تجارت تجارت .

تجارت

برندهاي معتبر دوربين مار بسته

معرفي برند هاي معتبر دوربين مدار بسته

  • ·         هايك ويژن

هايك ويژن (Hikvision) يك شركت چيني فعال در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي و يكي از بزرگترين توليد كنندگان سيستم هاي حفاظتي دنيا است. تخصص اصلي هايك ويژن توليد تجهيزات مرتبط با نظارت تصويري (دوربين هايك ويژن مداربسته و تجهيزات وابسته) است. مي توان گفت هايك ويژن تنها برندي در ايران است كه به صورت مشترك در پروژه ها كوچك (خانه ها، واحد هاي اداري و تجاري كوچك و …) و پروژه هاي بسيار بزرگ (پالايشگاه ها، كارخانه هاي بزرگ و …) مورد استفاده قرار مي گيرد. دليل اين موضوع توليد طيف بسيار وسيعي از محصولات با توجه به نياز مشتريان است. به طوري كه محصولات سري اقتصادي هايك ويژن ميتوانند با برخي از ارزان قيمت ترين تجهيزات حفاظتي در ايران رقابت كنند و همچنان كيفيت و استانداردهاي خود را حفظ كنند.

  • ·         داهوا

كمپاني داهوا را مي توان به عنوان يكي از بزگترين توليد كنندگان دوربين هاي مداربسته درسراسر جهان نام برد . اين شركت توانسته است به واسطه كيفيت بالاي خود فروش بالايي را توسط نمايندگي دوربين داهوا در سرتاسر جهان كسب نمايد . نمايندگي داهوا در ايران يكي از بزرگترين نمايندگي هاي اين برند در ايران است كه شما مي توانيد براي خريد از آن اقدام نماييد.

  • ·         شيائومي

شيائومي  يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش دوربين شيائومي مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. از ابتداي انتشار اولين محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد. بنيانگذار و مدير عامل شركت لي جون ، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بر طبق اعلام مجله فوربس است. اين شركت تاكنون بيش از ۳۰۰۰ كارمند ، به‌طور عمده در چين، مالزي، سنگاپور، استخدام كرده و در حال گسترش به كشورهاي ديگر مانند هند و اندونزي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۰۱ توسط:arminmoghim موضوع:

بيبي كم شيائومي

دوربين بيبي كم شيائومي 

دوربين مداربسته شيائومي بي سيم و دوربين مدار بسته واي فاي wifi در بازار كشورمان معروف است. كاربردهاي اصلي اين محصول استفاده بعنوان دوربين پرستار كودك ، دوربين مدار بسته جهت پاركينگ منازل و… است.

دوربين مداربسته شيائومي داراي كيفيت تصوير فول اچ دي FullHd 1080p ميباشد و مناسب براي كنترل فضا هاي داخلي مانند منزل و محيط هاي اداري و مغازه از راه دور ميباشد .

دوربين شيائومي بدون نياز به سيم كشي ميباشد و فقط نياز است دوربين به برق متصل شده و در محيط مورد نظر نصب گردد دوربين مداربسته از طريق اتصال به واي فاي تصاوير را به صورت اينترنتي به تلفن همراه كاربر ارسال ميكند.

اين دوربين قابليت چرخش در زاويه عمودي و افقي ميباشد و پس از نصب از طريق اپليكيشن موبايل قابليت چرخش و تغيير جهت را دارا ميباشد همچنين قابليت اتصال رم MicroSD تا 64 گيگابايت را دارا ميباشد و تصاوير را روي رم ذخيره ميكند .

اين دوربين داراي صداي دوطرفه ميباشد يعني ميتوان صداي محيطي كه دوربين در آن نصب ميباشد را از طريق موبايل شنيد و همچنين در صورت نياز از طريق اپليكيشن موبايل و از راه دور صحبت كرد تا صدا در محيط پخش شود

مزيت اصلي اين سيستم

  • عدم نياز به دستگاه DVR مجزا 
  • عدم نياز به كابل كشي
  • عدم نياز به هارد
  • امكان چرخش و تغيير زاويه دوربين توسط نرم افزار
  • ديد در شب
  • امكان مكالمه دو طرفه
  • زاويه ديد 80 درجه
  • تا 15 متر ديد در شب

دوربين شيائومي

دوربين  بي سيم يك عدد اسلت ورودي كارت حافظه ( مموري كارت SD ) دارد كه تصاوير ضبط شده دوربين مدار بسته فوق بر روي آن ذخيره مي گردد. جهت مشاهده آنلاين تصاوير دوربين مدار بسته بي سيم و همچنين مكالمه و شنود صدا بايد در نزديكي دوربين اينترنت وايرلس بي سيم ( wifi ) داشته باشيم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۱ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين داهوا

داهوا در سال ۲۰۰۱ به عنوان نخستين شركت در حوزه امنيتي در چين موفق به توليد مركز كنترل ضبط دوربين مدار بسته داهوا ۸ كانال شد. و از آن زمان تاكنون همچنان در حال توسعه و تحقيق جهت دستيابي به تكنولوژي و نو آوري هاي هوشمند سازي بوده است. از جمله محصولات توليد شده اين شركت مي توان به دوربين داهوا مدار بسته، NVR ، DVR ، كاور و پايه و ساير تجهيزات امنيتي اشاره نمود.

شركت فوق، از سال ۲۰۱۴ به بعد هر سال ۱۰% از درآمد فروش سالانه خود را صرف تحقيق و توسعه در صنعت دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي كرده است.  چهار موسسه تحقيقاتي شركت، به نام هاي موسسه پيشرفته فناوري، موسسه داده هاي بزرگ، موسسه تراشه و موسه ويديو روي بستر مجازي كلود، با بهره گيري از تجارب ۶۰۰۰ مهندس و تكنسين حرفه اي، در زمينه تحقيق و توسعه بر روي فناوري هاي نوين در صنعت اينترنت اشياء، خدمات مربوط به كلود، ويديو، امنيت سايبري و قابليت اطمينان نرم افزار و ساير فناوري ها. مشغول فعاليت جدي هستند. تا سال ۲۰۱۶ بيش از ۸۰۰ نمونه اختراع توسط اين شركت به ثبت رسيده است كه نشان از نبوغ تيم طراحي مهندسي اين شركت دارد.

نصب دوربين مداربسته

براي نصب دوربين مداربسته بهتر است به متخصصان نصب مراجعه كرده يا با برقراري تماس نمايندگي ها يا مطالعه راهنمايي هاي موجود در سايت ها مي توانيد در نصب دوربين مدار بسته آسوده باشيد. بهتر است نصب دوربين هاي مدار بسته كه نياز به كابل كشي دارند را بر عهده نگيريد و به متخصص آن بسپاريد. شايد بتوان دوربين مدار بسته بي سيم را راحت تر نصب كرد و نياز به متخصص نداشته باشد. جهت نصب بهتر است مراحل زير را انجام دهيد:

  • ابتدا برق دوربين مداربسته را از طريق آداپتور يا منبع تغذيه وصل كنيد.
  • اكنون كابل تصوير را به دوربين متصل كنيد كابل تصوير شما بايد يك فيش نري BNC مي باشد كه به خروجي دوربين مداربسته كه يك فيش مادگي BNC است متصل شود.
  • سر ديگر كابل تصوير را به دستگاه DVR متصل كنيد كه مشابه خروجي دوربين مدار بسته مي باشد.
  • دستگاه DVR را روشن كنيد و آن را به صفحه نمايشگر متصل كنيد چنانچه مشكلي وجود نداشته باشد شما بايد تصوير دوربين را مشاهده نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۲۲ توسط:arminmoghim موضوع:

قيمت دوربين مدار بسته

بسياري از مشتريان و خريداران دوربين مداربسته، بين قيمت و كيفيت محصول دودل و متردد مي شوند و نمي توانند انتخاب درستي داشته باشند، دراين شرايط بهتر است به مشاور مراجعه كنند و از او راهنمايي بگيرند . بعضي از وب سايت ها هم هستند كه بر اثر نصب دوربين يا فروش آن، تجربه بدست آورده اند و تجربه خود را از طريق وب سايت ها به اشتراك مي گذارند. انتخاب دوربين مراحلي دارد كه به آن اشاره مي كنيم.

  • ·         انتخاب نوع دوربين با توجه به مكان مورد نظر

اينكه در چه مكاني از دوربين مداربسته ميخواهيد استفاده كنيد؟ آيا موقعيت مورد نظرتان وسيع است يا وسعت آن كم است؟ براي محيط اداري ميخواهيد يا درب منزل؟ پس بهتر است قبل از انتخاب دوربين شرايط مكاني سنجيده گردد.

 

  • ·         تعيين نوع دوربين

پس از تعيين موقعيت قرارگيري دوربين، حال بايد ببينيد چه دوربيني نياز داريد

از نظر نوع سيگنال: 1)آنالوگ  2)IP  3) دو منظوره

از نظر ظاهري: 1)دام 2)صنعتي 3)مينياتوري 4)مادون قرمز 5)اسپيد دام

از نظر پوشش: 1) ضدآب 2) مخفي 3) قاب فانتزي

 

  • ·         بودجه و هزينه لازم براي خريد دوربين

دراين قسمت اينكه كيفيت و كارايي دوربين براي شما اهميت دارد يا قيمت آن مشخص مي شود. براي مثال دو برند هايك و داهوا، هر دو از برند هاي معتبر بين المللي هستند، اما قيمت آن ها متفاوت است. قيمت دوربين هايك ويژن بيشتر از قيمت دوربين داهوا است پس اگر قيمت و هزينه براي شما مهم است و ميخواهيد كمتر هزينه كنيد، دوربين داهوا خريداري كنيد اما اگر هزينه زياد براي شما مهم نيست، دوربين هايك ويژن را خريداري بفرماييد.

 

  • ·         برند بودن دوربين مداربسته

در هر حالتي، براي خريد هر محصولي بهتر است با كيفيت ترين آن محصول را خريداري بفرماييد. اينكه محصولي را در سطح بين الملل بپذيرند و در كشورهاي مختلف به پخش و توزيع آن بپردازند يعني برند بودن. اما تعداد زيادي از اين محصولات برند دوربين مداربسته در بازار است، چطور مي توان تشخيص داد كدام كيفيت بهتري دارد؟ شما در اينجا با مقايسه قيمت دوربين مداربسته و صحبت با افراد با تجربه، مي توانيد به كيفيت آن پي ببريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۳:۳۲ توسط:arminmoghim موضوع:

خريد دوربين مدار بسته

راهنماي خريد دوربين مدار بسته

  • انتخاب نوع سيستم و تكنولوژي

بالاترين كيفيت مربوط به دوربين مداربسته تحت شبكه است. اين دوربين ها داراي كيفيت تصوير بالا ، كابل كشي كم ، قابليت ارتقاي سيستم آسان ، قابليت هاي نرم افزاري بسيار بالا و در كل راندمان كاري بالا اما قيمت اجزاء و همچنين خدمات نصب دوربين هاي تحت شبكه نيز بالا مي باشد و در استفاده از اين سيستم ها نيز تخصص بالاتري نسبت به دوربين هاي آنالوگ AHD-HD نياز مي باشد . اما در صورت عدم نياز به كيفيت بسيار بالا و قبول كيفيت تصوير خوب و با قيمت بسيار پايين دوربين هاي آنالوگ AHD) HD) انتخاب بسيار هوشمندانه اي مي باشد .

 

  • شكل ظاهري دوربين چگونه باشد

دوربين هاي بالنز فيكس و بدون قابليت چرخش در مدل هاي دام ، بالت و مينياتوري بيشترين استفاده را دارند .اگر محل نصب دوربين هاي ما محلي دكوراتيو و فضايي غير صنعتي دارد و عدم وجود يك دوربين مداربسته جلب توجه كننده مورد نياز است حتما دوربين هاي مداربسته دام يا سقفي را به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين دوربين ها در انواع پلاستيكي و فلزي وجود دارند .حال اگر محل صنعتي و يا فضاي بيروني مورد نظر است و يا فضايي است كه ديده شدن دوربين خيلي اهميت نداشته باشد و يا حتي لازم باشد از دوربين هاي بالت استفاده مي گردد .از دوربين هاي مينياتوري نيز در مواقعي استفاده مي شود كه نياز باشد به صورت كلي دوربين مخفي نصب شده و ديده نشود چرا كه اين دوربين ها بسيار كوچك بوده و قابليت مخفي كردن بالايي دارند .

 

  • براي چه محيطي دوربين مي خواهيد

اگر دوربين مداربسته جهت محيط بيرون نياز است حتما از دوربين هاي ضد آب IP66  استفاده نمود و در صورتي كه نياز به ضد ضربه يا ضد انفجاربودن دوربين مدار بسته نيز احساس مي شود ، مي توان از دوربين هايي با آن قابليت ها بهره جست. اما در صورتي كه نياز به استفاده از دوربين در فضاي عادي و داخلي وجود دارد مي توانيد از دوربين هاي فضاي داخل استفاده نمود و در هزينه صرفه جويي نماييد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۱:۳۲ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين مدار بسته بي سيم

دوربين مداربسته بي سيم از انواع دوربين هاي مدار بسته است كه اطلاعات و تصاوير را بدون نياز به كابل ارسال مي كند و از يك يا دو كابل براي تامين انرژي استفاده مي كند.

دوربين‌هاي مداربسته بي سيم به واسطه هزينه‌ها و زمان نصب پايين‌تر، در بين كاربران امروزي بسيار محبوب هستند. استفاده از دوربين‌هاي بي سيم امكان نصب دوربين در مكان‌هايي كه امكان سيم كشي ندارند را فراهم مي‌كنند.

شيائومي (Xiaomi) برندي نوظهور در زمينه لوازم الكترونيكي مصرفي است، اين شركت در سال ۲۰۱۰ تاسيس شد و با توليد محصولات باكيفيت و متنوع، به سرعت سهمي از بازار را از آن خود كرد. از جمله محصولات متنوع شيائومي ميتوان به گوشيهاي موبايل و لوازم جانبي اشاره كرد. 

 

دوربين مدار بسته شيائومي ازجديدترين دوربين‌هاي تحت شبكه‌ي اين شركت است. اين دوربين براي استفاده در محيط‌هاي سرپوشيده مناسب است و نبايد در معرض آب قرار بگيرد. با دريافت اپليكيشن مخصوص شيائومي و نصب آن روي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد و Ios ، مي‌توانيد گوشي هوشمند خود را به دوربين متصل كنيد. اين دستگاه از ابعاد نسبتا كوچكي برخوردار است و به‌راحتي در هر مكاني قابل استفاده است. به‌كمك قطعات مخصوصي كه در بسته‌بندي محصول به كاربر ارائه مي‌شوند، امكان نصب و استفاده از دوربين به صورت ديواري و سقفي نيز وجود دارد. يكي ديگر از خصوصيات كليدي اين دوربين، قابليت ديد در شب است. اين دوربين با ويژگي اينفرارد مي‌تواند تا فاصله 9 متر را در فضاي كم‌نور تحت پوشش قرار دهد؛ همچنين اين دستگاه به ميكروفون و اسپيكر داخلي مجهز است. شيار حافظه‌ي اين دستگاه از كارت‌هاي حافظه نوع MicroSD تا ظرفيت 64 گيگابايت پشتيباني مي‌كند. شيار حافظه در قسمت پايين لنز دوربين قرار دارد و براي دسترسي به آن بايد قسمت حاوي لنز را به سمت بالا حركت دهيد. با داشتن سري قابل حركت، اين دوربين شيائومي مي‌تواند تا ميزان 115 درجه به بالا و پايين ديد داشته باشد. چرخش 360 درجه افقي نيز ديد كاملي را از محيط اطراف در اختيار كاربر مي‌گذارد. تصاوير اين دستگاه از كيفيت FULL HD برخوردار است كه براي كاربرد اين دستگاه بسيار رضايت‌بخش است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۳۳ توسط:arminmoghim موضوع:

خريد دوربين مدار بسته

خريد دوربين مداربسته و دقت در خريد به دليل امنيتي بودن، بسيار مورد اهميت واقع شده است. اما درهنگام خريد، بايد به چه مواردي دقت كرد؟

ابتدا بايد گفت كه در هنگام خريد از كسي مشورت بگيريد يا در مورد كالاي خود تحقيق كنيد و اطلاعاتي در مورد آن كسب كنيد.

ميزان بودجه شما براي خريد دوربين مداربسته 

اگر بودجه شما براي خريد كم است از دوربين آنالوگ استفاده كنيد، اگر براي هزينه  سقفي تعيين نكرده ايد دوربينIP  خريداري فرماييد اما اگر دوربين با كيفيت و هزينه مناسب مي خواهيد دوربين AHD بخريد.

 

انتخاب برند تجهيزات دوربين مداربسته

استفاده از برند هاي بين المللي و تاييد شده بهتر از استفاده از برند هاي نامشخص است و گاهي به دليل خريد قيمت پايين ممكن است سرتان كلاه برود پس خريد دوربين برند با قيمت خودش و كيفيت بالا مناسب تر از موارد ديگر است.

 

انتخاب نوع دوربين

در انتخاب دوربي بهتر است تنها معيارتان قيمت نباشد، كيفيت داشتن دوبين مداربسته و مناسب بودن براي آن مكان بهتر از خريد دوربين بيكيفيت به دليل هزينه هاست. حال بايد بدانيد دوربين را براي چه محلي مي خواهيد؛ براي ساختمان مسكوني، واحد تجاري، اداري و صنعتي

 

بي سيم يا باسيم بودن دوربين

گاهي افراد به دلايلي نميخواهند د رآن مكان سيك كشي و كابل كشي كنند يا شايد از سيم كشي و شلوغي خوششان نمي آيد، بهتراست از دوربين مداربسته بي سيم استفاده كنند.

 

راهنمايي و مشاوره از متخصصان

همه افراد تخصص كافي در همه چيز را ندارند و هر كس در كار و حرفه خودش متخصص است و هميشه بهتر است با كسي كه تخصص كافي دارد مشورت كند و يا از او كمك بگيرد. متخصصان و مشاورين دوربين ماركت، شبانه روز در حال خدمات رساني به مشتريان و مخاطبان خود است و شما مي توانيد بهترين خريد را با كمك پرسنل دوربين ماركت داشته باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۱۹ توسط:arminmoghim موضوع:

خريد دوربين هايك ويژن

هايك ويژن يكي از بزرگترين شركت هاي فعال در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي است و كار خود را از سال  2001 آغاز كرده است. افزايش كيفيت محصولات و بالابردن كيفيت توليد آن به طوري كه امكان دسترسي مشتريان به محصولات كاملا با كيفيت را با قيمتي بسيار مناسب فراهم كند از اهداف اين شركت است.

علاوه بر دوربين هايك ويژن و دستگاه‌هاي ضبط ساير محصولاتي كه در خط توليد هايك ويژن قرار دارند شامل: دستگاه هاي هيبريدي، سوئيچ شبكه، انواع لنز، منبع تغذيه، دستگاه توزيع كننده، دستگاه اينتركام، اكسس كنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، كارت هاي هوشمند الكترونيكي، ماژول هاي امنيتي، قفل هاي مغناطيسي و … مي باشد.

  • لنزهاي منحصر به فرد
  • ديد در شب  Exir
  • تراشه‌هاي فوق پيشرفته
  • Chipsetهاي اختصاصي
  • تكنولوژي POC
  • تكنولوژي هيبريدي از ويژگي محصولات هايك ويژن است.

هايك ويژن محصولات خود را بوسيله 4000 نماينده خود در 155 كشور جهان ارائه مي كند. ميزان فروش دوربين مدار بسته هايك ويژن در سال 2016، بيش از 4000 ميليون دلار و ميزان فروش دوربين مدار بسته هايك ويژن در سال 2017، بيش از 5000 ميليون دلار بوده است.

مي توان گفت هايك ويژن تنها برندي در ايران است كه به صورت مشترك در پروژه ها كوچك (خانه ها، واحد هاي اداري و تجاري كوچك و …) و پروژه هاي بسيار بزرگ (پالايشگاه ها، كارخانه هاي بزرگ و …) مورد استفاده قرار مي گيرد. همواره در ليست ده برند برتر دوربين مداربسته در جهان قرار داشته است. دوربين مداربسته هايك ويژن در بازار ايران برند پرطرفداري محسوب مي گردد زيرا كيفيت محصولات آن به نسبت قيمتشان بسيار مقرون به صرفه است. دوربين مداربسته هايك ويژن در انواع متفاوتي توليد مي گردد و داراي تنوع بالايي است. يكي از مزيت هاي دوربين مداربسته هايك ويژن اين است كه در ايران داراي نمايندگي رسمي است و با خدمات پس از فروش و گارانتي عرضه مي شود.

شركت دوربين ماركت ارائه دهنده دوربين هاي مدار بسته، دستگاه دي وي آر و پكيج هاي دوربين مدار بسته و كابل هاي رابط مي باشد. دوربين ماركت مشاور، طراح و مجري است و به صورت آنلاين خدمات رساني مي نمايد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۱۵ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين مدار بسته داهوا و هايك ويژن

شركت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصويري مي باشد. داهوا اولين شركتي است كه در چين دستگاه ذخيره‌ساز تصويري ديجيتال ۸ كاناله با پخش در زمان واقعي را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازي كرد. داهوا داراي چهار مؤسسه تحقيقاتي مي‌باشد كه عبارتند از مؤسسه فناوري پيشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنين از بيش از ۶۰۰۰ مهندس و كارشناس فني تحقيق و توسعه كه بر روي فناوري‌هاي روز در هوش مصنوعي ،IoT , Cloud services، ويدئو، امنيت سايبري، اطمينان از نرم‌افزار و ديگر فناوري‌ها كار مي‌كنند بهره مي‌گيرد. داهوا بيش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شركت داهوا رتبه دوم دنيا در داشتن بيشترين سهم از بازار در نظارت تصوير را از آن خود كرد. در عين حال، اين نخستين شركت امنيتي چيني است كه استاندارد فناوري جهاني HDCVI را تأسيس نمود. علاوه بر اين، داهوا در 10 شركت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را كسب كرده‌است.

هايك ويژن در سال 2001 تاسيس شد و در سال هاي گذشته همواره در ليست بهترين و پرفروش ترين برندهاي فعال در زمينه توليد سيستم هاي مداربسته بوده است. هدف اصلي هايك ويژن در حال حاضر ارتقا كيفيت محصولات خود است. اين شركت سعي دارد تا اين زمينه را براي همه مشتريان خود فرآهم كند كه امكان دسترسي به محصولاتي با كيفيت بالا در كنار قيمت مناسب را داشته باشند. همچنين فعاليت هاي اين شركت در دو سال اخير در  زمينه تجهيزات حفاظتي مانند دوربين هاي حرارتي، دوربين هاي هوشمند با تكنولوژي هوش مصنوعي و … نيز بوده است.

شركت دوربين ماركت ارائه كننده دوربين مدار بسته، دستگاه دي وي آر و پكيج هاي دوربين مدار بسته و كابل هاي رابط مي باشد. دوربين ماركت مشاور، طراح و مجري است و به صورت آنلاين خدمات رساني مي نمايد. همچنين دوربين هاي مداربسته برند در شركت دوربين ماركت، همراه با مشاوره توسط كارشناسان، نصب مي گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۵:۵۰ توسط:arminmoghim موضوع:

قيمت دوربين مداربسته بي سيم

دوربين مداربسته بي سيم، تصاوير را از طريق بي سيم به نقاط مورد نظر ارسال مي كند و براي تامين برق از كابل استفاده ميكند. براي مكان هايي كه امكان سيم كشي در آنها وجود ندارد مناسب تر است و به دليل صرف زمان كم براي نصب ميان خريداران محبوب مي باشد. دو نوع دوربين بي سيم وجود دارد، آنالوگ و ديجيتال

آنالوگ:

استفاده از اين دوربين ها محدود شده است. دوربين‌هاي بي سيم آنالوگ در كنار سادگي و ارزان قيمت بودن اشكالات زيادي دارند كه كاربرد آن‌ها را محدود مي‌كند. در مرحله اول سيگنال اين دوربين‌ها به شدت به شرايط محيطي و نويزهاي الكترومغناطيسي حساس است. در واقع در صورتي كه موانع موجود در راه زياد باشند يا شرايط جوي مرطوبي در محل وجود داشته باشد سيگنال دوربين به شدت افت خواهد كرد.

در مرحله دوم برندهاي معتبر دوربين‌هاي مداربسته امروزه كمتر تمايلي براي توليد اين دسته از دوربين‌هاي نشان مي‌دهند و تنها دوربين‌هاي بي سيم قابل دسترسي در بازار ايران دوربين‌هاي با برندهاي ناشناخته است كه معمولاً عمر مفيد بالايي نيز ندارند

ديجيتال:

دوربين‌ بيسيم ديجيتال معمولاً از تكنولوژي Wifi براي ارسال اطلاعات استفاده مي‌كنند. اين دوربين‌ها داراي نقاط قوتي نسبت به نوع آنالوگ هستند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به پهناي باند بيشتر براي انتقال اطلاعات، تأثير پذيري كمتر از نويز الكترومغناطيسي و...

علاوه بر قيمت دوربين مدار بسته، هزينه دستگاه ضبط تصاوير و لوازم جانبي مانند كابل، اتصالات، برق اضطراري و هزينه كار و راه اندازي را در نظر بگيريد. ميتوانيد با كمك مشاورين اين هزينه هارا برآورد كنيد و دوربين مورد نظر خود را خريداري فرماييد.

شركت دوربين ماركت ارائه دهنده دوربين هاي مدار بسته، دستگاه دي وي آر و پكيج هاي دوربين مدار بسته و كابل هاي رابط مي باشد. دوربين ماركت مشاور، طراح و مجري است و به صورت آنلاين خدمات رساني مي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۲۷ توسط:arminmoghim موضوع: