تجارت تجارت .

تجارت

خريد دوربين مدار بسته

خريد ابزار و كالاهاي امنيتي دقت زيادي را مي طلبد . شما مي توانيد با خواندن مطالب در مقالات و يا مراجعه به فروشگاه ها از قيمت و ويژگي محصول مورد نظرتان مطلع شويد .

خريد دزدگير اماكن

ويژگي هاي متنوعي موجب بالا و پايين شدن قيمت ها مي شود يكي از ويژگي هاي كاربردي كه در قيمت و خريد دزدگير اماكن تاثيرگذار است، سيم كارتي بودن آن مي باشد . دزدگيرهاي سيمكارتي يكي از جديدترين دزدگيرهاي موجود در بازار است. اين سيستم قابليت تماس تلفني را بدون نياز به خط تلفن ثابت را براي افراد فراهم مي‌كند. دزدگير سيمكارتي اماكن به سرعت و با كيفيت بالا با صاحب خانه ارتباط  برقرار مي‌كند و طريقه‌ي نصب آن بسيار آسان است.  به كمك سيستم امنيتي سيم كارتي مي‌توان سيستم دوربين مدار بسته، اعلام حريق و سنسورهاي دمايي را با دزدگير خانه هماهنگ كرد. يكي از بهترين برندهاي توليد كننده‌ي دزدگير اماكن برند فاير وال است. از ديگر شركت‌هاي معتبر فعال در اين حوزه مي‌توان به سايلكس اشاره كرد.  

خريد يو پي اس

ويژگي هايي كه بر قيمت و خريد يو پي اس تاثيرگذار هستند عبارت اند از

1- طراحي پيشرفته با طول عمر بالا
2- قابليت شارژ و دشارژ به دفعات مكرر
3- كيفيت پايدار و قابليت اطمينان بالا
4- بازيابي شارژ مجدد عالي
5- بي‌نياز از تعمير و نگهداري و يا اضافه كردن آب و اسيد
6- بدون توليد گازهاي مخرب
7- عملكرد عالي در محدوده وسيع حرارتي
8- بازدهي و راندمان مناسب در شارژ و دشارژهاي با جريان بالا
9- بدون نشت هرگونه اسيد يا مايع درون باتري
10- قابليت انبارداري براي مدت طولاني

براي داشتن اطلاعات بيشتر از خريد دوربين مداربسته يا دزدگير اماكن و يو پي اس مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد . دوربين ماركت سايت مرجع خريد كالاهاي نظارتي و امنيتي در ايران است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۵:۳۸ توسط:arminmoghim موضوع:

بازي با كودك

داستان كودكانه كوتاه براي كودكان جذابيت هاي بيشماري دارد. داستان هايي كه براي كودكان نوشته مي شود، طيف موضوعي وسيعي را در بر مي گيرد؛ و هم چنين در اين رابطه، داستان هاي كودكانه بلند و كوتاه بسياري نوشته شده اند، اما اين كه كودكان بيشتر دوست دارند چه داستاني را گوش كنند و به كدام داستان ها بيشتر علاقه دارند، مسير نگارش ادبيات كودك را تعيين مي كند.

داستان كودكانه كوتاه محبوبيت بيشتري نسبت به داستان هاي كودكانه بلند و رمان ها دارند، چرا كه بازه تمركزي كودكان بسيار كم است و خيلي زود تمركز خود را از دست مي دهند؛ لذا انتخاب داستان هاي كوتاه براي تثبيت محتواي داستان در ذهن آن ها، منطقي تر به نظر مي رسد.

بهتر است دقت داشته باشيد كه دامنه موضوعي داستان كودكانه كوتاهي كه براي كودك خود انتخاب مي كنيد، هرچه وسيع تر و گسترده تر باشد، ذهن كودك را بيشتر باز كرده و او را با ژانر هاي مختلف داستاني آشنا مي كند. هر يك از ژانر هاي داستان كودك، هدف و پيام خاصي را براي ذهن كودك داشته و باعث بالا رفتن هوش او مي شود.

بازي با كودك براي كودكان و بزرگتر ها، لذت بخش و خاطره ساز بوده و در نهايت منجر به رشد ذهني كودك و شكوفايي استعداد هاي او مي شود. كودكان در بازي، خلاقيت هاي بي شماري را از خود بروز مي دهند و با شكوفايي اين خلاقيت ها، ذهن و مغز خود را پروش مي دهند. والدين و بزرگسالان كودك نيز از طريق بازي با كودك، روحيه بچگي و كودك درون خود را زنده نگه داشته و احساس شادابي و نشاط مي كنند.

بازي با كودك لحظات شاد و مفرحي را براي همه ايجاد مي كند و باعث مي شود گذر زمان كمتر براي كسي كه با كودك بازي مي كند، حس شود. نوع بازي كه با كودك انجام مي شود، نوع استعداد و خلاقيت شكوفا شده او را مشخص مي كند؛ به عنوان مثال بازي هاي فكري و آموزشي باعث شكوفايي و ارتقاء هوش رياضي ومنطقي كودك مي شود، يا بازي هاي تحركي و ورزشي، منجر به شكوفايي استعداد و هوش تعادلي-بدني كودك مي شود.

بازي هايي نظير پازل، جورچين يا خانه سازي براي كودك، باعث ارتقاء حافظه و هوش كودك شده و ذهن آن ها را سازماندهي كرده و باعث بالا رفتن قدرت حل مسئله در كودك مي شود.

در وولك مي توانيد به داستان ها و بازي هاي متعدد كودكانه و آنلاين بي شماري دسترسي داشته باشيد. مراجعه به سايت http://voolak.com شما در اين مسير ياري مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۲۶ توسط:arminmoghim موضوع:

خواب در كودكان

كيفيت قصه ي كودكانه از ابعاد مختلفي بررسي مي شود. مهم ترين مولفه سنجش قصه ي كودكانه، محتواي آن است. محتواي داستاني كه براي بچه ها مي خوانيم، بايد پر مضمون و آموزنده باشد. هدف از تاليف آثار ادبيات كودك در سراسر جهان، آموزش و يادگيري كودكان است. هر قصه ي كودكانه بايد يك پيام تازه براي بچه ها داشته باشد. به عنوان مثال قصه هاي ماجرايي باعث ايجاد تمركز روي جريان داستان و بالا رفتن هوش هيجاني در كودكان مي شود؛ يا داستان هاي فرهنگي و داستان انبياء، كودك را با آداب و رسوم مختلف و سبك زندگي پيامبران آشنا كرده و نحوه درست زندگي كردن را به آن ها مي آموزد.

هر چه داستان هاي متنوع تري براي كودكان تعريف كنيم، رشد و نمو مغزي و روحي كودك بيشتر خواهد بود. با گوش كردن بچه ها قصه ي كودكانه، كودك با كلمات بيشتري آشنا شده و گنجينه لغات كودك گسترده تر مي شود.

خواندن قصه ي كودكانه براي كودكان، بايد با حوصله و لحن متناسب كودكان باشد. تند يا كند خواني داستان يا داشتن لحني كه پيام اصلي داستان را به كودك نمي رساند، به انتقال پيام اصلي داستان آسيب وارد كرده و باعث گمراهي و كج فهمي كودك مي شود.

يكي ديگر از مزيت هاي قصه ي كودكانه، بالا رفتن تمركز كودك است. اگر داستان به شنيدن داستان علاقمند باشد، جريان داستان را با تمركز و دقت پيگيري مي كند و همين عامل منجر به تمرين تمركز حواس در او مي باشد.

يك مسئله مهم ديگر در ارتباط با كودكان، خواب در كودكان است. كودكان به ساعت خواب بيشتري نسبت به بزرگترها نياز دارند. در دوران نوزادي تنها دو سه ساعت كودك را بيدار مي بينيد كه كاملا طبيعي است؛ به مرور زمان اين ساعت خواب در كودكان كمتر شده و با ورود به 7-8 ماهگي تا حدود يك سالگي، كودك دوست دارد بيشتر بيدار بماند و به تفريح و سرگرمي بپردازد.

هيچ گاه سعي نكنيد كودك را به زور بخوابانيد يا او را به زور بيدار نگه داريد؛ به هم ريختن برنامه خواب كودك او را كلافه كرده و باعث ايجاد بد خوابي در او مي شود. افسردگي، كابوس و خواب هاي بد، استرس و اضطراب در كودك، مشكلات جسمي و تنفسي و رژيم هاي غذايي نامناسب براي كودكان، از ديگر عوامل تاثير گذار در خواب كودكان است.

وولك، سايتي كودكانه و جذاب براي بچه ها و والدين است كه داراي بيشمار مقاله صوتي و متني مختلف درباره روانشناسي كودك و داستان هاي صوتي و تصويري متعدد مي باشد. با مراجعه به سايت وولك، مي توانيد به انبوه مقاله هاي تربيتي كودكان دسترسي داشته باشيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۳۱ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير لپ تاپ

تعمير لپ تاپ بايد توسط متخصصان و كارشناسان حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام شود. مهندسين سخت افزار بهترين گزينه براي متخصص بودن در اين زمينه هستند. متخصصي كه مي خواهيد تعمير لپ تاپ خود را به او بسپاريد بايد ويژگي هاي منحصر به فردي داشته باشد كه به برخي از آن ها مختصرا اشاره مي كنيم:

            مهم ترين ويژگي متخصص تعمير لپ تاپ، اين است كه قدرت تحليل و حل مسئله بالايي داشته باشد تا بتواتند به صورت تخصصي و صحيح به عيب يابي لپ تاپ بپردازد.

            به تمامي جزئيات اجزاء و قطعات لپ تاپ مسلط باشد و توانايي جداسازي و اتصال مجدد آن ها را داشته باشد.

            با انواع تستر هاي قطعات لپ تاپ آشنا باشد و نحوه كار با آن ها را بداند.

            به مادربرد و نحوه كار با آن به صورت كامل مسلط باشد.

            از كارت گرافيك، رم و ساير قطعات نرم افزاري و سخت افزاري لپ تاپ شناخت كافي داشته باشد و معايب و مزاياي ان ها را بداند.

برخي از مشكلات شايعي كه مي تواند شما را نيازمند تعمير كامپيوتر كند:

            هنگي مداوم سيستم در هنگام كار با برنامه هاي مختلف: نصب برنامه هاي سنگين و پر حجم در كامپيوتر مي تواند يكي از دلايل بروز اين مشكل باشد. سعي كنيد برنامه هاي مورد نياز خود را با توجه به ظرفيت كارت گرافيك و رم كامپيوتر خود، روي ان نصب كنيد.

            سر و صداي زياد كيس كامپيوتر زماني كه كامپيوتر روشن مي شود: سر و صداي زياد كامپيوتر نشان از وجود اختلال در فن دستگاه شما دارد. با مراجعه به يك متخصص و مشاوره با او در اين رابطه، مي توانيد كامپيوتر خود را تعمير كنيد.

            داغ شدن بيش از حد قطعات دستگاه؛ نظير مانيتور و كيس: داغ شدن دستگاه ممكن است به اين معني باشد كه تهويه هاي كامپيوتر شما دچار مشكل شده است. براي بررسي تخصصي تهويه هاي كامپيوتر خود به متخصص و تعميركاران اين حوزه مراجعه كنيد.

            مشكلات سخت افزاري متعدد: مشكلات سخت افزاري در كامپيوتر ها، طيف وسيعي را در بر ميگيرد. از مشكلات رم و كارت گرافيك گرفته تا مشكلات مادربرد و پورت ها همه در دسته مشكلات سخت افزاري براي كامپيوتر ها جاي مي گيرند.

اگر ميخواهيد عمر دستگاه پرينتر خود را بالا ببريد و از بروز مشكلات عميق در آن ها و تعمير پرينتر جلوگيري كنيد، بهترين كار سرويس پرينتر است. سرويس پرينتر به صورت دوره اي باعث مي شود تا هر چند وقت يك بار از مشكلات دستگاه خود با خبر شده و در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه، به تعمير پرينتر بپردازيد. همانطور كه قبل از اين گفته شد، سرويس پرينتر از بروز مشكلات عميق و غير قابل تعمير شدن پرينتر شما جلو گيري مي كند.

انواع مختلفي پرينتر وجود دارند كه روند كار كردن و تعمير پرينتر ها به آن بستگي دارد. استراتژي تعمير پرينتر به مدل، نوع و برند آن بستگي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۱۷ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير گوشي

تعمير گوشي امري بسيار مهم است زيرا كه امروزه انسان ها بيشتر وقت خود را با گوشي هاي موبايل خود ميگذرانند و انجام بيشتر فعاليت هاي ما وابسته به گوشي هاي همراه است بنابراين اگر گوشي موبايل شما در روند كاري خود دچار مشكل شود در انجام بسياري از فعاليت ها اختلال ايجاد ميشود. در صورتي كه گوشي شما هنگ ميكند، زود شارژ خالي ميكند، به طور ناگهاني خاموش ميشود و مشكلاتي از اين قبيل، براي تعمير گوشي اقدام كنيد چرا كه با ناديده گرفتن مشكلات جزئي در مرور زمان مشكلات بيشتري در گوشي موبايل شما بوجود مي آيد و تعمير گوشي شما سخت تر ميشود و هزينه تعمير گوشي نيز بالاتر ميرود. مشكل گوشي ميتواند سخت افزاري يا نرم افزاري باشد، در صورت سخت افزاري بودن قطعه يا قطعات آسيب ديده بايد تعمير يا تعويض شوند.

گوشي هاي همراه شركت اپل يعني آيفون ها تفاوت هاي بسياري با ساير گوشي هاي موبايل دارند چرا كه شركت اپل هميشه در تلاش است تا گوشي هاي خاص و متفاوتي معرفي و به بازار عرضه كند. سيستم عامل گوشي هاي آيفون بر خلاف اكثر گوشي هاي موبايل كه Android است، سيستم عامل IOS را حمايت ميكند همچنين آيفون ها تفاوت هاي سخت افزاري نيز با ساير گوشي هاي موبايل دارند، بنابراين اگر احساس وجود اختلال و مشكل در بخش هاي نرم افزاري يا سخت افزاري آيفون خود ميكنيد سريعا برا تعمير آن اقدام كنيد تا با گذر زمان باعث ايجاد ايرادات بيشتر در گوشي موبايل شما نشود. اگر زمان و وقت كافي براي مراجعه حضوري و تعمير گوشي خود نداريد ميتوانيد از خدمات تعمير آيفون در محل استفاده كنيد. تعمير آيفون در محل به اين صورت است كه كارشناس و متخصص مربوطه به محل شما مي آيند و تعمير آيفون در محل انجام ميشود، اين امر باعث صرفه جويي در وقت و زمان شما ميشود.

تعمير مودم ها نيز بسيار مهم است چرا كه مودم ها باعث ايجاد ارتباط دستگاه هاي ما با اينترنت و فضاي مجازي ميشوند و در صورت خرابي آن ها ارتباط ما با اينترنت و فضاي مجازي قطع ميشود. يكي از مودم هاي پركاربرد، مودم هاي ايرانسل هستند چرا كه اينترنت ايرانسل از سرعت بسيار خوبي برخودار است. تعمير مودم ايرانسل نياز به مهارت خاص خود دارد به دليل اين كه ساختار نرم افزاري مودم ها بسيار تخصصي است. اگر مشكلاتي از قبيل قطع و وصل شدن مداوم اينترنت، كندي غيرمعمول سرعت اينترنت و ... را داريد براي تعمير مودم ايرانسل خود اقدام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۳۱ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير كامپيوتر در محل

روش هاي متعددي براي تعمير وسايل و دستگاه هاي سخت افزاري و نرم افزاري وجود دارد كه در ميان آن ها خدمات تعمير در محل از محبوبيت بالايي در ميان كاربران برخوردارند. تعمير لپ تاپ در محل، تعمير كامپيوتر در محل، و تعمير پرينتر در محل از جمله پرطرفدار ترين خدمات تعمير سخت افزاري در حوزه فناوري اطلاعات است.

زماني كه كاربر خدمات تعمير لپ تاپ در محل يا تعمير كامپيوتر در محل را انتخاب مي كند، يعني زمان اعمال تعميرات براي او مهم است. لذا در اين نوع خدمات، دستگاه شما با كمترين اتلاف وقت توسط متخصص و تعمير كار تعمير مي شود.

تعمير كامپيوتر در محل علاوه بر صرفه جويي در وقت، در هزينه نيز صرفه جويي مي كند. چراكه حمل و انتقال كامپيوتر و وسايل جانبي آن تا تعميرگاه بسيار دشوار است؛ اما در تعمير كامپيوتر در محل، تعمير كار و متخصص، با همراه داشتن لوازم و تجهيزات لازم، خود به محل مورد نظر مشتري مراجعه كرده و به عيب يابي و تعمير دستگاه مي پردازد.

خدمات تعمير لپ تاپ در محل نيز مانند تعمير كامپيوتر در محل، در وقت و زمان مشتري صرفه جويي مي كند، علاوه بر آن اعتماد وامنيت اطلاعات مشتري رد اين شيوه تعمير دستگاه بالا تر از شيوه هاي ديگر است. خطر سرقت اطلاعات كاربر و سوء استفاده از آن ها در تعمير لپ تاپ در محل وجود ندارد، چرا كه لپ تاپ در حضور خود شمتري و محل مورد نظر او تعمير مي شود.

براي تعمير پرينتر هاي سازماني كه بزرگتر از پرينرت هاي خانگي هستند نيز خدمات تعمير پرينتر در محل از لحاظ اقتصادي و زماني به صرفه تر است. به اين صورت كه تعمير كار و متخصص تعميرات پرينتر به محل شركت يا سازمان مربوطه مراجعه كرده و به عيب يابي و تعمير پرينتر در محل شما مي پردازد.

هم چنين در خدمات تعمير در محل، مخاطرات آسيب ديدگي دستگاه  در اثر برخورد با ديوار يا اشياء ديگر را تا ميزان خيلي زيادي كاهش مي دهد و از اين لحاظ نيز تعميرات در محل نسبت به روش هاي ديگر تعمير، بهتر هستند.

از لحاظ هزينه، تعمير پرينتر، كامپيوتر و تعمير لپ تاپ در محل، تفاوت چنداني با ساير روش هاي تعميري ندارد. اين هزينه بسته به نوع آسيب ديدگي دستگاه متفاوت خواهد بود. هرچه اختلال دستگاه عميق تر باشد، تعمير آن دشوار تر بوده و هزينه تعمير آن نيز به مراتب بيشتر خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۵۷ توسط:arminmoghim موضوع:

قصه كودكانه صوتي و تصويري

يكي از فرمت هاي پرطرفدار داستان در ميان كودكان، قصه كودكانه صوتي و تصويري است. قصه كودكانه صوتي و تصويري معمولا از كتاب ها و داستان هاي ادبيات كودك به شكل كارتون يا انيميشن در آمده اند.

قصه كودكانه صوتي و تصويري، با خلق تصويرسازي كاراكتر هاي موجود در داستان براي كودكان، تبديل متن داستان به فرمت صوتي و هماهنگي صوت با تصوير، داستان را براي كودكان روايت مي كند. در اين نوع قصه نويسنده داستان كودكانه، راوي كه داستان را براي كودك روايت مي كند و انيماتور و تصوير ساز كاراكتر هاي داستان، قصه كودكانه صوتي و تصويري را براي كودك روايت مي كنند.

راوي داستان هاي كودكانه بايد خوش صدا باشد و لحن و تلفظ درست كلمات را در روايت داستان رعايت كند. اگر كودك با صداي راوي ارتباط برقرار كند، علاقه بيشتري به شنيدن و ديدن ادامه داستان دارد؛ اما اگر صداي راوي خوب نباشد، كودكان همان ابتدا از شنيدن داستان سر باز زده و خود را مشغول كاري ديگر مي كند.

كيفيت انيميشن نيز در تصويرسازي ذهني كودك و ارتباط او با داستان تاثيرگذار است. هرچه خلق تصوير شخصيت هاي داستان طبيعي تر بشاد، ارتباط كودك با داستان بيشتر و عميق تر خواهد بود.

جان بخشي به اشياء يا حيوانات و تصوير سازي آن ها در ذهن كودكان، از دشوارترين و مهم ترين كار ها در حوزه ادبيات كودك محسوب مي شود. كودكان به سختي با يك اثر (اعم از داستان، كارتون، برنامه يا حتي آدم ها) ارتباط مي گيرند؛ به همين دليل است كار كردن در بخش كودك و سرگرمي او، سخت تر و در عين حال شيرين تر از كار كردن براي ساير گروه هاي سني است.

كودك باالفطره بازيگوش است؛ حتي آرام ترين كودكان نيز در تنهايي يا با همسالان خود شيطنت مي كنند و بازي و سرگرمي را دوست دارند. همين امر تشخيص بيش فعالي كودكان را براي والدين دشوار كرده است. در بيشتر موارد، نوزاداني كه در خواب خود مشكل دارند يا در يكي دوماه اول زندگي، زياد گريه مي كنند، در آينده دچار اختلال بيش فعالي مي شوند.

والدين بايد بدانند كه بيش فعالي كودكان يك عارضه است كه نياز به درمان دارد و نبايد آن را با شيطنت هاي طبيعي كودكان در آن سنين اشتباه گرفت و آن را يك حسن در كودك تلقي كرد. كودك بيش فعال، دچار كمبود ترشح هورمون آدرنالين در مغز است كه براي جبران اين كمبود و درمان بيش فعالي كودكان بايد به روانپزشك مراجعه كرد.

در كودكان گروه الف، سه نوع بيش فعالي وحود دارد؛ بيش فعالي نواع اول، نوعي بيش فعالي در كودكان است كه كودك در آن فاقد تمركز حواس است. در بيش فعالي نوع دوم، فعاليت هاي تحركي يا زباني كودك بسيار زياد و غير قابل كنترل است. تركيب نوع اول و دوم با يكديگر، نوع سوم بيش فعالي كودكان را به وجود مي آورد؛ يعني كودك هم پرجنب و جوش است و هم تمركز حواس او روي مسائل بسيار كم است.

با مراجعه به سايت وولك مي توانيد به مقاله هاي روانشناسي و كاربردي متعدد در حوزه تريبت كودكان دسترسي داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۴۲ توسط:arminmoghim موضوع:

شب ادراري كودكان

از مهم ترين مباحث در زمينه رشد و تربيت كودك تا 5 سالگي مي توان به شب ادراري كودكان و استفراغ كودكان اشاره كرد. وجود اين اختلالات در سنين پايين در كودكان، امري طبيعي است اما ادامه دار شدن اين موضوع تا نوجواني در كودك اختلال محسوب شده و براي درمان آن بايد به پزشك مراجعه كرد.

شب ادراري كودكان دو نوع اوليه و ثانويه است؛ شب ادراري اوليه مربوط به دوران نوزادي كودك است كه كودك در اين دوران هيچ گونه تسلطي روي كنترل ادرار خود نداشته و شب ادراري را به صورت غير ارادي تجربه مي كند. اما شب ادراري ثانويه مربوط به زماني است كه كودك توانايي كنترل ادرار خود را حداكثر تا شش ماه داشته اما پس از آن از دست مي دهد.

شب ادراري بر اثر عوامل گوناگوني ممكن است رخ دهد و عوامل جسمي، روحي و طبيعي زيادي در بروز آن موثر هستند؛ از عوامل جسمي تاثير گذار در بروز شب ادراري مي توان به ظرفيت مثانه، فعاليت كليه ها و خواب بودن مغز اشاره كرد.

ژنتيك، رژيم غذايي و تغذيه كودك، وجود ترس و اضطراب در شخصيت كودك و خواب عميق جسم و روح كودك، از جمله عوامل طبيعي تاثيرگذار در شب ادراري كودكان است.

حالت شير دهي به نوزادان و وضعيت غذا خوردن بچه ها در ايجاد حالت تهوع و استفراغ كودكان تاثير گذار است. وجود عفونت هاي گوارشي و غير گوارشي، مسموميت، مشكلات آپانديسيت، استرس، مشكلات ناشي از تنگي دهانه معده به روده از ديگر عوامل تاثير گذار در استفراغ كودكان مي باشند.

استفراغ كودكان وبرگرداندن شير توسط آن ها در دوران نوزادي تا حدود چهار پنج ماهگي، حالت طبيعي دارد اما اگر در انجام اين كار، كودك با مشكل مواحه باشد و حس بدحالي به او دست داد، موضوع را جدي بگيريد و به پزشك مراجعه كنيد.

در رابطه با استفراغ كودكان، خوب است بدانيد كه كودكان تا مدتي پس از تولد تلاش مي كنند تا نحوه صحيح شير خوردن و غذا خوردن را بياموزند، و در اين دوران آزمون و خطا، برگرداندن شير و استفراغ در آن ها كم و بيش طبيعي است. با گذشت زمان و به مرور كه كودكان مسير درست شير خوردن را مي آموزند، تعداد دفعات استفراغ كودكان و برگرداندن شير در ان ها نيز كم تر مي شود.

در وولك مقاله هاي مفيدي در زمينه موضوعاتي نظير شب ادراري كودكان، غذاي كودك، استفراغ كودك، خواب در كودكان و ... وجود دارند كه با مراجعه به سايت و انتخاب مقاله مورد نظر خود به راحتي مي توانيد به آن ها دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۱۶ توسط:arminmoghim موضوع:

سرويس لپ تاپ

سرويس لپ تاپ در دوره هاي زماني متناوب و منظم بسيار به كار صاحبان لپ تاپ مي آيد. اگر كساني كه به صورت دائمي با لپ تاپ سر و كار دارند، به اهميت سرويس لپ تاپ پي ببرند، اصلا آن را پشت گوش نمي اندازند. سرويس لپ تاپ از بروز اختلالات عميق در لپ تاپ جلوگيري مي كند.

گاهي اختلالات عميقي كه براي لپ تاپ به وجود مي آيند، روند تعمير آن را سخت و يا حتي غيرممكن مي كند. از آنجايي كه سرويس لپ تاپ از بروز مشكلات جدي و غير قابل تعمير در لپ تاپ جلوگيري مي كند و در شرايط اقتصادي كنوني، طبيعتا تعمير لپ تاپ از خريد آن، براي همه به صرفه تر است، پس سرويس لپ تاپ از لحاظ اقتصادي نيز به كاربران كمك مي كند.

با سرويس لپ تاپ مي توانيد از صحت عملكرد سيستم خود اطمينان حاصل كنيد و در صورت مشاهده اختلال، آن را برطرف كنيد.

 برخي از ويژگي هاي تعميركار كامپيوتر عبارت اند از:

تعميركار كامپيوتر بايد در عيب يابي تخصصي كامپيوتر تخصص و مهارت داشته باشد؛ به عبارت ساده تر تعميركار كامپيوتر بايد به كار با بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري مختلف، تسلط داشته باشد و در صورت بروز اختلال در آن مهارت برطرف كردن اين اختلال را نيز داشته باشد.

تعميركار كامپيوتر بايد توانايي جداسازي و اتصال مجدد قطعات كامپيوتر را به طور صحيح داشته باشد. هم چنين تعميركار حرفه اي بايد انواع تجهيزات لازم براي تعمير كامپيوتر مانند تستر، هويه، هيتر، منبع تغذيه و... را داشته باشد.

يك تعميركار كامپيوتر خوب بايد با كاركرد هاي بخش هاي مختلف كامپيوتر آشنا باشد و بداند كه هر بخش نرم افزاري يا سخت افزاري، چگونه كار مي كند، بر اثر چه عواملي دچار مشكل مي شود و اگر اختلالي براي آن ايجاد شد، اين اختلال چگونه برطرف مي شود.

تسلط بر ساختمان مادربرد، پردازنده مركزي (cpu)  و بخش هاي ورودي و خروجي مانند كابل ها و پورت هاي متعددي كه در ساختمان كامپيوتر، يكي ديگر از ويژ گي هاي يك تعميركار خوب براي كامپيوتر است.

چند مورد از مشكلات شايع پرينتر ها كه شما را نيازمند تعمير اسكنر مي كند:

كندي عملكرد چاپ و پايين بودن كيفيت چاپ هاي اسكنر و مشكل در چاپ و انتشار صفحات گرافيكي و داراي تصوير.

با وجود فول شارژ بودن كارتريج دستگاه، كيفيت چاپي دستگاه پايين است؛ براي برطرف كردن اين مشكل بايد از جوهر هاي كارتريج كيفيت بالا و مرغوب استفاده كنيد، اگر از كيفيت جوهذ هاي دستگاه اطمينان داريد بهتر است  براي رفع اين مشكل به تعمير اسكنر بپردازيد.

در چاپ اسناد و مدارك، خط هاي افقي ظاهر مي شود؛ براي رفع اين اختلال بايد دستگاه اسكنر خود را از محيط هاي گرم و با رطوبت و نور بالا، دور نگه داريد.

توجه داشته باشيد كه استفاده نكردن از اسكنر، خود منجر به بروز اختلال در دستگاه مي شود و كيفيت چاپ را پايين مي آورد. سعي كنيد حداقل هفته يكبار از پرينتر خود براي چاپ اسناد مورد نياز خود استفاده كنيد تا به اين ترتيب مانع از بسته شدن هد پرينتر و تعمير اسكنر خود شويد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۶:۴۶ توسط:arminmoghim موضوع:

تعميرات آنلاين موبايل

تعميرات آنلاين موبايل و تعمير تخصصي كامپيوتر از خدمات ارائه شده است .هرروزه تكنولوژي گسترده تر ميشود، به همين دليل استفاده از ابزار هاي آن مانند كامپيوتر ها و گوشي هاي موبايل نيز افزايش پيدا ميكند. ابزار هاي تكنولوژي ارتباط ما را بسيار سريع تر ميكنند و در صورت بوجود آمدن اختلال در آن ها در ارتباط و انجام بسياري از فعاليت ها ما نيز اختلال ايجاد ميشود .

استفاده مكرر از كامپيوتر ها و گوشي هاي موبايل باعث ميشود احتمال خرابي و به وجود آمدن مشكل نرم افزاري يا سخت افزاري در آن ها نيز افزايش پيدا كند و نياز به تعمير تخصصي كامپيوتر يا گوشي موبايل شود. در صورت احساس اين كه در دستگاه شما و روند كاري آن اختلال ايجاد شده است، بهتر است براي تعمير آن اقدام كنيد.

كامپيوتر ها ساختار نرم افزاري و سخت افزاري پيچيده اي دارند و براي تعمير تخصصي كامپيوتر نياز به تخصص و دانش مربوط به آن است. اگر كامپيوتر شما به طور ناگهاني خاموش ميشود، بيش از حد داغ ميشود، از بخش خنك كنندگي (Fan) آن بيش از حد معمول صدا به گوش ميرسد، هنگ ميكند و روند كاري آن اختلال دارد و كند پيش ميرود و مشكلات از اين قبيل، بايد براي تعمير تخصصي كامپيوتر خود به كارشناس مربوطه مراجعه كنيد تا كامپيوتر شما را عيب يابي كند و آن را تعمير كند . در صورت آسيب ديدگي قطعه يا قطعات سخت افزاري بايد آن ها را تعمير يا تعويض كرد. مطمئن شويد كه در تعمير تخصصي كامپيوتر شما از قطعات اورجينال و 100% اصل براي جايگزيني قطعات استفاده شود.

استفاده و كاربرد گوشي هاي موبايل نيز بسيار زياد است چرا كه گوشي هاي همراه، در تمام طول روز همراه ما هستند و در انجام بسياري از فعاليت هاي روزمره به ما كمك ميكنند. در صورت احساس وجود اختلال و مشكل در گوشي همراه خود بايد سريعا براي تعمير آن اقدام كنيد. اگر گوشي شما هنگ ميكند، تاچ (حساسيت لمسي) آن ضعيف شده است، بيش از حد دماي آن بالا ميرود، زود شارژ خالي ميكند و ... بايد براي تعمير آن اقدام كنيد. براي صرفه جويي در وقت و زمان خود ميتوانيد از خدمات تعميرات آنلاين موبايل استفاده كنيد. تعميرات آنلاين موبايل با انجام مشاوره با كارشناس مربوطه و متخصص انجام ميشود و شما با انجام دستورالعمل هاي گفته شده كارشناس ميتوانيد گوشي خود را به سرعت تعمير كنيد. مشاوران و متخصصان digibaan به كمك توضيحات شما درباره اختلال گوشي به تعميرات آنلاين موبايل ميپردازند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۱۷ توسط:arminmoghim موضوع: