ويزيت PVC رنگي با استفاده از طيف رنگي كامل چاپ مي شوند. اين كارت ها با چاپ ديجيتال، متن و گرافيك كامل رنگي و سپس تزريق اين چاپ در دو لايه پلاستيك شفاف ايجاد مي شوند. اين كار از چاپ محافظت مي كند و به كارت اجازه مي دهد تا به رنگ مات يا براق باشد و اين امكان را مي دهد، حتي دقيق ترين گرافيك را ايجاد كرد.

 

هر رنگ روي پلاستيك در دماي 400 درجه فارنهايت و همچنين تحت فشار زيادي اعمال مي شود تا بهترين چسبندگي به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طي يك مرحله جدااعمال مي شود.

كارت ويزيت PVC استفاده و كاربرد بالايي دارد

از كارت ويزيت PVC مي توان براي اهداف بصري يا تعاملي استفاده كرد. مشتريان مي توانند از كارت هاي داراي ماشين آلات يا فناوري ديگر براي ذخيره يا بازيابي اطلاعات مربوط به محصولات يا خدمات تجاري شما استفاده كنند.

 

كارت ويزيت pvc سازگار با محيط زيست است

بسياري از كارت ويزيت هاي PVC از مواد بازيافتي ساخته شده و ضايعات كارت هاي كاغذي در محل هاي دفن زباله ما را كاهش مي دهد. اين يك راه عالي براي شركت شما براي حمايت از محيط زيست و ايجاد يك تصوير مثبت در نظر مشتريان احتمالي شما است.

آيا با چاپ پلكسي آشنايي داريد ؟

چاپ روي پلكسي يكي از رايج ترين انواع چاپ فلت بد مي باشد. در اين مقاله سعي شده است شما رو با چاپ plexi بيشتر آشنا نماييم. پلكسي يك نوع ماده با ظاهر بسيار شفاف است كه شفافيت آن از شيشه هم بيشتر است. اين ماده مقاومت خيلي خوبي در مقابل سرما، گرما و نور خورشيد دارد.

 

اين ويژگي‌ها در كنار مزاياي بسياري كه استفاده از اين ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌اي كاربردي شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبليغات و دكوراسيون از آن بسيار استفاده شود. از پلكسي در ساخت استندهاي تبليغاتي، تريبون‌هاي سخنراني، جعبه‌ي گلاس و… استفاده مي‌شود.

 

كارت ويزيت پلكسي چيست؟

 

چاپ كارت ويزيت پلسكي : امروزه يكي از متنوع‌ترين و رايج‌ترين نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روي پلكسي است. پلكسي نوعي ماده با ظاهري بسيار شفاف است كه شفافيت آن گاهي از شيشه هم بيشتر مي‌باشد. ورقه‌هاي پلكسي گلاس، نوعي پليمر سخت هستند كه داراي ويژگي‌هايي چون برون نمايي و مقاومت زياد بوده و در جاهاي مختلفي، مانند عايق صوتي و حرارتي، دكوراسيون، تبليغات و… كاربرد دارد. اما چيزي كه چاپ را متمايز مي‌كند، خاصيت انعطاف‌پذيري آن است. چاپ پلكسي گلاس جزء بهترين انتخاب‌ها براي تبليغات محيطي است. چاپ پلكسي گلاس براي انجام كارهاي طراحي علائم، پوسترهاي تبليغاتي يا چاپ عكس در اندازه‌هاي متفاوت انجام مي‌شود.

كاربرد چاپ روي پلكسي

استفاده از پلكسي زياد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبليغات در دكوراسيون داخلي هم از آن استفاده مي شود. علاوه‌بر اين دو مورد براي موارد بسيار ديگري وجود دارند كه در آن به كار برده مي‌شود. كه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

استفاده از چاپ گلاس در دكوراسيون داخلي و براي مواردي مانند آسمان مجازي، آكواريوم، سقف كاذب (ابروباد)، پارتيشن بندي، ساخت دكور، تايل سقفي و… . چاپ براي سقف كاذب به اين صورت است كه مي‌توان با طرح‌هاي آسمان، آسمان مجازي، ابر و باد، آكواريوم، شكوفه، گل و برگ و نقش‌هاي مدرن ديگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازي، تصويري واقعي ايجاد كرد.

چاپ لبخند توليد كننده انواع كارت ويزيت هاي خاص و لاكچري در ايران و اولين مجموعه است كه اقدام به واردات دستگاه هاي پيشرفته چاپ كرده است

سفارش كارت ويزيت خاص : 09353027579


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۴۵ توسط:arminmoghim موضوع:

تجربياتي براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي هميشه قبل از اين كه براي خودم و ديگران كسب و كار اينترنتي ايجاد كنم، تصورهايي داشتم كه امروز اكثر آنها غلط از آب در آمده است.


البته خيلي از اين تصورات به خاطر وعده و وعيد هايي بود كه برخي از اساتيد اين حوزه به من و دوستاني مانند من ميدادند.

به هر حال گذشت و گذشت تا توانستيم به جايگاه امروزي خود برسيم و در اين مقاله فقط ميخواهم با شما گپي دوستانه بزنيم و قدري تجربه با شما با اشتراك بگذارم.

اميدوارم كه قبل از هر چيز باعث كمك و پيشرفت تجارت آنلاينتان شود.

براي راه اندازي سايت از چه روشي استفاده كنيم؟

عموماً دو راهكار براي اين كه سايت خودتان را راه اندازي كنيد وجود دارد.

يكي اين كه از سايت سازهاي آماده در اين حوزه مانند وردپرس استفاده نماييد و يا اين كه به سراغ افرادي برويد كه كد نويس هستند و در زمينه برنامه نويسي تحت وب تخصص دارند.

من از هر دوي اين روشها استفاده كرده ام و پاسخ كوتاهش اين است كه بهتر است از سايت ساز ها استفاده نماييد.

هميشه افراد بيشماري هستند كه روي توسعه اين پلتفرم هاي آماده كار ميكنند و اگر به دنبال درد سر و خرج كردن پول فراوان نيستيد،  

بهترين روش طراحي سايت

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر و مطالعه تخصصي تر در رابطه را انواع روشهاي طراحي سايت، روي لينك بالا كيليك نماييد و مقاله مروبوطه را بخوانيد.

 

جذب بازديد كننده يا ترافيك

 

زماني كه در ابتداي راه هستيد و سايتي را راه  اندازي ميكنيد، انگار يك مغازه خلوت در يك پس كوچه بدون عبور و مرور راه اندازي نموده ايد.

شما نياز به جذب اولين بازديد كننده هاي خود داريد تا كسب و كارتان رشد كند و درآمدتان افزايش يابد.

براي جذب ترافيك هم دو راه كار نسبتاً كلي داريد كه ميتوانيد استفاده نماييد.

اولي استفاده از گوگل است و دومي تبليغات.

جذب بازديد كننده از گوگل نه كار خيلي سختي است و نه كار بسيار ساده اي.

بايد ساز و كار گوگل و رتبه گرفتن در موتورهاي جستجو را  به خوبي بلد باشيد و قدري در رابطه با سئو هم مطالعه نماييد.

ميتوانيد روي لينك بالا كيليك كنيد و قدري بيشتر در اين رابطه مطالعه نماييد.

من سه قدم كاملاً عملي را در لينك بالا توضيح داده ام كه ميتواند به صورت يك نقشه راه كاملاً عملي كمك كارتان باشد.

 

شناخت بهترين هاست و انواع دامنه.

 

يكي از مواردي كه در حقيقت پايه و ساختار كسب و كار اينترنتي شما را تشكيل ميدهد، استفاده از فضاي ميزباني مناسب است.

فضاي ميزباني همان فضاييست كه شما محتويات سايت خود را روي آن بارگذاري ميكنيد.

كه اصطلاحاً به آن هاست هم گفته ميشود.

شركتهاي هاستينگ متعددي در يران وجود دارند كه انواع فضا هاي ميزباني مختلف را براي علاقه مندان در نظر گرفته اند.

اما اين كه كدام يكي از اين برندهاي فعال در زمينه هاستينگ ارزش سرمايه گذاري را دارند مبحث نسبتاً طولانيي است.

منظورم هم از سرمايه گذاري، همان خريد و اجاره فضاي ميزباني و يا هاست است.

من در اثر خاص مطلبي با آنهان بهترين شركتهاي هاستينگ نوشته ام كه كمكتان ميكند انتخاب درست تري داشته باشيد و اين نوشته بر اساس تجربيات عملي خودمان و مشتريهايي است كه تا كنون داشته ايم.

بهترين شركتهاي هاستينگ

 

آشنايي با ابزارهاي تحليل سايت.

 

شما بايد ياد بگيريد از ابزارهاي مختلفي كه ديجيتال ماركتر ها استفاده ميكنند، استفاده نماييد.

ابزارها كمك ميكنند داده هاي خوبي در رابطه با رقباي خود به دست آوريد.

الكسا يكي از اين بازارهاييست كه در گذشته بسيار عملكرد خوبي داشت و من با قدرت ميتوانم پيشنهاد خريد نسخه حرفه اي آن را نيز به شما بدهم.

اما به دليل باز نشسته شدن اين ابزار در ارديبهشت سال 1401، بهتر است از ابزارهاي جايگزين استفاده نماييد.

براي آشنايي هر چه تمام تر با اين جايگزين ها در ايران ميتوانيد ممقاله

بهترين جايگزينهاي الكسا در ايران را مطالعه نماييد.

 نتيجه گيري:

آشنايي و تحقيق با اين چهار موضوعي كه در ين مطلب كوتاه برايتان نوشتم، از اهميت زيادي براي قدرت مند شدن يك تجارت اينترنتي برخوردار است.

اگر مدير سايت هستيد يا طراح و برنامه ريز يك مجموعه هستيد، بايد به اين نكات دقت لازم و كافي را داشته باشيد تا همواره بدرخشيد و رشد كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۵۹ توسط:arminmoghim موضوع:

خواص گياه پونه + ۴ مورد از مضرات آن

خواص و مضرات گياه پونه چيست؟ چرا بايستي به اين گياه خوراكي و دارويي مهم را بشناسيم. در اين قسمت از مجله جوان ايراني مي‌خواهيم به معرفي خواص و مضرات گياه پونه بپردازيم و با اين گياه بيشتر آشنا شويم. همانطور كه مي‌دانيد، گياه پونه كه با عنوان Mentha pulegium نيز شناخته مي‌شود، يك گياه چند ساله بومي خاورميانه، اروپا و شمال آفريقا است. شما مي‌توانيد اين گياه را با نام‌هاي مختلفي از جمله بونه، بودنه، فودنه، فودنج يا فود نيز بشناسيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي خواص و مضرات گياه پونه از گياهان خانواده نعنائيان بپردازيم.

 

گياهان و محصولات گياهي

گياهان از جمله مواد مهمي هستند كه مي‌توانيد به كمك آن كارهاي زيادي انجام دهيد. اين مواد چه به صورت خام و چه به صورت فرآوري شده را مي‌توانيد در كاربردهاي مختلفي استفاده كنيد. البته گياهان و محصولات گياهي خود به دسته‌هاي مختلفي تقسيم‌بندي مي‌‌شوند كه مهم‌ترين آنها شامل:

  • گياهان خوراكي: گياهان خوراكي، بخشي از موادغذايي در زندگي روزمره ما است كه معمولا در آشپزخانه‌ها براي پخت‌و‌پز با آن بيشتر سروكار داريم. اين گياهان شامل سبزي‌ها و ادويه‌ها به عنوان محصولات فرعي آنها است كه مي‌تواند به عنوان ماده اوليه غذا استفاده شده و يا به عنوان يك طعم‌دهنده در غذا اضافه گردد. از جمله اين گياهان مي‌توان به موارد مختلفي اشاره نمود كه عبارتند از: آويشن، رزماري، اسطوخودوس، ريحان، نعناع، گشنيز، جعفري، تره، تربچه، پيازچه، توت فرهنگي، پياز، مليسا، پونه كوهي (كه در ادامه مي‌خواهيم به معرفي خواص و مضرات گياه پونه بپردازيم)، شويد، مرزنجوش و … اشاره نمود.
  • گياهان دارويي: بخش دومي از دسته گياهان را بايستي گياهان دارويي ناميد كه معمولا مواد اوليه ساخت داروها هستند و تشخيص و به كارگيري از فوايد و ضررهاي آنها، بسيار به علم گياه‌شناسي وابسته است. گياهان دارويي، بخشي از گياهاني هستند كه براي اهداف درماني به كار گرفته شده و مي‌تواند شامل بخش‌هاي مختلف گياه از ميوه، دانه، ساقه، ريشه و برگ و … گياهان دارويي تامين شود. هرچند كه در سال‌هاي اخير، گياه دارويي به گياهاني غيرچوبي گفته مي‌شود كه از درخت و درختچه نشات مي‌گيرند.

حال كه به بررسي اجمالي از گياهان و انواع آنها پرداختيم، مي‌خواهيم با يكي از اين نوع گياهان خوراكي كه مي‌تواند خواص درماني نيز داشته باشد، بپردازيم. لازم است تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

 

گياه پونه چيست؟

گياه پونه يا Pennyroyal، يكي از گياهان بومي منطقه وسيعي است كه آسياي مركزي، خاورميانه، ايران، اروپا و شمال آفريقا را در بر مي‌گيرد. اين گياه سپس در مناطقي از جمله قاره آمريكا، بخش‌هايي از آسيا، موزامبيك، استراليا و نيوزلند معرفي شده است.

در استراليا اين گونه در مناطق معتدل (جنوب و شرق نيو ساوت ولز، ويكتوريا، تاسماني، استرالياي جنوبي و جنوب غربي استراليا غربي) به طور گسترده اي توزيع شده است، جايي كه شامل مراتع، دشت‌هاي آبرفتي و زيستگاه‌هاي مرطوب‌تر مانند منطقه ساحلي و تالابهاي آب شيرين مي‌باشد.

اين گياه اما در آمريكا و بسياري از ايالت‌هاي آن، يكي از گياهان غير معمول تلقي مي‌شود، اما در كوهپايه‌هاي سيرا، دره مركزي و اكثر شهرستان‌هاي ساحلي از مرز مكزيك تا اورگان در دسترس است.

جالب است بدانيد كه اين گياه را به عنوان يك گياه دارويي دسته‌بندي مي‌كنند كه بخش دارويي، يعني اسانس آن، از گياه تازه يا قسمت‌هاي هوايي خشك شده استخراج مي‌شود. براي قرن‌ها از آن به عنوان يك داروي سقط كننده و به عنوان يك آفت كش در برابر كك استفاده مي‌شد و چون منبع مسموميت است ولي همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نقرس، سرماخوردگي و بيماري‌هاي پوستي از جمله موارد كاربردي اين گياه هستند. بر خلاف بسياري از داروهاي گياهي، مكانيسم سميت كبدي گياه پونه به خوبي شناخته شده است. ماده اصلي تشكيل دهنده R-(+)-pulegone است كه توسط سيتوكروم P-450 به منتوفوران اكسيده مي‌شود. در نتيجه از دست دادن گلوتاتيون در آن، جايگزيني گروه‌هاي سولفيدريل با تجويز  N-acetylcysteineبه عنوان يك درمان توصيه شده است. از آنجا كه مسموميت با منتوفوران تحت تأثير از دست دادن گلوتاتيون قرار نمي‌گيرد‌، مزاياي اين درمان ممكن است فقط در مراحل اوليه مسموميت با پونه مشهود باشد. با اين وجود، N-acetylcysteine ​​در مواردي توصيه مي‌شود كه بيش از 10 ميلي ليتر گياه پونه خورده شده باشد.

اشكال مختلف گياه پونه

يكي از مهم‌ترين مواردي كه بايستي در مورد گياه پونه بيان كرد، شكل و ظاهر اين گياه است كه بايستي در اين قسمت به آن پرداخته شود. مردم معمولا اين گياه را با نعناع اشتباه مي‌گيرند اما اگر كمي بيشتر با ويژگي‌هاي اين گياه آشنا شويم، مي‌توانيم به راحتي آن را درك كنيم.

مهم‌ترين فرق گياه پونه با گياه نعناع، در شكل ظاهري آن است كه در مورد شكل گياه پونه مي‌توان گفت اين گياه، برگ‌هايي تيره و كرك‌دار دارد كه در مقابل نعناع، كرك‌هاي بيشتر است. شما مي‌توانيد از هردو گياه براي كاربردها و خواص مختلف آن‌ها استفاده كنيد. اين گياه با نام علمي آن Mentha Pulegium در موارد مختلفي استفاده مي‌شود كه جلوتر راجع به آن صحبت مي‌كنيم.

همچنين از ديگر نكاتي كه لازم است در مورد گياه پونه و اشكال آن بيان كرد، بايستي به دسته‌بندي اين گياه جزو گياهان علفي، چندساله و با امكان تكثير در قالب بذر آن اشاره كرد. ساقه‌ها در معرض قرار گرفتن در هوا مودار، هنگام غرق شدن بدون مو، ارتفاع 10-90 سانتي متر است. طول برگها در حدود 1-2.5 سانتيمتر است كه اندازه آن كوچكتر در ساقه مي‌باشد، برگ‌هاي آن پايين تر دمبرگ است، و برگهاي بلند آن غيرقابل استفاده هستند. از ديگر مشخصات آن مي‌توان به برگ باريك به شكل تخم مرغي بيضوي شكل است، قاعده مخروطي، نوك گرد‌، حاشيه كامل تا ريز دندانه دار، سطح زيرين مو كوتاه اشاره نمود.

 

خواص گياه پونه چيست؟

همانطور كه گفتيم، پونه يكي از گياهان گياهي است كه داراي اسانس روغني بوده و داراي مقدار بسيار از ويتامين‌هاي مختلف از جمله ويتامين A، B, C و … مي‌باشد. طعم اين ماده اگر بخواهيد آن را مزه كنيد، به صورت يك ماده گرم، تلخ و گس مي‌باشد كه اگر آن را بجوييد، پس از چند لحظه، حس خنكي را در دهان شما ايجاد مي‌كند. شما مي‌توانيد اين ماده را به خاطر داشتن بوي مطبوعي كه دارد و به راحتي قابل تشخيص و گيرا مي‌باشد، استفاده كنيد و از آن براي دفع حشرات موذي و ايجاد يك رايحه مطلوب در خانه استفاده نماييد.

اين گياه خواص و فوايد بسياري دارد كه مي‌خواهيم كم كم راجع به آن مطالب بيشتري را بيان كنيم. شما مي‌توانيد از اين مقاله به عنوان مرجعي براي دانستن خواص و مضرات گياه پونه استفاده كنيد. خواص گياه پونه عبارت است از:

مفيد بودن گياه پونه براي سرماخوردگي و همچنين آنفولانزا

يكي از بهترين مزايا و فوايد گياه پونه كه بايستي به آن توجه كنيد، مفيد بودن آن براي سرماخوردگي و آنفولانزا است كه در طي سالها مورد استفاده قرار گرفته است. اين ماده براي سال‌هاي بسياري به دليل تحريك كردن و تسكين علائم مختلف بيماري‌هايي همچون آنفولانزا و سرماخوردگي مورد استفاده قرار گرفته است. شما مي‌توانيد از اين گياه همچنين براي كمك به تنفس بهتر نيز استفاده كنيد. از اين رو شما مي‌توانيد گياه پونه را براي تقويت كردن دستگاه تنفسي و ريه‌ها استفاده كنيد. يكي ديگر از خواص و مضرات گياه پونه در مورد اين بيماري، آن است كه خلط آور بوده و مي‌تواند سبب شل كردن مخاط و ايجاد خلط‌هاي بيشتر شود كه اين كار موجب مي‌شود تا سيستم تنفسي شما پاك شود.

مفيد بودن براي دستگاه گوارش و درد معده

دستگاه گوارش را بايستي از جمله بخش‌هاي مهم بدن دانست كه از قسمت دهان تا قسمت مقعد گسترده شده است و مي‌تواند در حدود 7 متر طول داشته باشد. در اين دستگاه، غدد مختلفي وجود دارند كه از جمله آنها بايستي به غده‌هاي بزاقي، غده‌هاي ديواره معده و روده، كبد و لوزالمعده، پانكراس و … اشاره نمود. يكي از خواص و مضرات گياه پونه براي اين دستگاه، آن است كه شما مي‌توانيد از گياه پونه براي بهبود سلامت گوارش خود استفاده كنيد. اين گياه مي‌تواند براي چندين مشكل شايع كه ممكن است در گوارش شما رخ دهد، مورد استفاده قرار گيرد. از جمله اين مشكلات مي‌توان به نفخ يا گاز معده و درد آن ناحيه اشاره كرد. استفاده از گياه پونه مي‌تواند به خاطر خواص ضد اسپاسمي كه اين گياه دارد، جهت رفع اين مشكلات كمك كند. مثلا شما مي‌توانيد از آن براي تسكين درد معده يا گرفتگي اين ناحيه از بدن و دستگاه گوارش خود استفاده كنيد. همچنين طرفداران بسياري آن را براي بهبود عملكرد كبد مناسب مي‌دانند و تشويق به استفاده از آن را براي توليد صفر در جهت كمك به پروسه هضم غذا، در صورتي كه به صورت مناسب و معتدل استفاده شود، مناسب مي‌دانند.

 

خواص درماني آويشن و عوارض آن را مي‌توانيد در اين مقاله بخوانيد:

خواص درماني آويشن

 

فوايد گياه پونه

خواص و مضرات گياه پونه شامل بخش‌هاي بسيار زيادي است. در ادامه اين ليست همچنين مي‌توان از خواص آن براي يك ماده به عنوان ضد ميكروب، قابليت‌هاي ضد باكتريايي، ضد روماتيسم، ضد آرتروز، ضدعفوني كننده‌، قابض‌، ضد احتقان‌، ضعيف كننده‌، گوارشي‌، ايمنگوگو‌، حشره كش و ماده كمك كننده به معده و هضم اشاره كرد. از ديگر فوايد و خواص و مضرات گياه پونه مي‌توان گفت:

مناسب بودن و موثر بودن براي درد عضلات و مفاصل

از قابليت‌ها و فوايد بسيار مورد توجهي كه حتما لازم است به آن توجه كنيد، آن است كه گياه پونه مي‌تواند براي گرم‌كردن و بي‌حس كردن عضلات شما استفاده شود. به همين منظور، شما مي‌توانيد اين ماده را در قالب روغن پونه نيز مشاهده كنيد كه در قالب يك سرفصل جدا در ادامه به معرفي خواص و مضرات گياه پونه در اين حالت مي‌پردازيم.

مناسب بودن اين ماده براي درمان عضلات و مفاصل كمك بسياري به شما خواهد كرد. شما مي‌توانيد در ماساژ دادن از روغن پونه استفاده كنيد تا درد عضلات و مفاصل خود را كاهش داده و با توجه به قابليت قابض كردن آن، از اين ماده براي مبارزه با مشكلاتي از جمله روماتيسم و آرتريت استفاده كنيد؛ چراكه اين ماده مي‌تواند در ريشه‌كن كردن اسيد اوريك در سيستم گردش مواد شما بسيار موثر باشد.

آرتريت كه با عنوان التهاب مفاصل نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند در قسمت‌هاي مختلفي از بدن كه مفصل است شامل آرنج‌ها، لگن‌ها، زانو‌ها، كتف و مچ دست رخ دهد. اين مشكل در جايي به نام مفصل كه متصل كننده دو استخوان در كنار هم است، بوده و مي‌تواند در اثر عفونت مفصلي، شكستگي يا آسيب ديدن اين محل، خرابي غضروف و بيماري‌هاي خودايمني ايجاد شود. همچنين راجع به روماتيسم بايد گفت اين بيماري از نوع خودايمني است كه ممكن است در قسمت‌هاي مختلفي از بدن از جمله استخوانها و مفاصل رخ دهد و شامل درد در اندام‌هاي حركتي مي‌باشد.

آرام‌بخش بودن

خواص و مضرات گياه پونه شامل موارد بسياري است. آرام‌بخش بودن آن يكي ديگر از خواصي است كه بايستي در نظر داشته باشيد. در واقع گياه پونه خاصيت تسكين كردن بدن را دارد كه مي‌تواند براي مبارزه با بيماري صرع استفاده شود. صرع، شامل مجموعه‌اي از اختلالاتي است كه مي‌تواند در حالت خفيف و يا شديد و طولاني ظاهر شود. اين بيماري لرزش بدن است كه به علت مختلفي مثل سرطان مغز، الكل و … رخ مي‌دهد. صرع قابل درمان نيست اما حملات آن مي‌تواند به كمك مواد و داروهاي مختلف از جمله گياه پونه تا 70 درصد كنترل و پيشگيري شود.

اين ماده مي‌تواند به اعصاب شما كمك كند و از اين رو مي‌تواند مشكلاتي كه ممكن است در خواب داشته باشيد را رفع نمايد. از اين رو اگر مشكلاتي در خواب داريد، مي‌توانيد از گياه پونه براي رفع استرس در خواب و بي‌خواب استفاده نماييد.

مشكل استرس از جمله مشكلات مهمي است كه جامعه امروزي با آن دست و پنجه نرم مي‌كند. از اين رو لازم است تا در درمان استرس از روش‌هاي مختلفي استفاده كنيد كه شامل ورزش، آزاد كردن ذهن با يوگا، استفاده از دارو در شرايط بحراني و تنظيم صحيح تغذيه و استفاده از گياهان دارويي مي‌باشد.

تنظيم چرخه عادت‌هاي قاعدگي

مورد پنجمي كه بايستي در مورد خواص و مضرات گياه پونه بيان كرد، تنظيم چرخه عادت قاعدگي است. قاعدگي كه با عنوان عادت ماهانه شناخته مي‌شود، پديده‌اي است كه به علت آن، خون از داخل رحم زنان جاري مي‌گردد. اين عادت معمولا هر ماه يا 28 روز متناوب تكرار مي‌شود و ممكن است خونريزي آن بين 3 – 5 روز طول بكشد. يك سيكل يا چرخه قاعدگي در زنان را مي‌توانيد در بازه 21 – 35 روز متغير ببينيد.

در مورد خواص و مضرات گياه پونه در مورد قاعدگي بايد گفت اين ماده مي‌تواند به خاطر فعاليت‌هاي ايمنوگرافي كه دارد، در تحريك قاعدگي خانم‌هايي كه چرخه عادت‌هاي قاعدگي مناسبي ندارند و يا اين موارد نامنظم است، مفيد باشد. اگر به اين مشكل روبرو هستيد، ممكن است راه‌هاي ديگري را نيز استفاده كنيد با اين حال بهتر است استفاده از گياه پونه را با نظر پزشكان در نظر داشته باشيد. زيرا بيشتر متخصصان اين ماده را توصيه نمي‌كنند.

 

بررسي خواص و مضرات گياه پونه (روغن)

برگ‌هاي اين گياه در صورت خرد شدن بوي نعناع مي‌دهند. اسانس گياه پونه از گياه تازه با تقطير با بخار گرفته مي‌شود و شامل ايزومنتون، نئومنتون، منتون و پوگلون به عنوان اجزاي اصلي آن است. اين روغن داراي مقدار زيادي pulegone  است و به همين خاطر، آن را به سمي كشنده تبديل مي‌كند.

واقعاً جاي تعجب است كه چرا چنين گياه يا روغن سمي از زمان‌هاي قديم به عنوان داروي عاميانه مورد استفاده قرار مي‌گرفته است. اما باز هم بايد گف درست است كه اكثر داروها (به ويژه در هوميوپاتي) بر اساس سموم جمع آوري شده از گياهان و حيوانات است اما دقت در تعداد دوزها، دفعات تجويز و تشخيص بيماري است كه استفاده از آنها به عنوان دارو مي‌تواند توجيه كند. از جمله خواص و مضرات گياه پونه در حالت روغن آن مي‌توان گفت:

ضد ميكروبي و ضد باكتري

تحقيقات منتشر شده در سال 2019 در مجله BioMed Research International نشان داد كه اسانس گياه پونه داراي خواص ضد ميكروبي قوي است. خواص ضد ميكروبي و ضد باكتريايي روغن پونه نتايج سميت آن است. شما مي‌توانيد تصور كنيد كه حتي در مقادير كمي (فقط در ميليون) اين روغن سمي براي آن موجودات ريز زنده (ميكروب‌ها) چقدر خطرناك است؛ حال آنكه براي انسان بسيار كشنده باشد.

حتي چند ميلي ليتر مي‌تواند باعث مرگ شود. ميكروب‌ها و باكتري‌ها را از بين مي‌برد و ما را از عفونت‌هاي ناشي از آنها محافظت مي‌كند. همچنين اين ماده مي‌تواند فعاليت ضد قارچي را نشان مي‌دهد.

ضد افسردگي

خاصيت ضد افسردگي، كه به عنوان اثر بي‌حسي اين روغن بر اعصاب و همچنين اثرات تحريك كننده آن بر گردش خون ديده مي‌شود، آن را به يك تركيب ايده آل به عنوان يك درمان ضد روماتيسم و ​​ضد آرتروز تبديل مي كند.

به عنوان يك عامل ضد افسردگي، باعث دفع سموم مانند اسيد اوريك از بدن مي‌شود و در نتيجه بزرگترين علت روماتيسم را از بين مي‌برد. اثر بي حسي روي اعصاب همچنين مي‌تواند در برابر درد روماتيسم و ​​آرتريت مقاومت كند. اثر تحريك كننده آن بر گردش خون باعث افزايش جريان خون در سيستم‌هاي مهم اندام مي‌شود و گرما را به نقاط آسيب ديده مي‌رساند و در عين حال آنها را از روماتيسم و ​​آرتريت نيز درمان مي كند.

ضد عفوني كننده

زخم‌ها و اندام‌هاي داخلي، به ويژه مجاري ادراري، پيشاب‌راه ، كليه‌ها و رحم ممكن است به دليل عفونت توسط ميكروب‌ها عفوني شوند. طبيعت بسيار سمي روغن پونه آن را ضد عفوني مي‌كند؛ زيرا ميكروب‌ها يا باكتري‌هاي ايجاد كننده سپسيس را از بين مي‌برد. با اين حال، اين روغن بايد در دوزهاي بسيار ملايم استفاده شود؛ زيرا بسيار سمي و تحريك كننده است.

تصفيه و گردش خون

گزارش‌هاي خاصي وجود دارد كه مي‌گويد از اين روغن مي‌توان به عنوان يك داروي ضد درد و نيز  تصفيه كننده خون استفاده كرد. اجزاي خاصي از اين روغن ممكن است به خنثي كردن سموم موجود در خون كمك كند. از آنجا اين ماده به گردش خون كمك مي‌كند، مي‌توان از آن به ايجاد يك تركيب مناسب اكسيژن تازه با خون نيز اشاره كرد. به اين ترتيب مي‌تواند خون را تصفيه كرده و اندام‌ها و سلول‌ها را به درستي اكسيژن‌رساني كند.

يك مطالعه روي حيوانات نشان داد كه اسانس گياه پونه باعث افزايش هموگلوبين، گلبول‌هاي سفيد و گلبول‌هاي قرمز خون مي‌شود، اما هيچ تاثيري بر ساير شاخص‌هاي خوني ندارد. افزايش گلبول‌هاي سفيد نشان مي‌دهد كه مي‌توان از اين ماده براي سيستم ايمني بدن و تقويت آن استفاده كرد.

خاصيت جمع‌كنندگي

به طور سنتي، از اين روغن به عنوان تقويت كننده صمغ استفاده مي‌شود كه احتمالاً به دليل خاصيت جمع‌كنندگي آن است. اين مورد از خواص و مضرات گياه پونه باعث مي‌شود كه لثه‌ها منقبض شده و چسبندگي آنها روي دندان‌ها محكم شود. اثرات قابض بودن آن را مي‌توان در ساير قسمت‌هاي بدن نيز احساس كرد؛ زيرا باعث انقباض ماهيچه‌ها مي‌شود، پوست شل شده را بلند مي‌كند‌، صورت را ليفت مي‌كند‌، ريشه موها را تقويت ‌ند و با انقباض عروق خوني به جلوگيري از خونريزي كمك ‌مي‌كند.

مضرات گياه پونه چيست؟ (۴ مورد مهم)

در كنار مواردي كه به عنوان فوايد و خواص اين گياه بيان كرديم، لازم است به بخش مضرات آن نيز توجه كنيد كه شامل موارد زير مي‌باشد:

۱) سقط جنين

همچنين از اين ماده به عنوان يك ماده سقط كننده استفاده مي‌شد. برخي از محققان به استفاده از گياه پونه به عنوان يك ماده تنظيم كننده چرخه قاعدگي و سقط جنين از دوران قديم اشاره كردند. با اين حال، عملكرد آن به عنوان يك ماده سقط كننده با سميت آن مرتبط مي‌شود. به گفته نويسندگان، مقدار مورد نياز براي سقط جنين نيز زندگي زن باردار را به خطر مي‌اندازد.

۲) مصرف از طريق دهان

هنگامي كه از طريق دهان مصرف مي‌شود، روغن گياه پونه به احتمال زياد ناامن خواهد بود. اين ماده مي‌تواند باعث آسيب جدي به كبد و كليه و همچنين آسيب سيستم عصبي شود. ساير عوارض جانبي شامل درد معده‌، تهوع‌، استفراغ‌، سوزش گلو‌، تب‌، گيجي‌، بي‌قراري‌، تشنج‌، سرگيجه‌، مشكلات بينايي و شنوايي‌، فشار خون بالا‌، نارسايي ريه و مرگ است. اطلاعات كافي براي اطمينان از استفاده ايمن از گياه پونه به عنوان چاي در دسترس نيست.

۳) استفاده روي پوست

روغن گياه پونه هنگام استفاده روي پوست به احتمال زياد ايمن نيست. اين مورد ناشي از خواص مسموم بودن اين گياه است كه بايستي احتياط لازم روي آن انجام شود.

۴) سم شناسي

در مقياس بزرگ، گياه پونه مي‌تواند باعث سقط جنين‌، آسيب كليوي برگشت ناپذير‌، آسيب شديد كبدي و مرگ شود. مقدار كمي روغن مي‌تواند هذيان‌، بيهوشي‌، شوك‌، تشنج و توهمات شنوايي و بينايي ايجاد كند.

ساير موارد

از ديگر مواردي كه مي‌توان براي خواص و مضرات گياه پونه اشاره نمود، بايستي به مواردي همچون تشديد سردرد، پمپاژ قلب، فشار خون، تشنج، عواقب نامناسب براي معده و كليه، مسموميت كه مي‌تواند برحسب اينكه چه مقدار اين ماده مصرف شده  است، موجب مرگ افراد شود. همه اين موارد در صورتي ايجاد مي‌شود كه مقدار بيش از حد توصيه شده و بدون در نظر گرفتن شرايط افرادي كه مصرف مي‌كنند، اين ماده در دوز بالا استفاده شود. توجه كنيد كه گياه پونه به دليل داشتن متانول، در استفاده‌هاي طولاني مدت مي‌تواند سبب تضعيف كبد، التهاب آن و كبد چرب گردد.

 

چه افرادي بايد از گياه پونه و روغن آن پرهيز كنند؟

گياه پونه به دليل خواص سمي آن مي‌تواند براي هرفردي در صورت عدم مصرف صحيح، خطرناك باشد اما دسته‌اي از افراد هستند كه از حساسيت بيشتري برخوردارند و بايستي آن‌ها را درليست افراد در معرض خطر قرار داد تا از استفاده از گياه پونه و محصولات آن جلوگيري كنند. اين افراد عبارتند از:

۱) افراد باردار و شيرده

مصرف گياه پونه از طريق دهان يا استفاده از آن در هنگام بارداري يا شيردهي به احتمال زياد ايمن نيست. شواهدي وجود دارد كه نشان مي‌دهد روغن پونه مي‌تواند با انقباض رحم باعث سقط جنين شود. اما دوز مورد نياز براي سقط جنين مي‌تواند مادر را بكشد يا باعث آسيب مادام العمر به كليه و كبد شود.

۲) كودكان

به احتمال زياد دادن مصرف اين ماده و تجويز آن به كودكان از طريق دهان غير ايمن است. نوزادان پس از مصرف گياه پونه، دچار آسيب‌هاي جدي كبدي و سيستم عصبي يا حتي مرگ را مي‌توانند دچار شوند كه بايستي حتما به اين نكته توجه شود.

۳) بيماران كليوي

روغن موجود در گياه پونه مي‌تواند به كليه آسيب برساند و بيماري كليوي كه به اين مشكل روبرو هستند را در وضعيت بدتري قرار دهند.

۴) بيماران كبدي

روغن موجود در گياه پونه مي‌تواند باعث آسيب كبدي شود و ممكن است بيماري كبدي موجود را بدتر كند.

 

نكات مصرفي مهم

قبل از اينكه بحث خواص و مضرات گياه پونه را به اتمام برسانيم، لازم است بگوييم كه اين روغن براي انسان و ساير حيوانات بسيار سمي است. خوردن حتي مقادير آن در دوزهاي كوچك مي‌تواند باعث مرگ شود. اين ماده همچنين يك سقط كننده قوي است و بنابراين بايد در دوران بارداري از آن اجتناب كرد. در رايحه درماني استفاده نمي‌شود؛ زيرا استنشاق در مقادير كم مي‌تواند به ريه‌ها، مجاري تنفسي و كبد آسيب جدي برساند. علاوه بر اين، اگرچه چندين خواص دارويي اين روغن در قسمت‌هاي بالا مورد بحث قرار گرفت، اما گزارش شده است كه اكثر آنها به طور سنتي مورد استفاده بوده و اصالت آنها تضمين نمي‌شود.

هيچ مطالعه تحقيقي يا اثبات موافق يا مخالف اين خواص دارويي به جز خواص آن مانند سميت، دفع حشرات و سقط كننده وجود ندارد. بنابراين، هنگام استفاده از اين روغن، چه در مصارف داخلي يا خارجي، بايد نهايت دقت را به عمل آورد. قبل از استفاده از آن براي خواص دارويي خود، بايد اقدامات احتياطي جدي را انجام دهيم تا ببينيم كه فقط زير نظر پزشك متخصص استفاده مي‌شود. همچنين در مورد دوز مصرفي بايد گفت:

دوز مصرفي

دوز مناسب گياه پونه به عوامل مختلفي مانند سن مصرف كننده، سلامتي و چندين بيماري ديگر بستگي دارد. در حال حاضر اطلاعات علمي كافي براي تعيين دامنه مناسب دوزها براي گياه پونه وجود ندارد. به خاطر داشته باشيد كه محصولات طبيعي هميشه لزوماً بي‌خطر نيستند و دوزها مي‌توانند، مهم باشند. اطمينان حاصل كنيد كه دستورالعمل‌هاي مربوط به برچسب محصول را دنبال كرده و قبل از استفاده با داروساز يا پزشك يا ساير متخصصان بهداشت مشورت كنيد.

 

چگونگي خريد

شما مي‌توانيد براي خريد گياه پونه، آن را از عطاري‌ها و يا فروشگاه‌هاي اينترنتي تهيه كنيد. معمولا اشكال مختلف اين گياه براي مصرف به صورت خام، عصاره يا روغن گياه پونه و نيز چاي آن مي‌باشد كه مي‌تواند براي ايجاد يك دمنوش استفاده شود. همچنين شما مي‌توانيد عرق اين ماده را نيز تهيه كنيد.

در مورد خواص و مضرات گياه پونه در حالت عرق آن نيز بايد گفت از اين ماده مي‌توانيد براي:

  • خاصيت آنتي بيوتيك: رفع عفونت‌هاي ادراري، گلو و تناسلي
  • درمان سينوزيت: يكي ديگر از خواص آن، رفع سينوزيت است كه بسيار مفيد مي‌باشد
  • بادشكن: همچنين از اين ماده مي‌توانيد براي مقابله با نفخ، ضدبلغم، سودا و … استفاده كنيد
  • قواي جنسي: براي تقويت قواي جنسي، استفاده از عرق گياه پونه توصيه شده است
  • درمان سوزش ادرار و بي‌اختياري آن

اگر قصد مصرف اين ماده را داريد، مي‌توانيد كمي از آن را در آب (عرق گياه پونه) اضافه كنيد و يا با تركيب ديگر مواد مانند آب، شكر، خاك شير و … آن را در حالت شربت ميل كنيد. توجه كنيد كه مقدار دوز مصرفي بايد بسيار با احتياط انتخاب شود. براي بزرگسالان مي‌توانيد تا نصف فنجان بعد از وعده‌هاي غذايي اين ماده را مصرف كنيد. براي كودكان، همانطور كه اشاره شد، اين ماده مضر بوده و بايستي با توجه به خواص و مضرات گياه پونه، حتما با نظر پزشك مصرف آن انجام شود.

 

جمع‌بندي

در يك جمع‌بندي نهايي بايستي گفت پونه يكي از گياهاني است كه در ايران نيز وجود دارد و مي‌توانيد از آن به صورت يك گياه ادويه كاربردي استفاده كنيد. اين گياه مي‌تواند براي درمان بيماري‌هاي مختلف عفوني مورد استفاده قرار گيرد و در درمان بيماري‌ها و مشكلات مختلف با استفاده از آن به صورت پودر، روغن يا چاي و دمنوش مفيد باشد. گياه پونه نوعي گياه از خانواده نعناع است كه گرم و خشك مي‌باشد.

در كنار بيان خواص و مضرات گياه پونه بايد گفت اين ماده حاوي موادي همچون ويتامين A,C و آهن، پتاسيم و كلسيم، فسفر و منيزيم، اسيد فنوليك، آنتي اكسيدان، ساپونين‌ها، فيبر، پتاسيوم، پروتئين و … است. ارزش غذايي گياه پونه شامل 44 كالري، 0.7 چربي، 8.3 كربوهيدرات و 3.2 گرم پروتئين است (در هر 100 گرم).

گياه پونه همچنان به عنوان يك سم گياهي، مورد توجه و اهميت بهداشت عمومي قرار دارد. داده هاي مربوط به متابوليت‌هاي انساني ممكن است بينش جديدي در مورد مكانيسم‌هاي سمي و درمان مسموميت با گياه پونه، از جمله نقش بالقوه استيل سيستئين، ارائه دهد. درك بهتر از سميت گياه پونه همچنين ممكن است منجر به كنترل شديدتر و محدودتر شدن دسترسي به گياه شود.

https://irjavan.com/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%be%d9%88%d9%86%d9%87/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۵۱ توسط:arminmoghim موضوع:

دانلود آهنگ Resul Dindar kapundaki nar midur

دانلود آهنگ جديد Resul Dindar به نام «kapundaki nar midur»

هم اينك شما كاربران و همراهان گرامي را به دانلود آهنگ فوق العاده زيبا و دلنشين kapundaki nar midur با صداي Resul Dindar به همراه تكست (متن ترانه) و كيفيت هاي ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزيكدل♥ دعوت ميكنيم.

Download New Music, (Ahang) BY : Resul Dindar kapundaki nar midur/ And lyrics

دانلود اهنگ kapundaki nar midur Resul Dindar

نام خواننده: Resul Dindar
نام آهنگ: kapundaki nar midur

 

متن آهنگ kapundaki nar midur Resul Dindar

Kapundaki nar midur?
Kapundaki nar midur?
Yanundaki yâr midur?
Yanundaki yâr midur?
Doğri söyle, sevduğum
Doğri söyle, sevduğum
Benden başka var midur?
Benden başka var midur?
Doğri söyle, sevduğum
Doğri söyle, sevduğum
Benden başka var midur?
Benden başka var midur?
Kapundaki nar ise
Kapundaki nar ise
Yanundaki yâr ise
Yanundaki yâr ise

دانلود اهنگ kapundaki nar midur Resul Dindar - رسانه موزيكدل

Allah belami versun
Allah belami versun
Senden başka var ise
Senden başka var ise
Allah belani versun
Allah belani versun
Benden başka var ise
Benden başka var ise
Allah belami versun
Allah belami versun
Senden başka var ise
Senden başka var ise
Senden başka var ise da
Senden başka var ise

kapundaki nar midur

دانلود آهنگ kapundaki nar midur Resul Dindar + پخش آنلاين

 

https://musicdel.ir/tag/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۰۴ توسط:arminmoghim موضوع:

دانلود آهنگ ميمونيم منو تو تا تهش مهم نيست صبح و شبش

هم اكنون لذت ببريد با دانلود اهنگ وانتونز به نام «ميمونيم منو تو تا تهش مهم نيست صبح و شبش» به همراه متن و دو كيفيت ۳۲۰، ۱۲۸ با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ يمونيم منو تو تا تهش مهم نيست صبح و شبش

Download New Music: Wantons – Harchiam Beshe With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: وانتونز
نام آهنگ: ميمونيم منو تو تا تهش مهم نيست صبح و شبش


https://isongs.ir/%D9%85%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%AA%D9%88-%D8%AA%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%B4-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%AD-%D9%88-%D8%B4%D8%A8%D8%B4/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۱۶ توسط:arminmoghim موضوع:

هزينه راه اندازي وتعرفه قيمت باشگاه مشتريان 1400 | ليست قيمت ها

معمولا هزينه راه اندازي باشگاه مشتريان با توجه به امكاناتي كه براي شما در دسترس است تايين ميشود . اما اين موضوع را بايد در نظر گرفت كه پرداخت هزينه اضافي براي امكاناتي كه استفاده نميكنيد به ضرر شما تمام خواهد شد در تهيه اين نرم افزار دقت كنيد كه براي مثال در پلان هاي ابتدايي شركت تمامي امكانات اوليه وجود داشته باشند و هزينه جداگانه بابت نياز هاي اوليه پرداخت نكنيد.

ما در باشگاه مشتريان نرم افزاران سعي كرديم تمامي امكانات مورد نياز شما چه در پلان اول چه در پلان هايي با هزينه هاي بالاتر يكسان باشد و تنها تفاوت در مدت زمان و تخفيف ها براي پلان هاي بالاتر خواهد بود.
در اينجا براي شما جدولي كوتاه از قيمت ها تهيه شده اما براي مشاهده جزييات حتما به صفحه اصلي سايت مراجعه كنيد.

براي مشاهده فيلم هاي آموزشي به صفحه اول مراجعه كنيد و همچنين شما ميتوانيد از قسمت مقالات مفيد در همين سايت از انواع اطلاعات در مورد باشگاه مشتريان استفاده كنيد .

https://narmafzaran.com/غير مجاز مي باشدt-of-customer-club/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۲۷ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير كمپرسور اسكرو

كمپرسور هاي اسكرو قلب تپنده هر واحد توليدي به شمار مي آيند وخرابي آن  ها بسيار خسارت هاي زيادي از قبل خوابيدن خط توليدي كار خانه،خراب شدن مواد اوليه محصول،…..را دارند درنتيجه به صورت دوره اي و مرتب بايد مورد بررسي قرار گيرند تا از بروز مسكلات اختمالي جلو گيري شود

عموما خرابي كمپرسور ها رو ميتوان به چند گروه زير تقسيم بندي كرد.

  1. روشن نشدن دستگاه
  2. زير بار نرفتن دستگاه
  3. مشكلات دماي بالاي دستگاه
  4. مشكل بالا رفت فشار مخزن ريسيور دستگاه
  5. مشكلات نشت روغن در دستگاه
  6. مشاهده روغن در خط توليد كارخانه
  7. بالا بودن آمپر دستگا
  8. افت هوادهي دستگاه

دسترسي سريع به بخش هاي صفحه

روشن نشدن كمپرسور اسكرو:

در صورت بروز اين مشكل اولين چيزي كه برررسي ميشود

  • تابلو برق كمپرسور بوده و ممكن است مشكلاتي از قبيل خراب شدن فيوز هاي ورودي برق دستگاه..يا فيوز هاي شيشه اي ورودي برق پنل كمپرسور
  • خراب بودن پنل ددستگاه
  • سوختن الكتروموتور دستگاه
  • قطعي مسير هاي فرمان يا خرابي مسير فرمان كليد قطع اضطراري
  • ضعيف بودن ولتاژ برق ورودي يا دو فاز شدن برق دستگاه و ثبت خطا توسط كنترل فتز
  • برعكس بودن دور دستگاه و تشخيص آن توسط كنترل فاز

مشكل زير بار نرفتن كمپرسور اسكرو

كمپرسور هاي اسكرو به وسيله قطعه اي به نام آنلودر و به كمك شير برقي هايي كه از پنل فرمان ميگيرند زير بار ميروند

و در صورت زير بار نرفتن دستگاه موارد زير بررسي ميشوند

  • آنلودر
  • شير برقي هاي آنلودر
  • خراب بودن پنل دستگاه
  • مسير هاي فرمان شير برقي آنلودر بايد مورد بررسي قرار گيرند
  • نشت هوا در مسير هاي پنوماتيك دستگاه و عدم جمع كردن فشار اوليه براي زبر بار بردن دستگاه بايد مسير هاي پنوماتيك مورد بررسي قرار گيرند

مشكل دماي بالا كمپرسور اسكرو:

يكي ديگر از مشكلات رايج در كمپرسور ها مشكل بالا رفتن دماي كمپرسور مي باشد كه دلايل زيادي وجود دارد كه عبارت اند از:

  • كيپ شدن فيلتر روغن كه باعت ضعيف شدن سرعت گردش روغن وسيستم ختك كاري دستگاه ميشود
  • خراب بودن ترموستات دستگاه كه مسير ورود روغن به رادياتور را باز نكند
  • گرفتگي رادياتور كه تبادل دمايي روغن با محيط را به خوبي انجام ندهد
  • قسع شدن يا ضعيف عمل كردن فن خنك كاري رادياتور
  • خراب شدن روغن دستگاه كه خاصيت خود را ازدست داده باشد
  • خراب بودن سنسور دما و عدم نشان دادن صحيح دماي كمپرسور

مشكل بالا رفتن فشار مخزن ريسيور دستگاه كمپرسور:

  • خزاب بودن سنسور فشار وپايين نشان دادن فشار مخزن كمپرسور درنتيجه فرايند توليد باد بعد از رسيدن فشار دستگاه به حداكتر ادامه داشته و فشار مخزن بالا ميرود معمولا در اين موارد سوپاپ اطمينان مخزن عمل ميكند
  • گرفتگي سپراتور دستگاه و درنتيجه بالا رفتن فشار مخزن
  • خراب بودن انلودر دستگاه و زير بار نگه داشتن دستكاه حتي بعداز به حدا نصاب رسيدن فشار
  • خراب بودن mpv

نشت روغن در كمپرسور اسكرو

نشت روغن در اكتر مواقع به دليل مستحلك و خراب شدن شلنگ هاي مسير روغن و اتصالات مسير هاي روغن بوده

مشاهده روغن در خط توليد كارخانه

وجود روغن در خط توليد ممكن است مشكلات بسار بزرگي رابه وجود اورد مانند خراب شدن  محصول نهايي كارخانه يا خراب شدن ساير دستگاه هاي خط توليد كارخانه عبور روغن از كمپرسور عموما به دلايلي مانند:

  • خراب شدن سپراتور دستگاه
  • گرفتگي‌مسير اسكونج(مسير بازگشت روغن جمع شده در فيلتر سپراتو به سيستم گردش روغن)
  • زياد بودن روغن كمپرسور
  • كيفيت نامناسب روغن كمپرسور
  • خراب بودن شيرmpv

بالا بودن آمپر كمپرسور اسكرو

بالا بودن آمپر دستگاه كه در صورت وجود بيمتال در تابلو برق دستگاه توسط آن ثبت مي شود درصورت نداشتن بيمتال توسط آمپرمتر قابل اندازه گيري است عموماً به دلايل زير مي باشد

  • شل شدن سيم هاي ورودي برق الكتروموتور
  • نيم سوز شدن يا سوختن كامل سيم هاي الكتروموتور يا مدار قدرت تابلو برق
  • خراب شدن كنتاكتور
  • خراب شدن بلبرينگ هاي الكتروموتور يا نيم سوز شدن سيم پيچ
  • روان گردش نكردن پولي واحد هواساز
  • پايين بودن ولتاژ

افت هوادهي كمپرسور اسكرو

دلايل عمده افت هوادي عبارت انداز

  • نيم باز يودن شير خروج هوا
  • عملكرد ضعيف آنولدر
  • كثيف بودن فيلتر هوا كمپرسور
  • ناتنظيم بودن شير حداقل فشار(mpv)
  • ضعيف شدن عملكرد واحد هوا ساز (واحد هوا ساز كمپرسور هاي اسكرو به طور معمول هر ۲۰هژار ساعت يايد اورهال گردند كه درصورت اورهال نشدن واحد هوا ساز مشكلات متعددي از جمله افت هوادهي واحد هواساز رخ ميدهد)

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۴:۲۵ توسط:arminmoghim موضوع:

دانلود آهنگ مهدي يراحي اهواك

دانلود آهنگ جديد مهدي يراحي به نام اهواك (به معني تو را مي خواهم) (مربوط به اعتراضات آب خوزستان)

هم اينك شما كاربران و همراهان گرامي را به دانلود آهنگ فوق العاده زيبا و دلنشين اهواك با صداي مهدي يراحي به همراه تكست (متن ترانه) و كيفيت هاي ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزيكدل♥ دعوت ميكنيم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mehdi Yarrahi Ahwak/ And lyrics

دانلود اهنگ اهواك مهدي يراحي

نام خواننده: مهدي يراحي
نام آهنگ: اهواك (تو را مي خواهم)

متروس اهموم و ما ابچي!♫!
پر از دردم، اما اشك نمى‌ريزم!♫!
محتاج ادموعي اوياك احچي!♫!!♫!
براى حرف زدن با تو به اشكهايم محتاجم!♫!
ويّاك!♫!اهواك
با تو هستم !♫!تو را مي‌خواهم!♫!
مشتاگ ومكسور اجناحي
شوق پرواز دارم اما بالم شكسته!♫!
و حُبّك هَوّنلي اجراحي!♫!
و تنها عشق تو مرهمي‌ ست بر زخمهايم!♫!
ويّاك!♫!..اهواك
با تو هستم !♫!تو را مي‌خواهم!♫!
ما انسي هواك اللّي ابراسي
عشقي !♫!كه از تو در سرم هست را هرگز از ياد نخواهم برد
انت احلي شعوري و احساسي!♫!
چرا كه تو زيباترين درك و احساس مني
اهواك!♫!وياك!♫!
جز تو را نمي‌خواهم!♫!با تو هستم
دايماً معناك ابراسي ايدور!♫!
معناي تو همواره ذهن مرا در مي‌نوردد!♫!

دانلود اهنگ اهواك مهدي يراحي - رسانه موزيكدل

مثل اغنيّه بشفاف الهور
همچون ميلاد ترانه‌اي موّاج بر لب «هور»!♫!
وياك!♫!اهواك!♫!
با تو هستم .!♫!تو را مي‌خواهم!♫!
لا يغمرعيني الّيل!♫!
نه شبها چشمانم را مي‌ربايند!♫!
لايهزمني النّسيان!♫!
و نه فراموشي شكستم مي‌دهد!♫!
ارضك خلّتني اشتاگ!♫!
خاك تو اينگونه عاشقم خواست!♫!
غيرك ما اهوه اوطان!♫!
و‌ جز تو به هيچ موطني مشتاق نيستم!♫!
خلّيني ابدنياك ابقي!♫!
بگذار در دنيايت باقي بمانم!♫!
لو دنيه امن الاحزان!♫!
هرچند كه دنيايي مملو از اندوه است!♫!
ريت الگاك امن اجديد!♫!
كاش از نو تو را بيابم!♫!
واترك خلفي الاوهام!♫!
و اوهام را فراموش كنم!♫!
يالحُبّك ساكن روحي!♫!
اي كه عشقت بر روحم خيمه زده!♫!
وما تمحيها الايّام!♫!
و هرگز گذر روزگار آن را محو نخواهد كرد!♫!
بُكره انغنّي اويه الغيم!♫!
فرداست كه با ابرها ترانه بخوانيم!♫!
وايّام الغربه اتفوت!♫!
و روزگارِ تلخ غربت تمام شود!♫!
لعيونك ناذر عمري!♫!
عمر و جانم را نذر چشمانت كرده‌ام!♫!
وبحضانك اهوه الموت!♫!
و مرگ را تنها در آغوش تو مى‌خواهم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/72369/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۱:۴۲ توسط:arminmoghim موضوع:

شماره وكيل ديوان عدالت اداري

شماره وكيل ديوان عدالت اداري

 

گروه وكلاي پايتخت

شما هر لحظه ميتوانيد با گرفتن شماره وكيل ديوان عدالت اداري (۷۷۲۲۱۹۴۱) با گروهي از وكلاي زبده و مجرب كه داراي تخصص و تجربه در ديوان عدالت اداري هستند صحبت كنيد.وكيل متخصص ديوان عدالت اداري در گروه وكلاي پايتخت اماده ارائه خدمات تخصصي و مشاوره با بهترين وكيل ديوان عدالت اداري است

با گرفتن شماره وكيل ديوان عدالت اداري (۷۷۲۲۱۹۴۱) در راستاي طرح دعواي مربوط به هر گونه از تخلفات و ظلمهاي وارده از دستگاه هاي اداري و حكومتي به شما با وكلاي با تجربه مشورت كنيد.

در ادامه شما را با برخي از قوانين عدالت اداري، صلاحيت و حدود اختيارات ديوان آشنا ميكنيم، در صورتي كه در هر قسمت خواستار توضيح بيشتر و مفصلتر بوديد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرماييد:

۱- رسيدگي به شكايات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقيقي و حقوقي از :

آ : تصميمات و اقدامات واحد هاي دولتي اعم از وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شركتهاي دولتي و شهرداريها و سازمان تامين اجتماعي و تشكيلات و نهاد هاي انقلابي و موسسات وابسته به آنها

ب : تصميمات و اقدامات مأموران واحدهاي مذكور در بند «آ» در امور راجع به وظايف آنها.

در صورتي كه از سمت هركدام از مزبورين نامبرده در “۱” ظلمي به شما وارد گرديد و خاستار طرح دعوا و شكايت ميباشيد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرماييد.

۲- رسيدگي به اعتراضات و شكايات از آراء و تصميمات قطعي هيأتهاي رسيدگي به تخلفات اداري و كميسيون‌هايي مانند كميسيون‌هاي مالياتي، هيأت حل اختلاف كارگر و كارفرما، كميسيون موضوع ماده (۱۰۰) قانون شهرداري‌ها منحصراً از حيث نقض قوانين و مقررات يا مخالفت با آنها. جهت دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر شماره وكيل ديوان عدالت اداري(۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرماييد

۳- رسيدگي به شكايات قضات و مشمولان قانون مديريت خدمات كشوري و ساير مستخدمان واحدها و مؤسسات مذكور در بند (۱) و مستخدمان مؤسساتي كه شمول اين قانون نسبت به آنها محتاج ذكر نام است اعم از لشكري و كشوري از حيث تضييع حقوق استخدامي .جهت دريافت اطلاعات بيشتر درمورد اين بند با شماره وكيل ديوان عدالت اداري(۷۷۲۲۱۹۴۱)تماس بگيريد

تبصره ۱- تعيين ميزان خسارات وارده از ناحيه مؤسسات و اشخاص مذكور در بندهاي (۱) و (۲) اين ماده پس از صدور رأي در ديوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومي است.

تبصره ۲- تصميمات و آراء كليه دادگاه ها و مراجع قضايي اعم از عمومي و نيروهاي مسلح قابل شكايت در ديوان عدالت اداري نميباشد

از زمان تصويب اين قانون مهلت تقديم دادخواست، راجع به موارد موضوع بند (۲) ماده (۱۰)، براي اشخاص داخل كشور سه ماه و براي افراد مقيم خارج از كشور، شش ماه از تاريخ ابلاغ رأي يا تصميم قطعي مرجع مربوط مطابق قانون آيين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب است.

در مواردي كه به موجب قانون سابق، اشخاصي قبلاً حق شكايت در مهلت بيشتري داشته اند، مهلت مذكور، ملاك محاسبه است. مطابق قانون آيين دادرسي داد گاههاي عمومي و انقلاب در امور مدني است.

در پايان لازم به ذكر است در صورتي كه در هر كدام از موارد طرح شكايت در خصوص ديوان عدالت اداري نياز به مشاوره با وكيلان خبره و باتجربه در اين زمينه داشتيد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرماييد.روه وكلاي پايتخت، با دارا بودن چندين وكيل مجرب در زمينه ديوان عد، كميسيون ماده 100 و دهها مسائل حقوقي و كيفري و اداره كار مي توانند پرونده هاي شما را در كمترين زمان و با كمترين هزينه به سر انجام برسانند و شما موكلان عزيز را از تمامي مراحل پرونده آگاه مي سازند.

021-77221947

گروه وكلاي پايتخت متخصص در وكيل ديوان عدالت اداري در ادرس : تهران،ميدان رسالت، خيابان فرجام،بعد از خيابان حيدرخاني، پلاك 578، طبقه دوم اماده ارائه خدمات به عنوان وكيل ديوان و وكيل ديوان عدالت ميباشد

 

منبع:

https://vakil-divan.ir/%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7

غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 ممكن است در اثر عواملي مانند حذف فايل‌ها برنامه در حال نصب، فايل‌هاي كرك برنامه‌ها، حذف برنامه‌ها و فايل‌هاي سيستمي و … صورت پذيرد. براي جلوگيري از اين واقعه، بايستي اقدام به غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 نماييد. كاربراني كه ويندوز 7 را بر روي لپ‌تاپ و كامپيوتر خود نصب دارند، توصيه مي‌كنيم تا پايان با اين مقاله در مجله جوان ايراني همراه باشيد تا روش‌هاي كامل غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 را آموزش دهيم.

ويندوز 7

ويندوز 7 يك سيستم عامل است كه توسط مايكروسافت در 22 اكتبر 2009 منتشر شده است. اين سيستم عامل از نسخه قبلي خود (نسخه ششم) ويندوز به نام Windows Vista پيروي مي‌كند. قابل ذكر است كه مايكروسافت از تاريخ ژانويه 2020 ديگر از ويندوز 7 پشتيباني نمي‌كند. به عبارت ديگر، ويندوز 7 اكنون درست مانند ويندوز XP است – يك سيستم عامل قديمي كه به تدريج حفره‌هاي امنيتي مختلفي دارد و كمك‌هاي فني و آپديت‌ها براي آن ارائه نمي‌شود.

مانند نسخه‌هاي قبلي ويندوز، ويندوز 7 داراي رابط كاربري گرافيكي (GUI) است كه به شما امكان مي دهد با اقلام روي صفحه با استفاده از صفحه كليد و موس تعامل داشته باشيد. همچنين، ويندوز 7 داراي ويژگي‌اي به نام “Windows Touch” است كه از ورودي صفحه لمسي و قابليت چند لمسي پشتيباني مي‌كند. شما مي توانيد با لمس تصوير با دو انگشت و سپس بازكردن انگشتان دست از يكديگر روي آن بزرگنمايي كنيد.

ويندوز 7 همچنين شامل چندين ويژگي چندرسانه‌اي جديد است. يك مثال “Play To” است، برنامه‌اي كه به شما امكان مي‌دهد صدا و تصوير را در رايانه‌ها يا دستگاه هاي مختلف داخل خانه خود پخش كنيد. ويژگي “HomeGroup” به اشتراك گذاري فايل هاي رسانه اي و ساير داده ها بين رايانه‌ها را آسان مي‌كند. در اين مقاله با ما باشيد تا به بررسي يكي از مشكلاتي كه ممكن است شما نيز آن را تجربه كرده باشيد يعني غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 بپردازيم.

آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7

 

آنتي ويروس ويندوز 7

ويندوز 7 داراي برخي قابليت‌هاي محافظتي و امنيتي داخلي است، اما ما پيشنهاد مي‌كنيم كه شما همچنين بايد از نوعي نرم‌افزار آنتي ويروس شخص ثالث استفاده كنيد كه از حملات بدافزارها و ساير مشكلات جلوگيري مي‌كند – به ويژه اينكه تقريباً همه قربانيان حمله گسترده باج افزار WannaCry كاربران ويندوز 7 بودند. به احتمال زياد هكرها در حال حاضر كه پشتيباني مايكروسافت به پايان رسيده است، بيشتر دنبال كامپيوترهايي با سيستم عامل ويندوز 7 خواهند رفت.

يكي از اين قابليت‌ها كه به عنوان Windows Defender شناخته مي‌شود، معمولا توسط شركت مايكروسافت روي ورژن‌هاي مختلف ويندوز نصب شده است تا از سيستم شما در مقابل ويروس‌ها محافظت كند. اما چگونه بايد اقدام به غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 كنيم؟ براي پاسخ به اين پرسش با ما باشيد.

به گفته موسسه تحقيقاتي امنيت فناوري مستقل AV-Test، اكثر توليدكنندگان اصلي آنتي ويروس هنوز پشتيباني از دستگاه‌هاي ويندوز 7 را متوقف نكرده‌اند. اين توليد‌كنندگان شامل Symantec، NortonLifeLock ، Bitdefender و Trend Micro مي‌باشند.

در اين قسمت لازم است به طور مختصر راه‌هايي را براي حفظ امنيت بيشتر اين ويندوز براي شما معرفي كنيم كه عبارتند از:

  • برنامه‌ها و فايل‌هاي غيرضروري را حذف كنيد.
  • برنامه‌هاي ايمن را بر روي كامپيوتر خود نگه‌داشته و بقيه را حذف كنيد.
  • از يك اين نام مجاز نمي باشد براي تغيير آي‌پي استفاده كرده و مرورگرهاي استاندارد را نصب كنيد.
  • از يك برنامه براي توليد پسورد‌هاي قدرتمند بر روي كامپيوتر خود استفاده كنيد.
  • كامپيوتر خود را از دنياي اينترنت جدا كرده و از اتصالات كابل USB و … جلوگيري نماييد.
آنتي ويروس ويندوز 7

 

غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7

به طور معمول، وضعيت نرم‌افزار آنتي ويروس شما در قسمت Windows Security Center نمايش داده مي‌شود. مشكلات مربوط به تنظيمات و كاليبراسيون مانيتور در سيستم عامل‌هاي ويندوز ويستا يا ويندوز 7 گاهي اوقات تحت تأثير فعال بودن ويژگي امنيتي Windows Defender قرار مي‌گيرد. خاموش كردن اين ويژگي مي‌تواند به پروفايل اجازه دهد تا با موفقيت تنظيمات خود را اعمال كنيد. اما غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 به چه صورت انجام مي‌شود؟

همچنين در مواردي ممكن است لازم باشد Windows Defender را خاموش كنيد تا برنامه به درستي در ويندوز ويستا و ويندوز 7 اجرا شود. كاربراني بوده‌اند كه Windows Defender مانع از بارگيري خودكار نمايه سفارشي در هنگام راه‌اندازي براي آنها شده است و خاموش كردن Windows Defender برخي از اين مشكلات را برطرف كرده است.

اگر شما هم به اين مشكلات برخورده كرده‌ايد و مي‌خواهيد اقدام به غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 نماييد، كافيست از مسير زير به قسمت آنتي‌ ويروس ويندوز 7 خود دسترسي داشته باشيد:

  • با كليك روي دكمه Start، قسمت Security Center را از كنترل پنل، بخش Security جستجو كنيد. سپس روي Security Center كليك نماييد.
  • بر روي Malware protection كليك نماييد تا بتوانيد به آنتي‌ويروس روي سيستم عامل ويندوز 7 دسترسي داشته باشيد.
آنتي ويروس ويندوز 7

 

آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7

اگر شما هم قصد داريد براي يك لحظه و يا مدت آنتي ويروس ويندوز 7 خود را خاموش كنيد (كه پيشنهاد مي‌كنيم ابتدا همه عوامل خطرناك بيروني مانند اتصال به اينترنت و داخلي مانند پوشه‌ها، اتصالات usb و … را دفع كنيد)، آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 را در ادامه دنبال كنيد:

  • Windows Defender را باز كنيد. اگر سيستم ويندوز 7 روي دستگاه شما نصب شده است، روي دكمه Start Windows كليك كنيد. در كادر جستجو، Defender را تايپ كنيد و در ليست نتايج، Windows Defender را كليك كنيد.
  • در Windows Defender، روي دكمه Tools و سپس Options كليك كنيد.
  • گزينه Real-time protection را انتخاب كنيد. علامت گزينه Use real-time protection را برداريد. حال تنظيمات غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 تكميل شده است و بايد روي ذخيره كليك كنيد.

اگر قصد داريد تا برخي از فايل‌ها را از قسمت Window Defender مستثني كنيد، مي‌توانيد از راهكار زير استفاده نماييد كه در ادامه آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 به آن اشاره مي‌كنيم:

  • Windows Defender را از منوي Start يا با كليك راست بر روي نماد Defender در System Tray باز كنيد.
  • روي گزينه Tools و سپس Options كليك كنيد.
  • پرونده ها و پوشه هاي مستثني شده را انتخاب كنيد. روي افزودن كليك كنيد. به اين عمل Exclude files مي‌گويند كه مي‌تواند براي حفظ برخي از فايل‌ها از خطر حذف شدن و يا دستكاري شدن توسط برنامه سيستم امنيتي ويندوز 7 در امان بماند و اين گيت امنيتي به آنها كاري نداشته باشد.
  • از طريق باكس ” Browse for” فايل‌هايي را كه نمي‌خواهيد جستجو شود را انتخاب كنيد. روي OK كليك كنيد تا به ليست فايل‌هاي مستثني شده، اضافه شود.
  • در نهايت بر روي گزينه Save در قسمت زير باكس كليك نماييد.
  • در ستون سمت چپ، Select Real-time protection را انتخاب كنيد، براي فعال كردن مجدد استفاده از آنتي ويروس، تنظيمات را ذخيره كرده و گزينه خروج را علامت بزنيد.
آموزش غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7

 

نحوه غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 در ساير نسخه‌ها

در مورد غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 گفتيم كه در برخي موارد مثل نصب يك نرم‌افزار، ممكن است آنتي ويروس به سختي بتواند فايل‌هاي يك برنامه كه قانوني است و يا در حال نصب مي‌باشد، تشخيص داده و آنها را حذف كند. در اين صورت بهتر است در هنگام نصب برنامه‌ها و يا كرك كردن آنها، براي جلوگيري از حذف شدن برنامه كرك و ديگر برنامه‌هاي در حال نصب اقدام به غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 نماييد.

بسياري از آنتي ويروس‌ها هنوز از ويندوز 7 پشتيباني مي‌كنند و شما مي‌توانيد براي حافظت ويندوز خود از آنها استفاده كنيد. از جمله اين آنتي ويروس‌ها بايستي به ليست زير اشاره كرد:

  • TOTAL AV
  • PCPROTECT
  • McAfee
  • Bitdefender
  • Norton
  • Avast
  • ScanGuard
  • AVG
  • Kaspersky
  • Malwarebytes

براي غيرفعال كردن ديگر نرم‌افزارهاي نصب شده روي ويندوز، معمولا شما مي‌توانيد با كليك روي آيكن اين برنامه‌ها در قسمت منوبار و يا وارد شدن به محيط برنامه و يافتن نماد، تيك و … براي غيرفعال كردن و يا خروج كامل از آنتي‌ويروس، اقدام به غيرفعال كردن آنتي ويروس ويندوز 7 نماييد.

 

https://irjavan.com/%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d9%83%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۰۳ توسط:arminmoghim موضوع: