تجارت تجارت .

تجارت

تعمير لپتاپ در محل

از آن جايي كه معمولا كاربران لپ تاپ از لپ تاپ هاي خود به طور مداوم استفاده مي كنند بنابراين احتمال خرابي لپ تاپ بسيار بالا است. لپ تاپ ها ممكن است به دلايل بسياري دچار مشكل شوند و شما نتوانيد فعاليت هاي خود را با آن انجام دهيد. تعميركاران و مركز تعميرات لپ تاپ بايد هرروزه تلاش كنند تا توانايي و مهارت خود را بالاتر ببرند و اكثر مشكلات لپ تاپ چه سخت چه نرم افزاري را بتوانند حل كنند. اگر وقت كافي را براي انتقال لپ تاپ آسيب ديده خود به مركز تعميرات نداريد، مي توانيد از خدمات تعمير لپتاپ در محل استفاده كنيد. استفاده از خدمات تعمير لپتاپ در محل در صرفه جويي در وقت و هزينه شما كمك مي كند. تعمير لپ تاپ در محل به اين صورت انجام مي شود كه پس از ثبت فرم توسط مشتري، كارشناس متخصص در زمينه تعمير لپ تاپ با مشتري تماس مي گيرد و پس از هماهنگي هاي لازم، تعميركار در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و با حضور خود مشتري به تعمير لپ تاپ مشتري مي پردازد.

مودم ها نيز يكي از مهم ترين ابزاراتي است كه كاربران فعال در دنياي مجازي به آن نياز ضروري دارند. مودم ها نيز مي توانند به دلايل متفاوتي دچار خرابي و اختلال شوند زيرا اين ابزارات نيز به طور مداوم در حال استفاده هستند و معمولا كاربران زمان هاي بسيار كمي مودم خود را خاموش مي كنند. مانند لپ تاپ ها، خدمات تعمير مودم در محل نيز وجود دارند كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد. در خدمات مربوط به تعمير مودم در محل نيز مانند تعميرات لپ تاپ در محل، كارشناس يا تعميركار مربوطه در محل مورد نظر مشتري حضور پيدا مي كنند و با حضور خود مشتري به تعمير مودم مي پردازد.

تعمير كامپيوتر در محل نيز امكان پذير است. تعمير كامپيوتر در محل نسبت به تعمير مودم در محل و تعميرات لپ تاپ در محل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا انتقال كامپيوتر به مركز تعميرات نسبت به مودم و لپ تاپ سخت تر است بنابراين استفاده از خدمات تعمير كامپيوتر در محل كمك بسيار زيادي به شما خواهد كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۳:۰۱ توسط:arminmoghim موضوع:

علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو

اين روز ها كامپيوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلي روزمره ما است. لپ تاپ، كانمپيوتر يا مودم شما مي تواند به علت هاي متفاوتي دچار مشكل شوند و عملكرد آن ها دچار ايراد شود بنابراين تعميركاران ابزارات الكترونيكي هرروزه بايد در تلاش باشند تا مشكلات بيشتري را بتوانند حل كنند و توانايي و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ هاي برند هاي متفاوت به دلايل متفاوتي مي توانند دچار مشكل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشكل ناگهاني خاموش شدن لپ تاپ شديد بايد به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگرديد زيرا همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد مراجعه به يك مركز تعميرات حرفه اي و مجرب از ابتدايي ترين اقدامات براي رفع مشكلات لپ تاپ است زيرا در صورتي كه شما به يك مركز تعميرات يا تعميركار حرفه اي مراجعه نكنيد ممكن است با بروز اشتباه در حين انجام اقدامات تمير لپ تاپ شما خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد كند و شما در نهايت هزينه چندبرابري را براي تعمير لپ تاپ خود صرف كنيد.

پاور كامپيوتر يكي از مهم ترين و ضروري ترين قطعات سخت افزاري به كار رفته در كامپيوتر است كه در صورتي كه دچار خرابي شود، عملكرد كلي كامپيوتر شما دچار مشكل خواهد شد. يكي از قطعات سخت افزاري اصلي ديگر كامپيوتر شما بدون شك فن كانمپيوتر است زيرا در صورت خرابي فن كامپيوتر، سلامت عملكرد تمامي قطعات ديگر كامپيوتر شما به خطر مي افتد. بالا رفتن دماي هر قطعه ي سخت افزاري احتمال خرابي آن را بالا مي برد. از آن جايي كه پاور يكي از مهم ترين قسمت هاي كامپيوتر است بنابراين در آن فن اختصاصي به كار رفته است و فن پاور كامپيوتر به فن اصلي كامپيوتر در راه خنك نگه داشتن پاور كامپيوتر كمك مي كند. بنابراين از سلامت فن پاور كامپيوتر خود مطمئن شويد.

تعميرات مربوط به مودم نيز يكي از حرفه هاي بسيار بااهميت امروزي است زيرا در صورتي كه مودم شما دچار مشكل شود ارتباط  لپ تاپ يا كامپيوتر شما به طور كلي با دنياي مجازي و اينترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتي كه مودم شما دچار خرابي شده است، به يك مركز تعميرات مخصوص برند مودم خود مراجعه كنيد به طور مثال اگر مودم شما از برند دي لينك است براي رفع مشكلات آن به مركز تخصصي تعمير مودم d-link مراجعه كنيد تا خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد نشود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۰:۵۶ توسط:arminmoghim موضوع:

اهميت خريد سيستم امنيتي

مزاياي دوربين تحت شبكه

 

دوربين تحت شبكه برخلاف دوربين هاي آنالوگ كه براي انتقالتصاوير به كابل ها نياز دارند اين اطلاعات را از طريق شيكه اينترنت جابجا مي كنند . دوربين تحت شبكه اين قابليت را دارد تا صداي دو طرفه را از طريق شبكه جابجا نمايند. به نوعي دوربين مداربسته تحت شبكه اين قابليت را دارد تا مانند يك تلفت همراه عمل نمايد. (به طور مثال مدير مجموعه مي تواند از طريق دوربين هاي آي پي با كاركنان ارتباط برقرار كند) استفاده از شبكه هاي اينترنتي از جمله وايفاي و شبكه هاي موبايلي يكي از ويژگي هاي مهم دورين مداربسته تحت شبكه است. هوش مصنوعي يكي ز مهم ترين ويزگي هاي دوربين تحت شبكه است . اين ويژگي در برخي از موارد به كاربركمك مي كند تا برخي از فرايند هاي شناسايي را به كمك سيستم هاي هوشمند به انجام رساند. انتقال داده ها در دوربين تحت شبكه از طريق پروتكل هاي WPA يا WPA2, TKIP يا  AES انجام ميشود كه اين ويژگي باعث مي شود تا اين دوربين ها بتوانند امنيت بسيار خوبي را از طريق شبكه براي كاربران خود فراهم نمايند. اين دوربين ها انتقال برق و تصوير را تنها با يك كابل كه از تكنولوژي Power over Ethernet  (PoE)  استفاده ميكند به انجام مي رساند.

مزاياي برق اضطراري 

  • زمان تاخير بين جايگزيني سيستم اوليه كه برق شهريست و سسيستم ثانويه بسيار مهم است. اگر اين زمان از چند ميلي ثانيه (20 ( msتجاوز كند، سيستم هاي كامپيوتري، ريست مي‌شوند و اطلاعات لحظه اي آنها از دست مي‌رود.
  • ولتاژ سيستم برق اضطراري بسيار مهم است كه بايد نزديك به برق شهري باشد. حد اقل 180 ولت و حد اكثر 240 ولت
    بيشتر از اين مقدار را بالا زدگي ولتاژ و كمتر از اين مقدار را پايين زدگي ولتاژ مي‌گويند.
  • فركانس سيستم برق اضطراري بايد شبيه به برق شهري باشد كه 50 هرتز است. تغيير در فركانس از درصدي مشخص اگر بيشتر شود، كاركرد برخي لوازم مخصوصاً موتورهاي الكتريكي، مختل مي‌شود.
  • شكل موج ولتاژ خروجي سيستم برق اضطراري ميبايستي سينوسي يا حداقل نزديك به سينوسي، مثلا شبه سينوسي باشد. شكل موج ولتاژ خروجي بسيار مهم است… موتورهاي الكتريكي با موج سينوسي كار مي‌كنند و اگر موج مربعي باشد، حركتشان مختل شده و يا داغ مي‌شوند.
  • تامين توان و جريان مورد نياز بايد به نحوي باشد كه بتواند همه مصرف كننده هاي متصل به سيستم برق اضطراري را تامين كند.

شما براي دريافت قيمت دوربين مدار بسته و برق اضطراري مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۰۶ توسط:arminmoghim موضوع:

بهترين دوربين مداربسته

راهكار جديد فول كالر Full Color داهوا

تكنولوژي فول كالر يكي از جديدترين راهكارهاي ارائه شده توسط داهواست. دوربين هاي فول كالر داراي LED هاي قوي مي باشند كه همزمان از تكنولوژي استارلايت نيز بهره ميگرند. تركيب اين دو در شب باعث مي شود بتوان تصويري كاملا رنگي را در تاريكي شب توسط اين دوربين ها ضبط كرد. اگر چه ساير دوربين هاي مداربسته داهوا كه داراي LED نيستند اما تكنولوژي استارلايت را دارا مي باشند نيز قادرند تصاوير رنگي را در تاريكي شب نمايش دهند اما همين LED هاي تعبيه شده در دوربين مدار بسته داهوا Full Color سبب مي شود تا كمبود نور تا حد زيادي جبران شود.

دوربين شيائومي

يكي از دوربين‌هايي كه در فهرست بهترين دوربين هاي مدار بسته شيائومي قرار مي‌گيرد، دوربين مداربسته تحت شبكه مدل MJSXJ05CM Global است. اين دوربين در ميان يكي از جديدترين دوربين‌هاي تحت شبكه‌ شركت دوربين شيائومي قرار مي‌گيرد. اگر به دنبال يك دوربين مداربسته خوب براي محل‌هاي سرپوشيده هستيد بايد بدانيد كه اين گزينه‌ بسيار مناسبي براي شما به حساب مي‌آيد. همچنين بايد توجه داشت كه اين دوربين نبايد در معرض آب قرار بگيرد. نكته جالب اين است كه مي‌توان با دانلود و نصب اپليكيشن مخصوص شيائومي بر روي دستگاه‌هاي اندرويد و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتي به اين دوربين مدار بسته متصل كرد. اين دستگاه داراي اندازه‌ نسبتا كوچكي است و به همين جهت مي‌توان تقريبا آن را در هر محلي نصب كرد.

همچنين اين محصول در زمان ارسال به همراه چندين قطعه ارائه خواهد شد و به همين جهت مي‌توان آن را با استفاده از اين قطعات مخصوص هم به صورت ديواري و هم به صورت سقفي نصب كرد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي جالب اين دوربين مدار بسته اين است كه در شب نيز قابليت ديد دارد. اين دوربين داراي ويژگي اينفرارد است و در نتيجه مي‌تواند در فضاي كم ‌نور تا فاصله ۹ متري خود را پوشش دهد.

شايان ذكر است كه اين محصول مجهز به ميكروفون و اسپيكر داخلي نيز مي‌باشد. اين دستگاه داراي شيار حافظه است و مي‌توان در آن از كارت‌هاي حافظه MicroSD استفاده كرد و ظرفيت قابل پشتيباني آن برابر با ۶۴ گيگابايت است. شيار حافظه‌ اين دوربين مدار بسته در قسمت پاييني لنز آن قرار گرفته است و براي دسترسي به اين بخش بايد قسمت حاوي لنز را به سمت بالا بكشيد. اين دوربين داراي ديد ۱۱۵ درجه به بالا و پايين است و چرخش ۳۶۰ درجه نيز دارد. همچنين تصاوير اين دستگاه داراي كيفيت FULL HD است.

شما مي توانيد بهترين دوربين مدار بسته را از وبسايت دوربين مداربسته خريداري كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۴۸ توسط:arminmoghim موضوع:

مهد كودك رشت

من در كودكي به مهد كودك رشت مي رفتم و خاطراتي كه از قصه ها دارم بيشتر به قصه كدو قلقله زن برمي گردد. به مين منظور مي خواهم قسمتي از اين داستان را براي شما بنويسم اما براي شنيدن قصه هاي ديگر و ادامه اين داستان صوتي مي توانيد به سايت جذاب وولك كه مخصوص كودكان است مراجعه فرماييد .

يكي بود، يكي نبود.  پيرزني سه تا دختر داشت كه هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تك و تنها. روزي از روزها از تنهايي حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتي دختر كوچكترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خيلي سوت و كور شده, خوب است بروم سري بزنم به او و آب و هوايي عوض كنم. پيرزن پاشد چادرچاقچور كرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش كه بيرون شهر, بالاي تپه اي قرار داشت. چشمتان روز بد نبيند! پيرزن مهربان قصه كدو قلقله زن از دروازه شهر كه پا گذاشت بيرون گرگ گرسنه اي جلوش سبز شد. پيرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالايي كرد.... گرگ گفت «اي پيرزن! كجا مي روي؟» پيرزن گفت «مي روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بي خود به خودت زحمت نده. چون من همين حالا يك لقمه ات مي كنم.» پيرزن گفت «يك لقمه پوست و استخوان كه سيرت نمي كند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزي خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بيارد و حسابي چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسيار خوب! اما يادت باشد من از اينجا جم نمي خورم تا تو برگردي.» پيرزن گفت «خيالت تخت باشد. زود برمي گردم.» و راه افتاد.

براي شنيدن ادامه قصه شب صوتي و همچنين شنيدن قصه هاي ديگر به سايت وولك مراجه فرماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۳:۴۵ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان حسن كچل

شنيدن داستان در رشد فرزندانتان تاثير فراواني دارد . به همين علت بهتر است ازكودكي براي آن ها داستان كوتاه كودكانه تعريف كنيد . شنيدن داستان ميتواند از لحاظ اخلاقي برنامه را براي كودك شما مشخص كند و به لحاظ رفتاري او را آماده براي ادامه زندگي و ورود به اجتماعي جديد كند . در واقع شنيدن داستان دستورالعملي براي زندگي او مشخص مي كند و در تربيت او تاثيرگذاار است. به نوعي با خواندن داستان براي كودكتان ، او را روان درماني نيز مي كنيد.

يكي از داستان هاي كودكانه كه به تربيت فرزندتان كمك مي كند داستان حسن كچل است كه من در سايت مهد كودك اردبيل آن را گوش داده ام و قسمتي از ان را براي شما در اين  وبلاگ قرار داده ايم تا با آن آشنا شده و براي خواندن ادامه آن به سايت وولك مراجعه كنيد .

حسن پسر قصه ي ما پسر تنبل و چاقي بود كه از قضا كچل هم بود.

حسن با مادرش زندگي مي كرد اصلا كاري انجام نمي داد، دراز ميكشيد كنار تنور، ميخورد و ميخوابيد

حتي براي خودش نميرفت آب بياره، مادرش رو صدا مي كرد

همه ي مردم شهر حسن رو هم به خاطر كچل بودنش هم به خاطر تنبلي مي شناختند

مادر حسن از تنبلي او ديگه خسته شده بود

خيلي فكرد كرد كه براي اين مشكلش چكار كنه و يك روزي فكر خوب به ذهنش رسيد

صبح زود به بازار رفت و دو كيلو سيب سرخ و خوشمزه خريد و به خونه برگشت

سيب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حياط به فاصله، چند قدمي گذاشت

حسن كه كنار تنور خوابيده بود بيدار شد و ديد كمي اون طرف تر يه سيب قرمز خوشگل روي زمين افتاده

حسن كه سيب خيلي دوست داشت دلش خواست كه سيب رو بخوره

داد زد ننه حسن بيا اين سيب رو به من بده

....

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۳۵ توسط:arminmoghim موضوع:

خواندن قصه براي كودكان

زماني كه شما براي كودك خود كتاب مي خوانيد و از همان كودكي او را با كتاب و داستان هاي مختلف آشنا مي كنيد درواقع دنياي او را با داستان ها و سرگذشت هاي مختلفي پيوند مي دهيد. زماني كه شما اين كار را قبل از خواب براي كودكتان انجام مي دهيد به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف كمك خواهيد كرد و به او كمك مي كنيد در طول شب خواب راحت تري را تجربه نمايد. درواقع با خواندن قصه صوتي براي كودكان دبستاني به روابط او با دوستان و ديگر افرادي كه كودك در آينده با آن ها برخورد خواهد داشت كمك خواهيد كرد. هم چنين خواندن قصه هاي گوناگون هنگام خواب به تعامل كودك با شما نيز بسيار كمك كننده خواهد كرد. با اين كار نشان مي دهيد كه از كودك خود از لحاظ عاطفي نيز حمايت مي كنيد.

معرفي داستان

يكي بود، يكي نبود، بزي بود كه بهش مي‌گفتن بز زنگوله پا. اين بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. اين‌ها با مادرشان در خانه‌اي نزديك چراگاه زندگي مي‌كردند. روزي بز خبردار شد كه گرگ تيز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسايه‌اش شده، خيلي نگران شد و به بچه‌ها سپرد كه مراقب باشيد. اگر كسي آمد و در زد از درز در و سوراخ كليد خوب نگاه كنيد، اگر من بودم در را باز كنيد، اگر گرگ يا شغال بود در را باز نكنيد.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت يك ساعت ديگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولك بخوانيد .

معرفي مهد كودك

وولك به شما كمك مي كند تا در هر كجاي ايران كه باشيد بهترين مهد كودك را انتخاب كيند . در انتخاب و ثبت نام مهد كودك اهواز  معيار هاي متعددي تاثير گذار هستند كه يكي از آن ها آدرس و دوري و نزديكي مهد كودك به محل زندگي والدين است . آشنايي با ليست و آدرس مهد كودك هاي اهواز مي تواند كمك شاياني در اين انتخاب مهم به والدين بكند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۱۷ توسط:arminmoghim موضوع:

خريد بهترين سيستم هاي امنيتي

دزدگير اماكن

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد. دزدگير اماكن وسيله‌اي است كه به كمك سنسورهاي حركتي نصب‌شده در اماكن مختلف مي‌تواند هرگونه حركت غيرقانوني در زمان‌هاي تعطيلي فروشگاه و يا سفر را از طريق تماس و يا پيامك به شما اطلاع داده و با كشيدن آژير بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور كند.

دوربين خودرو

دوربين خودرو از يك الي دو لنز تشكيل شده‌است كه مي‌توانيد در هر مكاني از خودرو خود نصب كنيد. اين دوربين‌ها كاربرد‌هاي مختلفي دارند اما مهم‌ترين كار اين دوربين‌ها، فيلم‌برداري از جلو، عقب و داخل كابين خودرو شما مي‌باشد كه با اين دوربين‌ها ميتوانيد تمامي وقايع اطراف خودرو خود را ضبط كنيد. حتي در بعضي از مدل‌ها مي‌توانيد تصاوير را بصورت آنلاين بر روي گوشي خود مشاهده كنيد و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شويد. از آن جايي كه در بعضي مدل‌ها چندين لنز وجود دارد، مي‌توانيد هر لنز را در مكان خاصي از خودرو نصب كنيد. با توجه به نياز شما دوربين‌هاي خودرو مي‌توانند كاربرد‌هاي بيشماري داشته باشند.

دورين مدار بسته

دوربين مدار بسته به منظور نظارت و يا ساير اهداف تصاوير و يا ويدئو ضبط مي كند. اين دوربين ها مي توانند دوربين فيلمبرداري باشند و يا ديجيتال! Walter Bruch مخترع دوربين مداربسته بود. هدف اصلي دوربين مداربسته گرفتن نور و تبديل آن به سيگنال ويدئويي است. زيربناي دوربين مداربسته يك سنسور CCD است. CCD نور را به سيگنال الكتريكي تبديل كرده و سپس پردازش سيگنال اين سيگنال الكتريكي را به سيگنال ويدئويي تبديل مي كند كه مي تواند روي صفحه ضبط يا نمايش داده شود. دوربين هاي ويدئويي يا آنالوگ هستند يا ديجيتال ، بدين معنا كه آنها بر اساس ارسال سيگنال هاي آنالوگ يا ديجيتال به يك دستگاه ذخيره سازي مانند ضبط صوت تصويري يا رايانه روميزي يا رايانه لپ تاپ كار مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۲:۱۵ توسط:arminmoghim موضوع:

دزدگير اماكن

دوربين مدار بسته ، دزدگير و ردياب سيستم هايي ضروري براي مراقبت و حفظ امنيت خود هستند . مسكن و خودرو دو سرمايه مهم در زندگي هستند آن هم در اين گراني كه به سختي ميتوان خودرو يا خانه تهيه كرد و خريد . از آن جايي كه جزو سرمايه هاي زندگي هستند و قيمت ارزاني هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همين دليل ما قصد داريم سيستم هاي امنيتي را به شما معرفي كنيم . يكي از اين سيتم هاي امنيتي دزدگير اماكن است كه در صورت بروز مشكل يا اختلال در مكان هايي كه در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پيامك و اطلاع مي دهد يا آژير ان به صدا در مي آيد . 

ردياب خودرو هم براي مراقبت از خودرو استفاده مي شود . گاهي ردياب ها داراي دوربين هستند كه در اين صورت امنيت بالاتري خواهند داشت گاهي هم فقط رديابي مي كنند و براي اين كار نياز به اينترنت دارند به همين دليل اكثر ردياب ها داراي سيم كارت هستند تا بتوانند به شبكه اينترنتي متصل شوند . ردياب ها مي تواننددر جلو گيري از سرقت يا در هنگام سرقت به شما كمك بسياري كنند . 

لامپ دوربين دار نيز وسيله اي ديگر است كه به نوعي دوربين مخفي نيز محسوب مي شود زيرا دوربين در وسط لامپ قرار مي گيرد و بسياري از افراد متوجه دوربين آن نمي شوند . شما مي توانيد از آن در خانه يا در مغازه خود استفاده كنيد لازم به ذكر است كه دوربين لامپي ديد كلي روي مكان دارد و نمي تواند به صورت جزئي نظارت كند . براي اطلاع بيشتردر اين رابطه و براي خريد هر يك از اين سيستم ها مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد و اطلاعهات بيشتري دريافت كنيد . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كوتاه كودكانه

با اين كه برخي از والدين خواندن داستان كوتاه كودكانه براي بچه ها قبل از خواب بيهوده مي پندارند، اما روانشناسان نظري مخالف اين باور آن ها داشته و معتقدند داستان ها تاثيرات روانشناختي بسياري روي كودكان دارند. يكي از تاثيراتي كه داستان كوتاه كودكانه روي فرزندان شما دارد، رشد اخلاقي در آن هاست. زماني كه براي كودك خود داستاني تعريف مي كنيد، كودك با شخصيت هايي كه در داستان وجود دارند، همزاد پنداري مي كند و تلاش مي كند تا خوبي و بدي را از جريان داستان در ذهن خود بفهمد. لذا قدرت تشخيص مفاهيم در ذهن كودكان بالاتر مي رود و قوه تخيل او تقويت مي شود.

داستان هاي كوتاه كودكانه متعددي در مهد كودك ها توسط مربيان و نگهداران كودك، براي بچه ها روايت مي شود؛ برنامه هاي داستان خواني مهد كودك ها بسيار براي رشد و تربيت كودكان مفيد هستند و مهارت هاي ذهني متعددي را در آن ها تقويت مي كنند. 

كودكان در كنار همسالان خود تمركز بيشتري براي گوش كردن به داستان ها داشته و همراهي و مشاركت بيشتري با جريان قصه مي كنند؛ لذا قصه خواني در مهد كودك نسبت به داستان خواندن براي بچه ها به صورت انفرادي و در خانه تاثير بيشتري در ذهن كودكان دارد.

داستان خواني و برنامه هاي متنوع ديگر در ليست برنامه هاي مهد كودك كرج اجرا مي شوند و كودكان با گذراندن وقت خود در مهد كودك هاي كرج به راحتي مي توانند از اين برنامه هاي مفرح و سرگرم كننده استفاده كنند.

كودكان در مهد كودك كرج با ساير همسالان خود آشنا شده و ارتباط برقرار مي كنند و به بازي و سرگرمي مي پردازند؛ ارتباط كودكان با يكديگر در مهد كودك ها، بايد زير نظر مربيان مهد باشد چرا كه گاهي مسائلي مانند حسادت كودكان به يكديگر يا رقابت و لجبازي آن ها باهم، منجر به ايجاد عادات اخلاقي بد مانند پرخاشگري كودكان شده و تاثيرات بدي در آن ها مي گذارد. پرخاشگري كودكان اگر در دوران كودكي آن ها كنترل و درمان نشود، ممكن است تا نوجواني و بزرگسالي همراه كودك باشد و تبديل به شخصيت او شود. به همين دليل است كه اختلالاتي از اين قبلي بايد از همان دوران كودكي جدي گرفته شوند.





 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۱:۴۱ توسط:arminmoghim موضوع: