تجارت تجارت .

تجارت

قصه كودكانه

يكي از سرگرمي هايي كه هميشه و از قديم براي بچه ها بسيار جذاب بوده است قصه است. شنيدن قصه همواره براي بچه ها جذاب بوده و هست از قديم كه شنيدن قصه از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها رسم بود تا الان كه شنيدن قصه كودكانه از گوشي و موبايل. قصه كودك يكي از انواع ادبيات داستاني است كه موضوعات مختلف مرتبط با كودك را روايت مي كند. قصه براي كودكان نقش بازي و سرگرمي و آموزش را دارد در قالب قصه مي توان موضوعات مهم و اساسي زندگي را به كودكان آموزش داد قصه كودكانه ابزاري است كه با آن مي تواند علاوه بر سرگرم كردن كودك به او آموزش هاي لازم و اساسي زندگي را منتقل كرد كودكان تا سنين 6 يا 7 سالگي تمام تمركز خود را روي بازي كردن و سرگرم شدن متمركز مي كنند بنابراين با استفاده از ابزارهاي معمول آموزش نمي توان به آنها آموزش داد قصه كودك ابزاري است كه مي توان با استفاده از آن كودكان را مجاب كرد كه آموزش ببينند مطالب مهم و حياتي را به آنها منتقل كرد و به آنها آموخت در حالي كه سرگرم مي شوند و از وقت و زمان خود لذت مي برند. فرض كنيد بخواهيد به يك كودك مفهوم كنترل عصبانيت و خشم را آموزش دهيد قطعا و حتما نمي توانيد اين مفهوم را بطور مستقيم به كودك آموزش دهيد زياد اين مفهوم اصلا براي كودك قابل درك نيست و نمي توانيد آن را براي كودك توضيح دهيد ولي با كنجاندن اين مفهوم در قصه كودكانه مي توانيد اين مفهوم و اهميت آن را به كودك آموزش دهيد. مثلا مي توانيد قصه اي براي كودكان آماده كنيد كه در آن شخصيت اصلي قصه به دليل عصبانيت زياد اشتباهي انجام مي دهد و بعدا از عصبانيت خود پشيمان شده و متوجه مي شود كه نتيجه عصبانيت چيز مناسبي نيست در اينجا قصه كودكانه مي تواند به عنوان يك ابزار تسهيل كننده به شما كمك كند كه مفاهيم سخت و پيچيده زندگي را به كودك آموزش دهيد ضمن اينكه از خسته شدن يا نااميد شدن كودك در قبال آموختن مطالب پيچيده زندگي نيز جلوگيري مي كند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد. قصه اي سايت وولك داراي كاربردهاي زيادي هستند از جمله آموزش مشاغل، آموزش رفتارهاي صحيح و ناصحيح به كودكان، آموزش موقعيت هاي مختلف كه در زندگي احتمالا با آنها مواجه خواهند شد، قصه براي شب كه بچه ها بتواند راحت تر بخوابند شما بر حسب نوع نياز كودك مي توانيد قصه مناسب را براي كودك پخش كنيد.

http://www.voolak.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۳:۱۹ توسط:arminmoghim موضوع:

يو پي اس

UPS يو پي اس چگونه موجب حفاظت از تجهيزات برقي مي شود؟ 

باتري يو پي اس يا سامانه برق اضطراري همواره مقدار مشخصي از انرژي الكتريكي را در خود ذخيره دارد. هنگامي كه برق شهري به هر علتي دچار نوسان شود، UPS فعال مي‌شود و تغيير ولتاژ را جبران مي‌كند. گاهي اوقات اين تغييرات ولتاژ به قدري كوتاه است كه زمان استفاده از باتري يو پي اس كمتر از 60 ثانيه مي‌شود. بايد به اين نكته توجه داشت كه يو پي اس، سيستم تامين‌كننده برق اضطراري نيست و براي تامين بلندمدت برق طراحي نشده است.

انواع باتري هاي يو پي اس و كاربردهاي آن ها

باتري مهم‌ترين بخش UPS است و معمولا بين 5 تا 20 دقيقه مي‌تواند برق لازم را براي دستگاه اصلي فراهم كند. هر باتري داراي يك زمان سرويس (run-time) است كه به نوع، اندازه و نرخ شارژدهي بستگي دارد. ظرفيت باتري يو پي اس رابطه مستقيمي با ابعاد آن دارد. هرچه ظرفيت UPS بالا رود، ابعاد آن بزرگ‌تر مي‌شود.

باتري‌هاي UPS معمولا به شكل مكعب مستطيل و با وزن بالا هستند. به طور كلي 3 نوع باتري يو پي اس وجود دارد كه شامل: باتري اسيد سربي با شير اطمينان (VRLA)، باتري مرطوب (VLA) و باتري ليتيومي مي‌شوند.

باتري يو پي اس اسيد سربي با شير اطمينان VRLA

در اغلب UPS‌ها از باتري اسيد سربي با شير اطمينان Valve Regulated Lead Acid (VRLA) استفاده مي‌شود. گاهي اوقات فشار بخار اسيد در باتري زياد مي‌شود و از حد مجاز بالاتر مي‌رود. در اين شرايط براي تخليه فشار از شيرهاي اطمينان استفاده مي‌كنند و علت نام‌گذاري اين باتري هم همين است.

باتري يو پي اس مرطوب يا VLA

باتري يو پي اس VLA در مقايسه با باتري VRLA طول عمر 4 برابري در حدود 20 سال دارد و هزينه آن بالاتر است. سطح آب اين باتري بايد به صورت دوره‌اي چك شود و در صورت نياز بايد به آن آب مقطر اضافه شود. به دليل شرايط سخت نگهداري و هزينه بالا از اين باتري كمتر استفاده مي‌شود.

باتري يو پي اس ليتيومي

باتري‌هاي ليتيومي وزن سبك و ابعاد كوچكي دارند و در دستگاه‌ يو پي اس و اتومبيل‌ها كاربرد دارند. در باتري‌هاي ليتيومي سيستم مديريت انرژي داخلي، تنظيمات شارژ باتري را كنترل مي‌كند. از مزيت‌هاي اين باتري‌ مي‌توان به شارژدهي بلندمدت آن‌ اشاره كرد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر از دستگاه يو پي اس يا برق اضطراري به سايت  https://doorbinmarket.com/ مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۳۳ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه كودكانه صوتي

چه فرمتي از قصه براي بچه ها جذاب است؟ قصه كودكانه صوتي ؟ 

قصه كودكانه صوتي براي كودكان نقش تعيين كننده و اثربخشي دارد و از طريق گوش دادن به قصه كودكانه مي توان مطالبي كه آموزش انها بصورت مستقيم براي كودكان دشوار و سخت است را به راحتي انجام داد اگر بخواهيم به يك ابزار مهم و اثربخش براي اينكه بتوانيم به كودكان بازيگوش و گريزپا مطالب مهم و كليدي زندگي را آموزش دهيم اشاره كنيم احتمالا قصه كودكانه اولين و مهمترين ابزاري است كه به ذهن هر كسي خطور مي كند البته ماهيت و فرمت قصه نيز مي تواند در اثربخش آن نتيجه داشته باشد قصه كودكانه صوتي مي تواند يكي از بهترين فرمت ها براي قصه گويي براي كودكان باشد قصه را ميتوان براي بچه ها خواند يا فايل قصه كودكانه را براي آنها پخش كرد و البته مي توانُ از هر دو روش بصورت توامان استفاده كرد با توجه به اينكه قصه هاي كودكانه صوتي توسط نقش آفرينان ماهر در اين حوزه ضبط مي شود مي تواند اثرگذاري قصه را چندين برابر كند وقتي كه كودك با صدا و لحن يك فرد حرفه اي قصه صوتي را گوش مي كند مفاهيم و درونمايه قصه را بهتر و عميق تر مي فهمد چون بيشتر به آن جذب مي شود و براي گوش دادن به آن از دقت و تمركز بيشتري استفاده مي كند. البته بسياري از بچه ها هم علاقه دارند كه قصه را با صداي پدر ومادر خود گوش كنند در اين موارد نيز پدر و مادر مي توانند قصه را براي فرزند خود بخوانند  البته اگر مشغله زيادي دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را براي كودك خود تعريف كنند مي توانند قصه كودكانه صوتي را يكبار تعريف كرده و ضبط كنند و سپس در موارد بعدي قصه را براي كودك خود پخش كنند. البته اگر در اينترنت هم سرچ كنيد به سايت هاي زيادي برخورد ميكنيد كه براي چه ها قصه هاي كودكانه صوتي منتشر مي كنند و بعضي از آنها بصورت تخصصي روي موضوع ادبيات كودك متمركز هستند البته حتما قبل از اينكه قصه را براي كودك خود پخش كنيد قصه هاي سايت را تا حد امكان مميزي كنيد تا موضوعات مضر براي كودكان در آنها نباشد سايت وولك مي تواند قصه هاي صوتي مفيد و موثر را در اختيار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خيال راحت همه آنها را براي كودكان پخش كنند يا از روي متن آنها براي بچه ها بخوانند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد.

وولك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۱۸ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين دنده عقب خودرو

دوربين دنده عقب خودرو يكي از مهم ترين انواع دوربين هاي خودرو در بخش فروش مي باشد. بيشتر كمپاني هاي مهم خودروسازي چندين سال است كه دوربين خودرو به خصوص دوربين دنده عقب خودرو را به امكانات ماشين هاي خود اضافه كرده اند، اما متاسفانه در خودروهاي ايراني استانداردهاي جهاني چندان رعايت نمي شود و در اين خودروها دوربين دنده عقب خودرو وجود ندارد. ما در اين مطلب راهنماي نصب دوربين دنده عقب خودرو را به شما آموزش مي دهيم تا پس از خريد دوربين عقب خودرو بتوانيد آن را به سادگي نصب و از پرداخت هزينه جداگانه براي نصب دوربين بپرهيزيد.

راهنماي نصب دوربين دنده عقب خودرو 

براي نصب دوربين دنده عقب خودرو لازم است كه سه مرحله كار انجام دهيد. اول اينكه دوربين را در محل مناسب در عقب خودرو نصب كنيد. دومين مرحله در نصب دوربين دنده عقب خودرو سيم كشي از محل نصب دوربين به داخل كابين خودرو مي باشد و آخرين مرحله نيز برقراري تصوير در مانيتور موجود در كابين خودرو مي باشد. در ادامه راهنماي هر يك از مراحل عنوان شده را به صورت مجزا ارائه مي دهيم. برخي از دوربين هاي دنده عقب خودرو شامل دو يا سه لنز ديگر براي ضبط بخش جلوي خودرو يا دوربين داخل كابين خودرو نيز مي باشند كه براي نصب اين دوربين ها نيز بايستي از راهنماي نصب مربوطه استفاده كنيد. همچنين اكثر نمونه هاي اين دوربين ها داراي قابليت ديد در شب دوربين خودرو مي باشند كه به كنترل بيشتر راننده در هنگام شب كمك مي كنند. دوربين هاي دنده عقب معمولا در دونوع پايه دار و نگهدارنده فنري مي باشند. براي نصب هر يك از اين دوربين ها روش جداگانه اي وجود دارد. براي نصب دوربين دنده عقب خودرو پايه دار مي توان دوربين را در وسط قسمت بالاي پلاك خودرو قرار داد و سيم هاي آن را نيز از محل سيم چراغ پلاك خودرو عبور داد سپس دوربين را با پيچهاي خودكاري كه در داخل بسته بندي دوربين وجود دارد بست نمود. در دوربين هاي دنده عقب با نگهدارنده فنري نيز بايستي قسمت وسط سپر عقب با مته مخصوصي كه در داخل بسته بندي قرار دارد سوراخ شود. و سپس سيمهاي دوربين از پشت سپر عقب به داخل صندوق عقب دوربين هدايت و نصب گردد. بايد دقت كنيد كه دوربين به درستي نصب شود و بست هاي آن كاملا محكم شوند. پس از نصب فيزيكي دوربين نوبت به سيم كشي مي رسد. با مراجعه به سايت https://doorbinmarket.com/ مي توانيد اطلاعات بيشتري براي خريد دوربين خودرو دريافت كنيد .

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۳:۳۶ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه جديد

چه فرمتي از قصه كودكانه براي بچه ها جذاب است؟ قصه صوتي؟

قصه براي كودكان نقش تعيين كننده و اثربخشي دارد و از طريق گوش دادن به قصه كودكانه مي توان مطالبي كه آموزش انها بصورت مستقيم براي كودكان دشوار و سخت است را به راحتي انجام داد اگر بخواهيم به ي ابزار مهم و اثربخش براي اينكه بتوانيم به كودكان بازيگوش و گريزپا مطالب مهم و كليدي زندگي را آموزش دهيم احتمالا قصه كودكانه اولين و مهمترين ابزاري است كه به ذهن هر كسي خطور مي كند البته ماهيت و فرمت قصه نيز مي تواند در اثربخشي آن نتيجه داشته باشد قصه صوتي جديد مي تواند يكي از بهترين فرمت ها براي قصه گويي براي كودكان باشد قصه كودكانه جديد را ميتوان براي بچه ها خواند يا فايل قصه صوتي را براي آنها پخش كرد والبته مي تواند از هر دو روش بصورت توامان استفاده كرد با توجه به اينكه فايل هاي قصه صوتي توسط نقش آفرينان ماهر در اين حوزه ضبط مي شود مي تواند اثرگذاري قصه كودكانه جديد را چندين برابر كند وقتي كه كودك با صدا و لحن يك فرد حرفه اي قصه صوتي را گوش مي كند مفاهيم و درونمايه قصه را بهتر و عميق تر مي فهمد چون بيشتر به آن جذب مي شود و براي گوش دادن به آن از دقت و تمركز بيشتري استفاده مي كند. البته بسياري از بچه ها هم علاقه دارند كه قصه كودكانه را با صداي پدر ومادر خود گوش كنند در اين موارد نيز پدر و مادر مي توانند قصه جديد را براي فرزند خود بخوانند  البته اگر مشغله زيادي دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را براي كودك خود تعريف كنند مي توانند قصه كودكانه را يكبار تعريف كرده و ضبط كنند و سپس در موارد بعدي قصه را براي كودك خود پخش كنند. البته اگر در اينترنت هم سرچ كنيد به سايت هاي زيادي برخورد ميكنيد كه براي بچه ها قصه هاي صوتي جديد منتشر مي كنند و بعضي از آنها بصورت تخصصي روي موضوع ادبيات كودك متمركز هستند البته حتما قبل از اينكه قصه را براي كودك خود پخش كنيد قصه هاي سايت را تا حد امكان مميزي كنيد تا موضوعات مضر براي كودكان در آنها نباشد سايت وولك مي تواند قصه هاي صوتي مفيد و موثر را در اختيار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خيال راحت همه آنها را براي كودكان پخش كنند يا از روي متن آنها براي بچه ها بخوانند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد.

وولك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۴:۳۰ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه/ داستان كودكانه

يكي از سرگرمي هايي كه هميشه و از قديم براي بچه ها بسيار جذاب بوده است قصه است. شنيدن قصه همواره براي بچه ها جذاب بوده و هست از قديم كه شنيدن قصه از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها رسم بود تا الان كه شنيدن قصه كودكانه از گوشي و موبايل. داستان كودكانه يكي از انواع ادبيات داستاني است كه موضوعات مختلف مرتبط با كودك را روايت مي كند. قصه براي كودكان نقش بازي و سرگرمي و آموزش را دارد در قالب قصه مي توان موضوعات مهم و اساسي زندگي را به كودكان آموزش داد داستان كودكانه ابزاري است كه با آن مي تواند علاوه بر سرگرم كردن كودك به او آموزش هاي لازم و اساسي زندگي را منتقل كرد كودكان تا سنين 6 يا 7 سالگي تمام تمركز خود را روي بازي كردن و سرگرم شدن متمركز مي كنند بنابراين با استفاده از ابزارهاي معمول آموزش نمي توان به آنها آموزش داد قصه ابزاري است كه مي توان با استفاده از آن كودكان را مجاب كرد كه آموزش ببينند مطالب مهم و حياتي را به آنها منتقل كرد و به آنها آموخت در حالي كه سرگرم مي شوند و از وقت و زمان خود لذت مي برند. فرض كنيد بخواهيد به يك كودك مفهوم كنترل عصبانيت و خشم را آموزش دهيد قطعا و حتما نمي توانيد اين مفهوم را بطور مستقيم به كودك آموزش دهيد زياد اين مفهوم اصلا براي كودك قابل درك نيست و نمي توانيد آن را براي كودك توضيح دهيد ولي با كنجاندن اين مفهوم در داستان كودكانه مي توانيد اين مفهوم و اهميت آن را به كودك آموزش دهيد. مثلا مي توانيد قصه اي براي كودكان آماده كنيد كه در آن شخصيت اصلي قصه به دليل عصبانيت زياد اشتباهي انجام مي دهد و بعدا از عصبانيت خود پشيمان شده و متوجه مي شود كه نتيجه عصبانيت چيز مناسبي نيست در اينجا داستان كودكانه مي تواند به عنوان يك ابزار تسهيل كننده به شما كمك كند كه مفاهيم سخت و پيچيده زندگي را به كودك آموزش دهيد ضمن اينكه از خسته شدن يا نااميد شدن كودك در قبال آموختن مطالب پيچيده زندگي نيز جلوگيري مي كند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد. قصه اي سايت وولك داراي كاربردهاي زيادي هستند از جمله آموزش مشاغل، آموزش رفتارهاي صحيح و ناصحيح به كودكان، آموزش موقعيت هاي مختلف كه در زندگي احتمالا با آنها مواجه خواهند شد، قصه براي شب كه بچه ها بتواند راحت تر بخوابند شما بر حسب نوع نياز كودك مي توانيد قصه مناسب را براي كودك پخش كنيد.

http://www.voolak.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۵:۴۴ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كودكانه

كودكان به قصه كودكانه نياز دارند

نقش قصه هاي كودكانه و كاركردهاي قصه عاميانه در فرآيند فرهنگ پذيري نشان مي دهد كه نقش قصه ها در دنياي كودكان بسيار زياد و كليدي است. كاركرد مثبت قصه ها در شكل دادن شخصيت و توانايي هاي كودكان انكارناپذير است.

امروزه مانند هميشه اصليترين و سخت ترين وظيفه آموزش و تربيت كودكان اين است كه به آنان ياري رساند كه براي زيستن خود معنايي بيابند در اين باره تجارب زيادي براي رشد كودك لازم است كودك از طريق داستان كودكانه بايد در جريان رشد بياموزد كه همواره خود را بهتر بفهمد در اين صورت قادر است ديگران را نيز بهتر درك كند و سرانجام روابط رضايت بخش و مفيدي با ديگران برقرار كند.

اگر اين ديدگاه در نظر گرفته شود مشخص مي شود كه قصه كودكانه و ادبيات كودكان سهم زيادي در توسعه و افزايش توانمندي ها و رشد روان و شخصيت كودك دارد. در بسياري موارد با توجه به شناخت ناكافي كودك از محيط زندگي مي تواند براي آنها پيچيده و گيج كننده به نظر برسد بايد از طريق ارتقا مهارت ها و توانمندي ها به او امكان داد در زمانه پيچيده  كنوني خود را بيابد و بشناسد و براي آشفتگي خود معنايي پيدا كند. او به روش ها و مهارت هايي نياز دارد تا بتواند اول درون و بعد اطراف و زندگي خود را نظم دهد او به محرك هايي نياز دارد كه بتواند با پيچيدگي هاي محيط بيرون كنار بيايد كودك اين مهارت ها و توانمندي ها را از طريق داستان هاي كودكانه مي آموزد. كودك بسيار راحت تر و سريعتر از هر آموزش ديگري مي تواند از طريق استان هاي كودكانه خود و وجود خود را دريابد و با ان ارتباط برقرار كند. بسيار موثر خواهد بود اگر مادران و پدران به اهميت و نقش قصه كودكانه در تربيت و آينده فرزندان خود پي ببرند و از ان به عنوان يك ابزار آموزشي موثر استفاده كنند.

يكي از اولين افرادي كه به موضوع قصه كودكانه بطور جدي پرداخت مهدي آذر يزدي است او افسانه هاي كهن را به بهترين وجه به داستان هاي كودكانه تبديل كرده و آنها را بازنويسي كرده است او اولين نويسنده اي است كه در ايران به فكر نوشتن داستان براي كودكان و نوجوانان افتاد به همين دليل به او عنوان پدر ادبيات كودك و نوجوان را داده اند. تعداد زيادي از كتاب هاي او از طرف شوراي كتاب كودك به عنوان كتاب برگزيده سال انتخاب شده اند و به زبان هاي مختلفي از جمله اسپانيايي، ارمني، چيني و روسي ترجمه شده اند. به دليل آثار ارزشمند او در زمينه ادبيات كودكان و قصه هاي كودكانه روز درگذشت او را روز ملي ادبيات كودك و نوجوان ناميده اند.

وولك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۱:۲۵ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه صوتي

همه ما به فرمت هاي مختلف شنيداري و ديداري علاقه داريم و ميتوانيم براي خودمان يكي از اين فرمت ها را براي سرگرم شدن يا آموزش ديدن انتخاب كنيم در حال حاضر با توسعه و پيشرفت موبايل ها، تبلت ها به نظر مي رسد فرمت هاي صوتي و تصويري از استقبال خوبي بين مردم برخوردار هستند. براي كودكان نيز فرمت هاي صوتي و تصويري از جذابيت زيادي برخوردار است و اگر محتوا هم براي آنها جذاب باشد حتما نتيجه توجه بيشتر كودك به آنچه مي شنود يا مي بيند خواهد بود. به همين دليل پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد براي كودك قصه بگوييد از فرمت قصه صوتي كودكانه استفاده كنيد. قصه هايي كه در زيرساخت هاي مختلف با عنوان قصه صوتي كودكان شناخته مي شوند. كودكان معمولابه دليل ماهيت بازيگوشي و شيطنت كه اقتضاي سن آنهاست بسيار سخت تحت اموزش قرار مي گيرند از طرف ديگر سنين كودكي زمان بسيار مهمي براي آموزش دادن نكات مهم و كليدي به آنهاست بنابراين بايد از روش هايي استفاده كرد كه هم بازي و سرگرمي در آنها هست هم آموزش و يكي از مهترين اين روش ها استفاده كردن از قصه صوتي است اين قصه ها ضمن اينكه مي توانند بچه ها را سرگرم كنند مي توانند نكات مهم و كليدي را نيز به آنها بياموزند بچه ها را سرگرم كرده و پدر و مادر ها با استفاده از قصه جديد براي كودكان مي توانند فرزندان خود را آموزش داده و همزمان آنها را سرگرم كنند نكته مهم اين است كه اين قصه ها بايد متناسب با سن كودك و موضوعات ان بايد براي بچه ها جذاب باشد البته استفاده كردن از فرمت هاي ديداري مانند ويدئوها هم مي توانند براي بچه ها مناسب باشند مدت زمان قصه صوتي كودكانه نيز نكته مهمي است كه بايد به آن توجه شود قاعدتا بچه ها حوصله دنبال كردن مطالب طولاني و پيچيده را نخواهند داشت بنابراين بهتر است كه قصه جديد كودكانه كوتاه بوده حداكثر 10 تا 15 دقيقه و تعداد شخصيت هاي آن نيز محدود باشد تا كودكان بتوانند افراد را در قصه دنبال كنند و محتواي داستان را درك كنند كه اگر اينگونه نباشد قصه براي كودك جذابيت نداشته و نمي تواند كودك را به خود جذب كند.

http://www.voolak.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۶ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كودكانه صوتي

همه ما به فرمت هاي مختلف شنيداري و ديداري علاقه داريم و ميتوانيم براي خودمان يكي از اين فرمت ها را براي سرگرم شدن يا آموزش ديدن انتخاب كنيم در حال حاضر با توسعه و پيشرفت موبايل ها، تبلت ها به نظر مي رسد فرمت هاي صوتي و تصويري از استقبال خوبي بين مردم برخوردار هستند. براي كودكان نيز فرمت هاي صوتي و تصويري از جذابيت زيادي برخوردار است و اگر محتوا هم براي آنها جذاب باشد حتما نتيجه توجه بيشتر كودك به آنچه مي شنود يا مي بيند خواهد بود. به همين دليل پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد براي كودك داستان بگوييد از فرمت داستان كودكانه استفاده كنيد. داستان هايي كه در زيرساخت هاي مختلف با عنوان داستان صوتي كودكانه شناخته مي شوند. كودكان معمولابه دليل ماهيت بازيگوشي و شيطنت كه اقتضاي سن آنهاست بسيار سخت تحت اموزش قرار مي گيرند از طرف ديگر سنين كودكي زمان بسيار مهمي براي آموزش دادن نكات مهم و كليدي به آنهاست بنابراين بايد از روش هايي استفاده كرد كه هم بازي و سرگرمي در آنها هست هم آموزش و يكي از مهترين اين روش ها استفاده كردن از داستان كودكانه صوتي است اين قصه ها ضمن اينكه مي توانند بچه ها را سرگرم كنند مي توانند نكات مهم و كليدي را نيز به آنها بياموزند بچه ها را سرگرم كنند و پدر و مادر ها با استفاده از داستان كودكانه مي توانند فرزندان خود را آموزش داده و همزمان آنها را سرگرم كنند نكته مهم اين است كه اين داستان ها بايد متناسب با سن كودك و موضوعات ان بايد براي بچه ها جذاب باشد البته استفاده كردن از فرمت هاي ديداري مانند ويدئوها هم مي توانند براي بچه ها مناسب باشند مدت زمان داستان كودكانه صوتي نيز نكته مهمي است كه بايد به آن توجه شود قاعدتا بچه ها حوصله دنبال كردن مطالب طولاني و پيچيده را نخواهند داشت بنابراين بهتر است كه داستان كودكانه كوتاه بوده حداكثر 10 تا 15 دقيقه و تعداد شخصيت هاي آن نيز محدود باشد تا كودكان بتوانند افراد را در داستان دنبال كنند و محتواي داستان را درك كنند كه اگر اينگونه نباشد داستان براي كودك جذابيت نداشته و نمي تواند كودك را به خود جذب كند و هدف نهايي كه سرگرمي و آموزش كودكان است اتفاق نميفتد.

سايت وولك مي تواند داستان هاي صوتي مفيد و موثر را در اختيار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خيال راحت همه آنها را براي كودكان پخش كنند يا از روي متن آنها براي بچه ها بخوانند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد.

http://www.voolak.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۱:۵۱ توسط:arminmoghim موضوع:

بهترين برند دوربين مدار بسته

بهترين دوربين هايلوك

دوربين مداربسته THC-B120-M از لنز 2 مگاپيكسلي در ساخت خود بهره مي برد . اين لنز دو مگاپيكسل توانسته تا حد زيادي با برند هاي برتر دوربين مداربسته در سراسر جهان رقابت كرده تا جايي كه اين دوربين توانسته به يكي از محبوب ترين دوربين ها در ايران شود . اين لنز دوربين تصاوير را در ابعاد 1920 * 1080 پيكسلي ثبت مي كند .  تصاوير ثبت شده اين سري از دوربين هايلوك در رنج 25 تا 30 فريم هستند .

اما نكته ي قابل توجه درباره ي اين سري از دوربين هاي hilook قابليت 4 IN 1  اين دوربين هاست كه در شرايط كنوني بازار مي تواند تفاوت ها را رقم بزند . اين دوربين هاي توليدي اي شركت به واسطه ي اي امكان خود اين توانايي را دارند تا تصاوير را با فركانس هاي آنالوگ ، اي اچ دي ، تي وي آي(فرمت مخصوص توربو اچ دي هايك ويژن و هايلوك) و سي وي آي (فرمت مخصوص توربو اچ دي توليدي برند داهوا) توليد نمايند و در دستگاه هاي شركت هاي مختلف و همچنين دستگاه هاي به اصطلاح نو نيم موجود در بازار مورد استفاده قرار بگيرند .

ديد در شب

دوربين مداربسته THC-B120-M از سيستم ديد در شب پنهان در بدنه ي خود بهره مي برد . اين سيستم اين توانايي را دارد تا ديد در شب را در مساحتي 20 متري براي كاربر فراهم نمايد اين دوربين ها در هنگام تاريكي شب تصاوير سياه و سفيد را در تاريكي مطلق ثبت ميكنند كه البته از كيفيت بسيار خوبي بهره مند هساتند. البته در صورتي كه در محل نصب دوربين اندك نوري تعبيه شود اين دوربين ها مي توانند در شب نيز تصاوير رنگي براي كاربر فراهم نمايند .

مشخصات فيزيكي

دوربين فوق چيزي در حدود 400 گرم وزن داشته و ابعاد آن 165 ميليمتر * 62 ميليمتر * 58 ميليمتر است بدنه اين دوربين با داشن گواهي آي پي 66 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است  .براي خريد دوربين مداربسته THC-B120-M شما مي تواني با نمايندگي هايلوك در ايران يعني مجموعه هايك لوك تماس حاصل كرده و اقدام به خريد نماييد.

دوربين ماركت يكي از بهترين فروشگاه هاي دوربين مدار بسته در ايران ، بهترين دوربين ها از بهترين برند ها را به شما هموطنان عزيز ارائه مي دهد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۷:۳۹ توسط:arminmoghim موضوع: