تجارت تجارت .

تجارت

قصه كودكانه شب صوتي

گذاشتن قصه كودكانه شب صوتي، قبل از خواب، براي بچه ها در ايجاد آرامش براي خواب كودكان تاثيرات مثبتي دارد. داشتن آرامش در خواب براي كودكان از اهميت بالايي برخوردار است.

آرامش داشتن كودكان در هنگام خواب، از بروز بسياري از اختلالات و معضلات در آن ها جلوگيري مي كند. وجود ترس و استرس در كودكان، پرخاشگري كودكان بعد از خواب، ايجاد مشكلات جسمي و آلرژي هاي متعدد براي كودكان از جمله اختلالاتي هستند كه در اثر خواب هاي نا آرام در كودكان به وجود مي آيند.

بنابراين گوش كردن به قصه كودكانه شب صوتي، براي ايجاد آرامش در زندگي او اهميت مي يابد. قصه كودكانه شب صوتي با برخورداري از محتواهايي جالب و متنوع، راوي هايي خوش صدا و ماهر و موسيقي هاي متن مرتبط و آرامش بخش، براي كودكان و والدين آن ها قابل دسترسي مي باشند.

گوش كردن به انواع قصه كودكانه شب صوتي، بچه ها را با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا مي كند، دايره لغات ذهني كودك را گسترش مي دهد، منجر به ارتقاء قدرت تخيل و تصويرسازي ذهني كودك مي شود و قدرت تحليل و حل مسئله را در كودكان افزايش مي دهد.

پروسه حرف زدن كودك از لحظه تولد او شروع مي شود. كودك از لحظه تولد در تلاش است كه با دنياي اطراف خود ارتباط برقرار كند و در اين مسير، راه هاي مختلفي را امتحان مي كند. حركات دست و پا، ايماها و درآوردن اصوات مختلف نظير گريه و جيغ زدن را شروع ارتباط گيري و حرف زدن كودك تلقي كرد.

روند حرف زدن كودكان با يكديگر متفاوت است؛ برخي از كودكان هوش زباني بالايي دارند و سريع تر از بقيه بچه ها حرف مي زنند؛ در حالي كه دسته اي ديگر از كودكان هستند كه سرعت زبان باز كردن و حرف زدن در آن ها بسيار پايين است.

عوامل متعددي در دير حرف زدن كودك تاثير گذار هستند؛ عواملي نظير ژنتيك، مشكلات هوشي و مغزي، مشكلات فيزيكي در تكلم مانند كوتاه بودن سق دهان كودك يا مشكلات شنوايي و... از جمله عمده ترين دلايل در دير حرف زدن كودكان به شمار مي آيند.

براي درمان اين مشكلات در كودكان، لازم است والدين به پزشك مراجعه كنند. طي كردن مراحل گفتار درماني و انجام صحيح و منظم تمرين هاي جلسات آن، در سرعت بخشيدن به روند حرف زدن كودك، تاثيرگذار است.

با مراجعه به سايت http://voolak.com  مي توانيد به بي نهايت قصه كودكانه شب صوتي متناسب و متنوع دسترسي پيدا كنيد و آرامش كافي را در هنگام خواب براي فرزند خود به وجود آوريد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۳۶ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه صوتي كودكانه

سليقه كودك در گوش دادن به قصه صوتي كودكانه نقش مهمي را ايفا مي كند. قصه ها با مضامين مختلف، تاثيرات متفاوتي روي كودكان مي گذارند. شرايط روايت يا گوش دادن به قصه صوتي كودكانه، متفاوت است و بايد براي محيا شدن كودك براي شنيدن داستان، اين شرايط را به خوبي شناخت.

اولين نكته در قصه صوتي كودكانه، آن است كه مخاطب را به خوبي بشناسيد. شناخت كافي از روحيات كودك و دانستن آن كه كودك به شنيدن چه محتوايي علاقه دارد، نكته اي سيار مهم است كه در انتخاب قصه صوتي كودكانه بايد به آن توجه داشت.

در انتخاب قصه صوتي كودكانه، خوب است توجه داشته باشيد كه داستاني را انتخاب كنيد كه در روايت آن از كلمات متنوع استفاده شود كه گنجينه لغات ذهني كودك را ارتقاء دهد و در عين حال از فهم و درك كودك خارج نباشد.

زمان بندي در روايت داستان براي كودك اهميت بسيار بالايي دارد. زمان روايت قصه صوتي كودكانه، بايد به در حدي باشد كه از حوصله كودك خارج نشود. زمان هاي طولاني براي روايت داستان براي كودك باعث مي شود تا بعد از گذشتن از تايم مغزي كودك، حواس او از محتواي داستان پرت شود و روي ادامه داستان، تمركز كافي نداشته باشد. اين زمانبندي در ابتداي روايت داستان براي كودك، كمتر است و به تدريج و با عادت كودك به شنيدن داستان، مي تواند بيشتر شود. در كل سعي كنيد زماني كه كودك از شنيدن ادامه قصه صوتي كودكانه، خسته شد؛ داستان را متوقف كرده و ادامه روايت را به زماني ديگر موكول كنيد.

هم چنين ساعتي كه براي روايت داستان براي كودك انتخاب مي كنيد، در تمركز حواس كودك روي داستان تاثير دارد. معمولا كودكان در ساعات روز دوست دارند به بازي و سرگرمي بپردازد و ساعات پاياني شب و قبل از خواب را به شنيدن داستان بگذرانند. بهتر است براي علاقمند شدن كودك به شنيدن قصه كودكانه صوتي، مطابق با ميل او ساعت شنيدن داستان را انتخاب كنيد.

كودكاني كه به خواندن يا شنيدن كتاب هاي ترسناك با مضامين هيجاني علاقه دارند، داراي روحيه تخيل قوي و هيجان طلب هستند.

اگر كودك شما مايل به شنيدن قصه صوتي كودكانه تخيلي است كه نزديكي زيادي با واقعيت ندارند، كنجكاوي و هوش هيجاني جزو خصوصيت هاي آن است. البته اين علاقه به شنيدن قصه هاي غيرواقعي، هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفي؛ به اين ترتيب كه اگر كودك را براي نزديك شدن به واقعيت و دنياي پيرامون خود آماده كند، تاثير مثبت روي آن گذاشته و اگر روحيه ي واقعيت گريزي را در كودكان پرورش دهد، تاثير سوء خواهد داشت.

كودكاني كه بيشتر به شنيدن داستان هاي عاطفي و احساسي علاقمندند، داراي روحيه عاطفي و احساسي بيشتري بوده و درك بيشتري از احساسات ديگران دارند.

براي روايت داستان هاي داراي شخصيت قهرمانانه براي كودكان، به دليل نزديكي فرهنگي و آداب و رسوم، بهتر است از داستان هاي تاريخي - ملي براي كودكان استفاده شود. اين كار باعث آشنا شدن كودكان با فرهگ هاي بومي كشور خود شده و اطلاعات تاريخي آن ها را بالا مي برد.

براي شنيدن قصه هاي كودكانه جذاب و متنوع براي كودكان خود مي توانيد به سايت voolak.com مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۰۶ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير لپ تاپ

مراحل بررسي و تعمير لپ تاپ، با توجه به مشكل به وجود آمده براي آن تعيين مي شود. مشكلات متعددي ممكن است براي لپ تاپ شما به وجود بيايد كه براي بررسي و تعمير آن بخواهيد به تعميرگاه مراجعه كنيد. در مراكز تخصصي تعمير لپ تاپ، ابتدا بايد به وضوح به تعميركار توضيح دهيد كه دقيقا چه اختلالي براي لپ تاپ شما به وجود امده و نقص در كدام قسمت آن است. سپس تعميركار با بررسي و تست عملكرد قطعه هاي كه پيش بيني مي شود اختلال ريشه در آن ها دارد، به عيب يابي دستگاه شما پرداخته و به تعمير آن مي پردازد.

تعمير كامپيوتر نيز مانند تعمير لپ تاپ نيازمند تخصص ها و مهارت هاي سخت افزاري و نرم افزاري منحصر به فردي است كه تنها از عهده متخصصان و كارشناسان حوزه سخت افزار بر مي آيد. متخصصان و مهندسان سخت افزار، با گذراندن واحد هاي تخصصي شناخت شبكه و قطعات سخت افزاري، بر تمامي اجزاء ساختمان كامپيوتر و كاركرد هاي آن مسلط مي شوند و مهارت تعمير كامپيوتر و لپ تاپ را كسب مي نمايند.

اولين و تخصصي ترين گام در تعمير لپ تاپ و كامپيوتر، عيب يابي محصول با توجه به اختلال به وجود امده در آن است. عيب يابي سيستم يك قدمبسيار تخصصي و حساس در بحث تعمير لپ تاپ و كامپيوتر به شمار مي آيد؛ چراكه اگر عيب يابي محصول به درستي صورت نگيرد، فرايند درمان و تعمير آن نيز مسير درستي را طي نخواهد كرد، و چه بسا اين تعمير اشتباه منجر به بروز مشكلات جديدتر در سيستم شما شود.

استراتژي تعمير پرينتر ها بسته به نوع، برند و قطعات سخت افزاري آن با يكديگر متفاوت است. پرينتر ها يكي از دستگاه هاي جانبي كامپيتر ها به شمار مي آيند كه در خانه  يا شركت و ادارات براي چاپ و تكثير مدارك مهم، مورد استفاده قرار مي گيرند.

تعمير پرينتر نيز بايد به دست كارشناس مربوطه انجام شود. آگاهي از ساختمان پرينتر و اجزاء به كار رفته در آن ها، از داشن هاي زمينه اي مورد نياز براي كارشناسان و متخصصان تعمير پرينتر محسوب مي شود و هرچه متخصص اشراف بيشتري به ساختمان پرينتر داشته باشد، تعمير پرينتر و عيب يابي دستگاه براي او آسان تر و سريع تر خواهد بود.

لپ تاپ، كامپيوتر و پرينتر ها، در عصر تكنولوژي، كاربرد بسيار گسترده اي را در زندگي روزمره پيدا كرده اند، به طوري بروز مشكل و اختلال در آن ها، اختلالات عديده اي را در زندگي روزمره به وجود آورده و در انجام بسياري از كارها محدوديت ايجاد مي كند. به خاطر همين استفاده مداوم، وقتي در استفاده از لپ تاپ و كامپيوتر به مشكلي برخورد مي كنيم، دوست داريم فورا آن ار حل كنيم و دوباره از سيستم خود استفاده كنيم.

سرويس اين وسايل به صورت متناوب و به دست متخصص، از به وجود آمدن مشكلات جدي در آن ها، جلوگيري كرده و در صورت ايحاد مشكل نيز، به روند تعمير آن ها سرعت مي بخشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۴۹ توسط:arminmoghim موضوع:

سيستم هاي امنيتي در دنيا

راهنماي خريد دزدگير اماكن تلفن كننده شهري :

اين نوع از دزدگير نياز به اتصال به خط تلفن منزل يا محل كار شما را دارد . پس اولين گزينه سيم كشي تلفن از پريز تا دستگاه مركزي دزدگير اماكن مي باشد . يك ايراد ديگر اين نوع دزدگير اماكن اين است . كه اگر تلفن منزل يا محل كار شما قطع شود . يا سارقان سيم تلفن را كه به دستگاه مر كزي دزدگير اماكن متصل است . قطع كنند دزدگير امكان تماس و اطلاع رساني به شما را ندارد . در آن زمان فقط آژير خطر به صدا در مي آيد . در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود .در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير مغازه به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود . در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير اماكن به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .

خريد ردياب بهترين راه مقابله با تمام نگراني هاي شماست 

چه لزومي به استفاد و خريد يك ردياب وجود دارد؟ در زندگي تمام انسان ها دارايي ارزشمندي وجود دارد كه هميشه بابت آن نگراني و دغدغه داريم. اين دارايي مي تواند وسايل مختلفي مثل اتومبيل، موتور سيكلت و حتي دارايي هاي ارزشمندي مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه اين وسايل سلامت جاني افراد اهميت بسيار زيادي دارد. 

  • ·         با خريد ردياب خودرو ديگر دغدغه اي نداريد
  • ·         امكانات ردياب ماشين، كنترل كامل بر امنيت دارايي 
  • ·         ردياب خودرو، جايگزيني مناسب براي دزدگيرهاي هوشمند
  • با يك ردياب خودرو مناسب اتومبيل را از راه دور خاموش كنيد

دوربين مداربسته خودرو در شكل ها و اندازه هاي مختلف

با اينكه شكل و اندازه دوربين خودرو نقش بزرگي در انتخاب آن ايفا ميكنه ولي همه چيز نيست.اگر يك دوربين ماشين خيلي كوچك باشد يعني اينكه تعداد امكانات آن محدود مي باشد.اگر واقعا يك دوربين خودرو كوچك بخواهيد بايد از داشتن يك سري امكانات نظير صفحه نمايش ، GPS و … چسم پوشي كنيد.

پشت آينه اي ( گوه اي)

داراي پايه چسب نواري مخصوص مي باشند كه به بالاترين نقطه شيشه خودرو و معمولا پشت آينه خودرو نصب مي شوند.برخي از مدل ها ممكن است داراي صفحه نمايش نيز باشند.

استوانه اي

دوربين هاي خودروي كوچك معمولا به شكل استوانه اي ساخته مي شوند.اين مدل دوربين هاي خودرو اكثرا صفحه نمايش ندارند و تنظيمات مورد نياز از طريق نرم افزار موبايل آن انجام مي گيرد.اين دوربين هاي ثبت وقايع خودرو از نامحسوس ترين شكل هاي دوربين خودرو حساب مي شوند كه جلب توجه كمتري نسبت به ديگر اشكال دوربين هاي خودرو دارند.

پايه دار (آويزان)

اين نوع از دوربين هاي خودرو داراي پايه معمولا ساكشني مي باشند كه دوربين خودرو بر روي پايه كه به شيشه خودرو چسبانده شده نصب مي شود.اين دوربين ها جاي بيشتري نسبت به مدل هاي قبلي اشغال مي كنند ولي امكان برداشتن و نصب آن در هر زماني به سرعت و آساني مذيت اين مدل ها حساب مي شوند.

آينه اي

به شكل آينه خودرو مي باشند و بر روي آينه اصلي نصب مي شوند.داراي صفحه نمايش مخفي بر روي خود مي باشند و ممكن است يك دوربين اضافه نيز داشته باشند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۲۵ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير پرينتر و اسكنر

دوري از فضاي جازي و قطع شدن اتصال به اينترنت، يكي از مشكلات غير قابل تحمل در عصر حاضر است. به محض آن كه اينترنتمان دجار مشكل مي شود، بايد به تعمير مودم بپردازيم تا مشكل آن برطرف شده و دوباره ما را به دنياي اطراف، اتصال دهند.

مودم ها دستگاه هاي واسط اتصال ما به اينترنت هستند كه اين روز ها در همه خانه وجود دارند؛ در واقع مودم اين روز ها به يكي از وسايل مهم و ضروري هر خانه تبديل شده است.

براي آن كه بدانيد مودم شما كار مي كند يا نه، بايد به چراغ هاي روي مودم دقت كنيد. سبز بودن چراغ اينترنت مودم نشان از سالم بودن مودم و اتصال به اينترنت دارد. در صورتي كه اين چراغ، خاموش است يا به رنگ قرمز (هشدار)، در آمده است، يعني اختلالي در اتصال به اينترنت داريد ه براي فهميدناين اختلال و تعمير مودم، بايد به تعميرگاه مراجعه كنيد.

متخصصان تعمير مودم در مراكز تخصصي، با عيب يابي مودم، ابتدا مشكل پيش آمده براي مودم را فهميده و سپس به تعمير آن مي پردازند. گاها برخي قطعات در مودم دچار آسيب مي شوند، اگر اين آسيب ها سطحي باشند، با تست و تعمير قطعه مودم تعمير مي شود؛ اما گاهي ممكن است مشكلي كه براي مودم پيش مي آيد، عميق تر باشد و براي بهبود قطعه نياز باشد تا قطعه اي تعويض شود و قطعه اي نو و اورجينال روي ساختمان مودم سوار شود، كه در اين صورت نيز مودم با تعويض قطعه قابل استفاده مي شود، فقط هزينه قطعه ي جديد نيز به هزينه تعمير مودم، افزوده مي شود.

تعمير پرينتر و اسكنر نيز مانند ديگر دستگاه هاي جانبي كامپيوتر به تخصص ها و مهارت هاي متعددي نيازمند است. در تعمير پرينتر و اسكنر توسط متخصص رعايت چند نكته الزامي است كه در زير به اختصار به برخي از آنها مي پردازيم:

تعمير پرينتر واسكنر خود را به دست متخصصي بسپاريد كه از قطعات اصلي و اورجينال تعمير، براي دستگاه شما استفاده مي كند. استفاده از قطعات تقلبي و فيك در طولاني مدت به دستگاه شما آسيب ئارد كرده و عمر مفيد و راندمان كاركرد دستگاه شما را پايين مي آورد.

ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير پرينتر و اسكنر، يكي ديگر از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه داشت. توجه داشته باشيد تعمير كار و متخصص تعمير پرينتر شما از ابزار خوب و حرفه اي استفاده كند تا پرينتر شما در حين تعمير، آسيب نبيند.

سعي كنيد پرينتر خود را هر چند وقت يكبار، به دست متخصص سرويس كنيد. با اين كار شما از بروز اختلالات جدي و عميق براي دستگاه خود جلوگيري كرده ايد. سرويس پرينتر و اسكنر در دوره هاي زماني متناوب، مثلا هر دوسال يك بار، عمر مفيد دستگاه شما را بالاتر برده و منجر به بهبود عملكرد پينتر براي شما مي شود.

ديجي بان آماده ارئه خدمات متعدد به شما در زمينه هاي سخت افزاري و نرم افزاري متعدد مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت Digibaan.ir مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۵۲ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير گوشي موبايل

اگر قصد تعمير گوشي موبايل خود را داريد، قبل از آن بهتر است به چند نكته  توجه كنيد:

قبل از آن كه تلفن خود را براي تعمير گوشي موبايل، به تعميرگاه بسپاريد، سعي كنيد از اطلاعات مهم و محرمانه گوشي خود يك كپي تهيه كنيد. معمولا در روند تعمير گوشي موبايل، ممكن است برخي اطلاعات مهم مانند عكس ها، مدارك و برخي شماره تلفن هاي كاربر پاك شود ودسترسي دوباره له آن ها غيرممكن شود. كپي برداري و انتقال اين اطلاعات به كامپيوتر، لپ تاپ، رم يا فلش مي تواند آن ها را براي كاربر محفوظ نگه دارد.

پاك كردن اطلاعات محرمانه از روي گوشي هم چنين اطمينان خاطر كاربر از سوءاستفاده از آن ها را بالاتر مي برد.

تمامي اجزاء خارجي گوشي خود، مانند سيمكارت ها و حافظه خارجي رم و قاب محافظ گوشي را قبل از سپردن گوشي خود به تعميرگاه، از گوشي خارج كنيد.

بهتر است تعمير گوشي موبايل خود را به متخصص و تعميركاري حرفه اي در اين زمينه بسپاريد؛ زيرا در روند تعمير گوشي موبايل، انجام هرگونه اقدام غلط مي تواند خسارت هاي جبران ناپذيري براي شما ايجاد كند و تعيمر گوشي موبايل شما را به امري غيرممكن مبدل سازد.

در ميان برند و كمپاني هاي مختلف توليد گوشي موبايل در دنيا، گوشي هاي كمپاني اپل، يعني آيفون ها، از حساسيت ها و پيچيدگي هاي متعددي برخوردارند. سرويس و تعمير گوشي آيفون، به دليل همين پيچيدگي هاست كه از اهميت بالايي برخوردار است.

كاربران آيفون، علاوه بر مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري كه ممكن است برايشان به وجود بيايد، بايد با انواع محدوديت ها و اختلالات ديگر در حوزه استفاده از آيفون آشنا باشند. به ياد داشتن اپل آيدي و آشنايي با سيستم عامل حرفه اي ios در گوشي هاي آيفون، فريز شدن هاي ناگهاني آيفون و شناخت علت مشكلات آنتن دهي در آيفون ها، از آن دسته از مشكلات رايجي است كه هر كاربر آيفون بايد آن را بداند و با نحوه ي برطرف شدن آن ها نيز آشنايي داشته باشد.

هزينه تعمير گوشي آيفون و قيمت قطعات و تجهيزات آيفون ها، نسبت به گوشي هاي كمپاني هاي ديگر، بالاتر است. چراكه قطعات اصلي و اوجينال اين برند براي تعمير گوشي هايش، تنها توسط يك شركت در چين براي كل جهان ساخته مي شود و كمياب بودن اين قطعات و تجهيزات منجر به بالا رفتن قيمت آن ها شده است.

براي تعمير گوشي آيفون خود حتما به متخصصان و كارشناسان تعمير سيستم عامل ios مراجعه كنيد تا روند عيب يابي تخصصي و تعميرات، مسير درستي را طي نمايند.

متخصصان تعمير گوشي موبايل با بهره گيري از دانش هاي زمينه اي در حوزه هاي نرم افزار، سخت افزار و سيستم عامل هاي موبايل، نخست به صورت تخصصي به عيب يابي گوشي شما پرداخته، سپس درباره ي روند و مراحل تعمير گوشي موبايل شما تصميم گيري مي كند و بعد از آن كه استراتژي تعمير را انتخاب كرد، با استفاده از ابزار و تجهيزات حرفه اي وتخصصي، به تعمير گوشي شما خواهد پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۷:۴۳ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه صوتي

در ميان فرمت هاي مختلف داستان ها، قصه صوتي براي كودكان جذابيت هاي خاص خود را دارد. اين كه يك داستان از روي كتاب يا هر فرمت ديگري، به شكل صدا و صوت براي كودكان روايت شود، و كودك به جاي هر شخصيت صداي خاصي را بشنود، ارتباط كودك با داستان را عميق تر كرده و باعث مي شود كودك داستان را بهتر درك كند و تمركز حواس كودك را بالا مي برد.

طبق سخني از افلاطون، فيلسوف بزرگ يوناني، تاثيري كه روايت داستان ها روي تربيت و پرورش كودك دارند، به مراتب بيشتر از تربيت هاي فيزيكي و جسمي است. لذا داستان گويي براي كودكان از ملزومات تربيت كودكان در سنين پايين است.

شيوه اي كه قصه براي كودك روايت مي شود در تاثيرگذاري آن براي كودك، نقش مهمي را ايفا مي كند. شيوه قصه گويي براي كودكان، در قصه صوتي، با شيوه هاي قصه گويي بزرگسالان متفاوت است. شيوه ي قصه گويي براي كودكان بهتر است به صورت شمرده شده و با مكث همراه باشد، تا كودك فرصت تمركز روي داستان و پردازش رو ي آن را داشته باشد.

امروزه كه اكثريت والدين شاغل هستند و كمتر وقتي براي بازي و سرگرمي و قصه گويي براي كودك خود پيدا مي كنند، قصه صوتي به عنوان كمكي براي والدين آمده است تا اين خلا را براي بچه ها جبران كند.

روايت داستان هاي متنوع براي كودكان تاثيرات بزرگي رو شخصيت و تريبت آن ها مي گذارد كه در اين مقاله به برخي از آن ها اشاره مي كنيم:

داستان گويي چه توسط والدين و چه به صورت قصه صوتي براي كودكان، منجر به بالا رفتن تمركز حواس و به دنبال آن تحريكحس كنجكاوي در كودكان شده و مهارت هاي شنوايي آن ها را تقويت مي كند.

روايت داستان هاي كودكانه براي بچه ها، دايره لغات ذهني آن ها را بزرگتر كرده و باعث آشنا شدن كودكان با كلمات بيشتر و اصطلاحات زبان مادري خود مي شود.

خواندن كتاب از كودكي تا بزرگسالي منجر به تقويت و رشد حافظه در انسان مي شود. بنابراين بهتر است فرزندان خود را از همان كودكي به كتاب خواندن عادت دهيد.

داستان گويي براي بچه ها باعث بالارفتن قدرت حل مسئله و بهبود در فرايند يادگيري آن ها در بزرگسالي مي شود.

برخي از قصه صوتي هاي معروفي كه تا كنون براي كودكان ضبط شده اند:

  1. قصه صوتي شازده كوچولو
  2. قصه هاي كليله و دمنه صوتي
  3. قصه صوتي بز زنگوله پا
  4. قصه صوتي شنل قرمزي
  5. قصه صوتي جوجه اردك زشت
  6. قصه صوتي عمو نوروز
  7. قصه صوتي سيندرلا
  8. قصه هاي صوتي حسني
  9. قصه صوتي حيوانات
  10. قصه صوتي دختراي ننه دريا

براي پيدا كردن قصه صوتي مورد علاقه كودك خود مي توانيد به سايت voolak مراجعه كنيد. مجموعه وولك صدها قصه صوتي و تصويري در آرشيو خود دارد كه با جستجو و انتخاب هر يك از آن ها، لحظات خوش و به ياد ماندني را براي كودك خود خلق مي كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۸:۳۰ توسط:arminmoghim موضوع:

آنچه خودروي شما نياز دارد

خودرو وسيله اي است كه هميشه مورد سرقت قرار مي گيرد و براي محافظت از آن سيستم هايي توليد شده تا كار شما را آسان تر كند . دوربين خودرو و ردياب خودرو از جمله اين سيتم ها هستند كه در سرتاسر دنيا وجود دارند .

ويژگي دوربين ماشين

· در ابعاد مختلف و اشكال مختلف براي كاربردهاي گوناگون وجود دارد.

· گاهي داراي مانيتور است گاهي هم روي صفحه گوشي يا لپتاپ كار مي‌كند.

· داراي كيفيت تصوير هاي مختلف است.

· قابليت اتصال به برق ماشين را دارد.

· داراي كارت حافظه براي ذخيره اطلاعات است.

· با كيفيت تصاوير مختلف توليد مي شود.

· محل نصب دوربين ماشين معمولا كنار آينه يا روي شيشه ماشين است.

· از آنجايي كه خودرو در حال حركت است و از دست انداز و موانع خيابان عبور مي كند، دوربين هاي خودرو حركت ماشين را كنترل مي كنند.

· عموما دوربين خودرو داراي جي پي اس است.

· براي اطلاع از موقعيت مكاني و ارسال اطلاعات نياز به اينترنت دارند پس اتصال به واي فاي از ديگر قابليت هاي اين دوربين است.

ردياب خودرو

ردياب ماشين يا همان جي پي اس خودرو يكي از كاربردي‌ترين تجهيزات اتومبيل جهت امنيت و ممانعت از سرقت خودرو محسوب مي‌شود و تضميني براي امنيت خودرو است. به همين دليل بايد در خريد آن توجه و وسواس خاصي داشته باشيد. براي خريد ردياب خودرو در مرحله اول بايد حتما آن را از شركت معتبر خريداري نماييد؛ زيرا به طور مداوم نياز به پشتيباني داشته و اشتراك سرورهاي اطلاع رساني آن هر ساله بايد تمديد شود. ردياب خودروي شما حتما بايد داراي گارانتي باشد. با توجه به امكاناتي كه روي ردياب خودرو نصب مي‌شود و نوع كيفيت و برند آن، قيمت آن تعيين مي‌گردد.

از جمله ويژگي‌هاي ردياب ماشين شركت جي پي اس خودرو مي‌توان به، ارائه آدرس پستي، قابليت تعريف سرعت مجاز در اتوموبيل، ارائه تاريخچه براي مسيرهاي پيموده شده، قابليت تماس اضطراري، مشخص كردن محدوده مكاني، قابليت شنود، قابليت خاموش كردن اضطراري حتي با ارسال پيامك، اطلاع رساني جهت باز بودن درب خودرو و تعيين سرعت خودرو مي‌باشد. ردياب خودرو داراي انواع ردياب آهنربايي، ردياب دياگ، ردياب فندكي، ردياب كاميونت و ردياب‌هاي كابل شارژ مي‌باشد. كه بعضي از آن‌ها به صورت ردياب مخفي نيز كارآيي دارند. ردياب دياگ ساده‌ترين ردياب ماشين محسوب مي‌گردد و قيمت آن نسبت به ساير ردياب‌ها بسيار ارزان‌تر است. اما داراي كارايي و دقت بالايي است . اين ردياب بر روي سوكت دياگ برق ماشين به آساني نصب مي‌گردد.

براي خريد اين دوربين و ردياب ماشينم يتوانيد به سايت doorbinmarket مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۳۱ توسط:arminmoghim موضوع:

برند هايك ويژن

دورببن مدار بسته انواع مختلفي دارد و در برند هاي متنوعي توليد مي شود . براي آشنايي بيشتر با اين برند ها ما اين متن را تهيه كرده و درباره سه برند مختلف دوربين مدار بسته توضيح داده ايم . دوربين مدار بسته هايك ويژن ، دوربين داهوا و دوربين شيائومي از برند هاي مختلف دوربين مدار بسته هستند كه در دنيا به رتبه اي بالا دست پيدا كرده كرده اند . تمايز اين برند ها در قيمت و انواع آن هاست و هر برندي تمركز خود را روي يكي از اين عوامل مي گذارد . يكي از برند ها قيمت پاييني دارد يكي ديگر از لحاظ كيفي منسب تر است و يكي از لحاظ كاربردي.

دوربين هايك ويژن

هايك ويژن از توليد كنندگان و برندهاي دوربين مداربسته در زمينه سيستم­هاي امنيتي است كه از سال ۲۰۰۱ فعاليت مي­كند. محصولات هايك ويژن شامل انواع دوربين هاي مدار بسته آنالوگ و دوربين مدار بسته تحت شبكه، دستگاه­هاي ضبط تصاوير آنالوگ، ذخيره سازهاي تحت شبكه و… مي­باشد. تا به امروز محصولات هايك ويژن در بيش از ۱۰۰ كشور جهان به فروش رسيده است. اين برند در بيشتر نقاط جهان از جمله ايران داراي نمايندگي مستقيم فروش مي­باشد. هايك لوك نمايندگي دوربين مدار بسته هايك ويژن در ايران است. اين شركت به واسطه توليد دوربين­هاي مدار بسته با قيمت مناسب و كيفيت بالا سهم گسترده­اي را در بازار بين المللي به خود اختصاص داده است و خريد دوربين هايك ويژن به دليل قيمت مناسب آن در جهان بسيار شده است. ضمنا اين برند پكيج دوربين مداربسته نيز دارد كه در سايت دوربين ماركت موجود مي باشد .

دوربين داهوا

امروزه با توجه به نياز روز افزون انسان به دوربين مدار بسته شركت هاي متعددي در تلاش هستند كه دوربين مداربسته توليد كنند .
يكي از شركت هاي توليد كننده ي دوربين مدار بسته ، شركت داهوا مي باشد . اين برند جز يكي از ده برند مطرح دنيا مي باشد . برند دوربين مدار بسته داهوا يكي ديگر از برند هاي درجه يك چين مي باشد. اين برند تمام شرايط مشتري و نياز هاي انها را در زمينه دوربين مدار بسته از لحاظ كيفيت و هزينه بر طرف نموده و در بيشتر كشور هاي جهان مورد استفاده قرار ميگيرد. اين شركت فعاليت خود را در سال 2002 ميلادي شروع كرده است و با بكار گيري نفرات زبده توانسته است سهم بزرگي از بازار جهاني را براي خود بدست آورد . اين شركت نيز توانسته ليسانس توليد فناوري را دريافت نمايد. در ايران شركت فرا گستر وارد كننده اصلي اين برند مي باشد و محصولات اين برند دوربين مدار بسته داراي 24 ماه گارانتي مي باشد.اين محصول به صورت قاچاق نيز وارد ايران مي گردد و فاقد هولوگرام شركتي مي باشد. برد و لنز دوربين هاي داهوا سوني بوده و در سري اكو واقتصادي از لنز و برد شركت فولهان استفاده مي نمايد. همچنين در بسياري از فروشگاه ها از جمله دوربين ماركت پكيج دوربين داهوا نيز موجود ميباشد.

شيائومي  يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش دوربين مدار بسته شيائومي هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. از ابتداي انتشار اولين محصول در ماه اوت ۲۰۱۱،  Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد. بنيانگذار و مدير عامل شركت لي جون ، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بر طبق اعلام مجله فوربس است. اين شركت تاكنون بيش از ۳۰۰۰ كارمند ، به‌طور عمده در چين، مالزي، سنگاپور، استخدام كرده و در حال گسترش به كشورهاي ديگر مانند هند و اندونزي است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات موبايل در محل

در ميان خدمات تعميرات متعددي كه از سوي مراكز تعمير سخت افزار ارائه مي شود، خدمات تعميرات در محل از محبوبيت هاي ويژه اي برخوردار است كه در اين مقاله مي خواهيم بيشتر به آن بپردازيم.

تعميرات موبايل در محل در حضور مشتري و محل مورد نظر او اتفاق مي افتد. اگر اختلال به وجود آمده براي گوشي خيلي عميق نباشد، تمامي مراحل تعميرات موبايل در محل اتفاق مي افتد. در اين روش تعمير كار با به همراه داشتن ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير موبايل، به عيب يابي تخصصي موبايل پرداخته و سعي در تعمير آن خواهد داشت. موبايل ها يكي از وسايل پركاربرد در حوزه فناوري اطلاعات است كه همه روزه همه ما از آن استفاده مي كنيم. به خاطر همين استفاده زياد از گوشي ها، اختلال در آن ها، باعث ايجاد سر در گمي در صاحبان آن ها مي شود به طوري كه دوست دارند زودتر آن را تعمير كنند و دوباره موبايلشان را به دست گيرند.

تعميرات آيفون در محل براي آيفون داران محبوبيت بسير بالايي دارد. با توجه به آنكه گوشي هاي آيفون، از ارزش اقتصادي بالايي برخوردارند؛ گاها دارندگان آيفون، از سپردن گوشي هاي خود به تعميرگاه امتناع مي كنند. در اين صورت، اين عزيزان مي توانند از خدات تعميرات آيفون در محل استفاده كنند. بدين صورت كه تعميركار با مراجعه به آدرسي كه مشتري براي  او فرستاده است، مراجعه مي كند و به عيب يابي گوشي آيفون مي پردازد. تعميركار پس از عيب يابي تخصصي آيفون و فهميدن ريشه اختلال به وجود آمده، درباره استراتژي تعمير آيفون تصميمگيري مي كند. و اگر تجهيزات كافي را به همراه داشته باشد، همان جا به تعميرات آيفون مي چردازد.

يكي ديگر از ابزار هايي كه به صورت مداوم در عرصه سخت افزار و نرم افزار از آن استفاده مي شود، پرينتر ها هستند. تعمير پرينتر نيز نيازمند تخصص هاي ويژه اي است كه تنها از متخصصان تعميرات سخت افزار بر مي آيد. تعمير پرينتر نيز شيوه هاي مختلفي دارد كه در ميان آن ها تعمير پرينتر در محل، طرفداران بيشتري دارد. چراكه حمل و نقل پرينتر و لوازم جانبي آن تا تعميرگاه سختي هاي مخصوص خود را دارد و مشتريان ترجيه مي دهند تعميركار را به محل خانه يا شركت بياورند تا اين كه بخواهند خود به تعميرگاه مراجعه كنند. سنگيني پرينتر و زياد بودن لوازم جانبي آن از مشكلات مراجعه به تعميرگاه براي تعمير پرينتر است.

يكي ديگر از اقداماتي كه براي جلوگيري از آسيب ديدن به ساختار ابزار آلات مي توان انجام داد، سرويس متناوب اين دستگاه ها است. سرويس وسايلي نظير موبايل، كامپيوتر و پرينتر در دوره هاي زماني مشخص و متناوب، به سلامت محصول كمك بزرگي كرده و عمر مفيد آن را افزايش مي دهد. سرويس كردن اين وسايل، هم چنين از بروز اختلالات عميق و جدي جلوگيري مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۵۰ توسط:arminmoghim موضوع: