تجارت تجارت .

تجارت

تعميرات لپ تاپ

با توجه به گسترده شدن كاربرد كامپيوتر و لپ تاپ در عصر حاضر، آشنا شدن با برخي مشكلات رايج اين وسايل، مي تواند در استفاده درست از آن ها، تاثيرگذار باشد. در صورت ايجاد مشكل، بهتر است تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر را به دست كارشناس و متخصص تعمير آن ها بسپاريد؛ زيرا تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ به دست غيرحرفه اي ها و كارنابلدان، مي تواند آسيب هاي جدي و جبران ناپذيري را براي شما ايجاد كند تاجايي كه تعمير دستگاه شما را غير ممكن سازد.

در عصر حاضر، اكثرا با لپ تاپ يا كامپيوتر هاي روميزي سر و كار دارند. به طور كلي لپ تاپ نسبت به كامپيوتر ثابت و روميزي مقاومت كمتري داشته و در معرض آسيب هاي بيشتري قرار دارند. براي فهميدن منشا مشكل لپ تاپ يا كامپيوتر، بايد به متخصص تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ مراجعه كرد. حل مشكل لپ تاپ و كامپيوتر به نوع برند و قطعات و تجهيزات آن بستگي دارد. گاهي مشكلي كه براي لپ تاپ يا كامپيوتر شما پيش مي آيد، جزئي است و با يك سرچ در گوگل، به دست خودتان حل مي شود؛ اما براي رفع مشكلات بزرگ تر و جدي تر، بايد به متخصصان و مهندسان سخت افزار مراجعه كرد.

برخي از مشكلات رايجي كه ممكن است براي لپ تاپ و كامپيوتر شما هم اتفاق بيفتد:

يك از رايج ترين مشكلاتي كه براي لپ تاپ و كامپيوتر پيش مي آيد، مشكلات سخت افزاري متعدد است. اختلالات متعددي منجر به به وجود امدن اين مسكلات سخت افزاري مي شوند؛ براي مثال وجود اختلال در رم و كارت گرافيك، منجربه ايجاد مشكل در بخش هاي سخت افزاري لپ تاپ يا كامپيوتر مي شود، كه براي برطرف نمودن آن ها بايد به تعميرات لپتاپ و كامپيوتر به دست متخصصان پرداخت.

گرم شدن بيش از حد دستگاه در حين كار با آن، يكي ديگر از مشكلات رايج لپ تاپ و كامپيوتر است. نبود سيستم تهويه مناسب در ساختمان دستگاه، باز بودن و كاركردن چند برنامه به طور همزمان در سيستم و يا نصب برنامه هاي سنگين گرافيكي روي سيستم از دلايل اين اختلال در سيستم شما مي باشد. براي فهميدن علت اين مشكل و سرويس و تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، دستگاه خود را به يك متخصص نشان دهيد.

پرينتر ها يكي از وسايل و تجهيزات جانبي لپ تاپ و كامپيوتر ها هستند كه براي چاپ و تكثير مدارك و سند هاي مورد نياز از آن ها استفاده مي شود. تعميرات پرينتر نيز نيازمند دانش ها و تخصص هاي منحصر به فرد سخت افزاري و نرم افزاري است كه تنها متخصصان تعميرات پرينتر از آن ها آگاهي داشته و مي توانند به تعمير پرينتر شما بپردازندو پرينتر ها ساختماني پيچيده دارند كه متخصصان تعميرات پرينتر، تمامي قطعات و تجهيزات سخت افزاي و نرم افزاري به كار رفته در آن ها را مي شناسند و در صورت بروز مشكل، قادر به تعمير و رفع آن خواهند بود. از آن جايي كه عيب يابي، مهم ترين مرحله تعمير هر دستگاهي است، متخصص تعميرات پرينتر هرچه بيشتر قطعات پرينتر را بشناسد و برعملكرد آن ها تسلط داشته باشد، راحت تر دستگاه را عيب يابي كرده و آن را تعمير مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۴۰ توسط:arminmoghim موضوع:

دزدگير و جي پي اس

دزدگير منزل

همه جاي دنيا و در هر نقطه اي از جهان سارقاني وجود دارند كه به سرقت خانه ها و منازل ديگران ميروند و براي جلوگيري از سرقت راه هاي مختلفي يافت شده يا ابزار هاي گوناگوني توليد شده كه يكي از اين ابزار ها دزدگير منزل است كه به آن به صورت مرسوم دزدگير خانه يا اماكن گفته مي شود. شما با خريد دزدگير خانه امكان سرقت را كاهش مي دهيد و با نصب سيستم اعلام سرقت يا همان دزدگير خانه مي توانيد خطر سرقت از منزلتان را كمتر كنيد . توجه به قيمت دزدگير خانه به دليل گراني يا مجبور بودن به خريد دزدگير مغازه برند اشتباه است و توجه به تنوع محصولات با چنين سيستمي و با قيمت مناسب و كيفيت بالا در هزينه كمتر به شما كمك بيشتري مي كند .

فوايد وجود دزدگير

  •          اطلاع زودتر از دزدي يا سرقت
  •          برقراري تماس با صاحب اماكن
  •          اطلاع رساني به پليس
  •          كنترل ورود و خروج
  •          در بعضي از دزدگيرها امكان اتصال به آيفون وجود دارد
  •          امكان تماس با آتش نشاني و مراكز ضروري ديگر
  •          پخش آژير
  •          اتصال به تلفن همراه
  •          كنترل از طريق تلفن همراه

جي پي اس خودرو چيست؟ 

جي پي اس خودرو طول و عرض جغرافيايي را به ردياب ماشين منتقل كرده و توسط سيم كارت موجود در ردياب ماشين به گوشي يا لبتاپ شخص منتقل مي گردد. اين سيستم شبكه اي ماهواره است كه كره زمين را تحت نظر دارد و موقعيت هاي جغرافيايي را مشخص مي كند. جي پي اس خودرو و ردياب خودرو دو سيستم جدا از هم نيستند بلكه جي پي اس قسمتي از ردياب است كه اطلاعات جغرافيايي توسط آن به ردياب منتقل مي شود.

از جمله عواملي كه در قيمت جي پي اس ماشين تاثير دارد ميتوان به عوامل زير اشاره كرد:

1-مدت زمان ماندگاري باتري جي پي اس ماشين

2-نحوه ي اتصال ردياب به خودرو

3- قدرت سيگنال جي پي اس خودرو

4-امكانات جانبي ردياب خودرو مانند قابليت شنود و ..

و همچنين عوامل مختلف ديگري وجود دارد كه در قيمت ردياب خودرو تاثير گذار است .

 براي داشتن اطلاعات بيشتر به نشاني سايت https://doorbinmarket.com مراجعه فرماييد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۲:۲۳ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير موبايل

در صورتي كه براي موبايلتان مشكلي پيش بيايد، بايد به تعمير موبايل بپردازيد. بهتر است تعمير موبايل خود را به دست كارشناسان و متخصصان مجرب و حرفه اي انجام دهيد. متخصصصان با بهره گيري از دانش روز و گذراندن دوره هاي تخصصي مختلف در زمينه شناخت و تسلط بر بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري گوشي، ابتدا اختلال پيش آمده در ساختمان گوشي را بررسي كرده و سپس به تعمير موبايل شما مي پردازند.

تعمير موبايل در هنگام ايجاد مشكل براي ما مهم است؛ چرا كه ساعت هاي زيادي را در طول روز به كار با تلفن همراه خود مي پردازيم و براي اموري مانند تماس، پيام، اتصال به اينترنت و ارتباط با فضاي مجازي نيازمند استفاده از موبايل خود هستيم.

گاهي مشكلي كه براي موبايلتان پيش مي آيد، سطحي است و به دست خودتان و با خواندن چند مقاله در وبسايت هاي حوزه شبكه و فناوري، قابل برطرف شدن است؛ اما گاهي نيز اختلال موبايل شما از حد سطحي فراتر رفته و عميق شده و قطعه يا بخش هاي مهم و سخت افزاري موبايل دچار اختلال شده است؛ كه در اين صورت توصيه مي شود حتما تعمير موبايل را به متخصص بسپاريد.

عميق ترين و پيچيده ترين مشكلي كه ممكن است براي موبايل ها به وجود بيايد، سوختن قطعات سخت افزاري موبايل است. در صورت بروز اين مشكل، گوشي موبايل شما نياز به تعويض قطعه خواهد داشت. بهتر است در فرايند تعويض قطعه، از قطعات اورجينال و اصل كمپاني سازنده موبايل، استفاده شود؛ چراكه استفاده از قطعات فيك براي تعمير موبايل، گوشي را در كوتاه مدت تعمير كرده و بعد از مدتي ممكن است باعث بروز مشكلات جديدتر و جدي تري در ساختمان گوشي شود.

در ميان مدل هاي مختلف گوشي هاي همراه، آيفون ها از حساسيت هاي بيشتري برخوردارند. به ميزان حساسيتي كه ساختمان گوشي هاي آيفون دارد، تعمير آيفون نيز از پيچيدگي هاي خاصي برخوردار است كه تنها متخصصان و تعميركاران گوشي هاي آيفون كه با سيستم عامل ios، آشنايي كافي دارند، قادر به تعمير آن هستند.

گوشي هاي آيفون داراي مخاطبان بسيار زيادي در سطح جهان هستند. گوشي هاي برند اپل، اگرچه از لحاظ سخت افزاري و امكانات تكنولوژيك، در جهان يكه تازي مي كنند اما استفاده از آن ها داراي پيچيدگي ها و محدوديت هاي زيادي نيز مي باشد كه گاها آيفون داران را نيازمند مراجعه به تعميرگاه و تعمير آيفون مي كند.

تعمير آيفون و دانستن مشكلات رايج آيفون ها، توسط متخصصان و كارشناسان سيستم عامل ios، سيستم عامل مخصوص گوشي هاي كمپاني اپل، امكان پذير است. كساني كه در اين حوزه دانش كافي ندارند، با دست بردن به فرايند تعمير آيفون ممكن است اختلال را عميق تر كرده و يا حتي تعمير آيفون را غيرممكن سازند.

ديجي بان داراي كارشناسان حرفه اي در حوزه سخت افزار و نرم افزار است كه با مراجعه به سايت آن مي توانيد در خواست برقراري ارتباط با كارشناسان را پر كرده و از خدمات آن استفاده نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۶:۳۷ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير موبايل آيفون

تعمير موبايل آيفون بايد به دست متخصص انجام شود. تعميركار موبايل آيفون بايد روي همه جزئيات و قطعات سيستم آيفون مسلط بوده و با شناخت و تسلط كافي روي قطعات و تجهيزات آن به عيب يابي تخصصي و سپس به تعمير آن بپردازد. عيب يابي مهم ترين و اصلي ترين مرحله در فرايند تعمير است كه توسط متخصص تعمير موبايل آيفون انجام مي شود. در عيب يابي، متخصص با تست عملكرد قطعات سخت افزاري و نرم افزاري گوشي تلفن، علت اختلال به وجود آمده در آيفون را يافته و در رابطه با نحوه تعمير موبايل آيفون، تصميم گيري مي كند.

تعمير كامپيوتر در محل، بدون اين كه نياز به حمل كامپيوتر تا تعمير گاه و تقبل هزينه هاي اضافي، يكي از راه هاي تعمير كامپيوتر است. در صورتي كه كامپيوتر شما دچار اختلال شده و مي خواهيد آن را تعمير كنيد تا دوباره قابل استفاده شود؛ مي توانيد با برقراري ارتباط تلفني يا آنلاين با مراكز تخصصي تعمير كامپيوتر از كارشناسان اين مراكز بخواهيد براي بررسي سيستم شما، به محل و آدرس مورد نظر شما مراجعه كرده و به عيب يابي سيستم شما بپردازند.

كارشناسان مراكز تعمير كامپيوتر با طرح پرسش هايي در خصوص اختلال پيش آمده براي سيستم شما و پر كردن اطلاعات كافي، متخصصي را براي حل و رفع مشكل پيش آمده به آدرس شما مي فرستند تا سيستم و قطعات سخت افزاري كامپيوتر شما را بررسي كرده و پس از فهميدن مشكل به تعمير كامپيوتر در محل شما مي پردازند.

تعمير لپ تاپ در محل نيز همانند تعمير كامپيوتر در محل عبارت از تعمير سخت افزار در محل و در حضور مشتري است. در تعمير لپ تاپ در محل، متخصص و تعميركار تعمير لپ تاپ، با آوردن ابزارآلات و تجهيزات لازم براي تست عملكرد قطعات و سپس تعمير سيستم ميپردازد.

يكي ديگر از مزايايي كه تعمير كامپيوتر و لپ تاپ در محل دارد، اين است كه در فرايند تعمير در محل، امنيت اطلاعات و محتواهاي مهم براي مشتري، نسبت به تعمير در تعميرگاه بيشتر است. گاها پيش آمده كه در برخي از تعميرگاه ها، اطلاعات مشتري به سرقت رفته يا از آن ها سوءاستفاده شده است؛ اما در تعميرات كامپيوتر يا لپ تاپ در محل، احتمال بروز چنين اتفاقات ناگواري تقريبا به صفر مي رسد و مشتري با نظارت بر عملكرد تعميركار مي تواند بر تمامي مراحل تعمير و بهبود سيستم نظارت كافي داشته باشد.

در تعميرات سيستم در محل، هم چنين سرعت انجام مراحل تعمير، نسبت به روش هاي ديگر تعمير سخت افزار بيشتر بوده و كاربر را زود تر به هدفش مي رساند.

استفاده از كامپيوتر و لپتاپ به يكي از نياز هاي روزمره زندگي اين روزها تبديل شده است، به طوري كه يك ساعت خرابي و اختلال در آن ها، باعث توقف در بسياري از كار هاي روزمره ما مي شود. به همين دليل است كه تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ و سرعت انجام اين تعميرات براي ما اهميت ويژه اي دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۲:۴۹ توسط:arminmoghim موضوع:

معرفي دوربين مدار بسته

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته در دنيا است كه در حال حاضر بهترين رتبه را در جهان دارد و با كيفيت ترين دوربين ها با قيمت مناسب در سراسر دنيا عرضه مي كند و در كشور هاي مختلف نمايندگي هاي زيادي دارد . دوربين هايك ويژن با قابليت ها و تكنولوژي هاي متنوع توانسته در عرصه هاي مختلف و پروژه هاي بزرگ اعتبار خود را به دنيا ثابت كند . اگر بخواهيم از پيشرفت هاي دوربين هايك ويژن در سال هاي اخير صحبت كنيم ، مي توانيم به تكنولوژي exir اشاره كنيم كه هايك ويژن آن راه جايگزين ir كرده تا كاستي ها و مشكلاتي كه دوربين ديد در شب داشت توسط exir حل شود . تكنولوژي پلاك خوان hikvision نيز يكي از كار آمدترين محصولات اين برند است و در بسياري مواقع براي رانندگاني كه تخلف مي كنند يا سارقاني كه از جلوي دوربين تردد كنند كاربرد دارد   ؛ اين دوربين كمك بزرگي به پليس راهنمايي و رانندگي كرده است .

نصب دوربين مدار بسته

مراحل:

۱. كابل كشي: براي جلوگيري از صدمه ديدن دوربين يا دستگاه ها بهتر است اين كار با دقت بيشتري انجام شود البته امروزه دوربين هايي بدون نياز به كابل توليد مي شوند.

۲. تعيين نقطه نصب: مهم ترين نقاط، نقاطي هستند كه سارقين ابتدا از آنجا ورود مي كنند يا به سراغ آن مي روند و نياز است امنيت بالاتري داشته باشد كه در ذيل  به آن نقاط اشاره كرده ايم.

۳. نصب دوربين در محل مورد نظرنصب دوربين بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالي ايجاد نشود.

۴. اتصال كابل به دستگاه هاهمه دوربين ها از طريق كابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل مي شوند

۵. مشاهده تصوير در مانيتور يا  گوشي تلفن همراهبراي مشاهده تصوير هم مي توان از طريق كابل متصل به مانيتور آن ها را مشاهده كرد و هم مي توان از طريق اينترنت از راه دور تصاوير را مشاهده كرد.

اگر موقعيت شما، حساسيت زيادي دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربين ماركت، كمك بگيريد تا تعداد دقيق، محل نصب و نقاط نيازمند دوربين مدار بسته را براي شما بررسي و شناسايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

داستان كودكانه

نوشتن و روايت يك داستان كودكانه براي كودكان، به طوري كه با كودك به پاي داستان بنشيند و به آن علاقمند شود، دشوار تر از نوشتنن داستان هاي بزرگسال است. كودكان ذاتا روحيه بازيگوش و عدم تمركز در وجود خود دارند و به همين سبب، ايجاد تمركز در روان كودك براي تعريف كردن داستان كودكانه براي او، مهارت و هنري است كه والدين خيلي به ان نياز دارند.

روايت داستان كودكانه براي بچه ها، به صورت مستمر و در زمان هاي مناسب، براي ايجاد تمركز و ارتقاء آن در ذهن كودك، بسيار كمك كننده است. يكي ديگر از راه هاي بالا بردن تمركز در گوش دادن به داستان در كودكان، پرسيدن سوال هايي از محتواي داستان روايت شده، از كودك است. اين كار، كودك را ترقيب مي كند تا روي داستان تمركز داشته باشد و به محتواي آن مشرف باشد؛ تا بتواند از اين پرسش ها سربلند بيرون بيايد.

تعريف كردن داستان كودكانه براي بچه ها هم چنين منجر به علاقه ي كودك به مطالعه كتاب شده و عادت كتابخواني را در آن ها، ايجاد و تقويت مي كند. كتاب خواندن باعث رشد و تقويت فعاليت هاي ذهني و رشد شخصيت هر فرد در زندگي مي شود.

افزايش اعتماد به نفس و تقويت مهارت هاي شنيدن در كودكان، از ديگر تاثيرات روايت داستان كودكانه براي بچه ها است.

وقتي كودك داستاني را كه شما برايش روايت مي كنيد، گوش مي دهد؛ در ذهن خود محتوا و شخصيت هاي داستان را پردازش كرده و در ذهن خود سعي مي كنند با آن ها ارتباط برقرار كنند. اين برقراري ارتباط، باعث ايجاد مفاهيم و ارزش ها در ذهن كودك شده و بدين ترتيب شخصيت كودك را شكل مي دهند.

كودكان نيز مانند بزرگترها، علاوه بر رسيدگي هاي جسمي و تامين خوراك و پوشاك، به رسيدگي هاي روحي و رواني نيز نياز دارند. همه ما مي دانيم كه كتاب ها و داستان ها، غذاي روح انسان ها هستند.لذا روايت داستان براي كودكان، منجر به تقويت روح آن ها از همان سنين تا بزرگسالي شده و بسياري از خلا هاي آن ها را برطرف مي كند.

تعريف كردن داستان براي كودكان، باعث افزايش آگاهي و دانش هاي آنان نيز مي شود. اين آگاهي و اطلاعاتي كه كودك از طريق داستان كودكانه كسب مي كند، بستگي به محتواي داستاني دارد كه براي كودك تعريف مي كنيد. بنابراين بهتر است داستان هايي كه براي كودكان انتخاب مي كنيد، طيف موضوعات متنوعي را در بر بگيرند. براي مثال داستان هاي تاريخي و ملي منجر به افزايش آگاهي كودك در زمينه تاريخ و آداب و رسوم وطن، داستان هاي تخيلي منجر به افزايش فعاليت هاي ذهني تخيلي و روايت داستان هاي علمي باعث افزايش اطلاعات علمي در كودكان مي شود.

مجموعه وولك با در برداشتن طيف گسترده اي از داستان هاي متنوع براي كودكان، در تلاش است تا رد رشد شخصين كودكان ششما تقش داشته باشد. با مراجعه به سايت وولك مي توانيد داستان مورد علاقه فرزندتان را جستجو كنيد يا داستان اختصاصي كودك خود را سفارش دهيد و آن را براي كودك خود روايت كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۵:۳۳ توسط:arminmoghim موضوع:

برند هاي جديد دوربين مدار بسته

آشنايي با برند فوسكم

برند Foscam يكي از معتبرترين و برترين برند هاي دوربين مداربسته مي باشد كه در حال حاضر در بيش از 70 كشور دنيا حضور دارد و پرفروش ترين برند دوربين مداربسته در سايت آمازون است. پكيج دوربين مدار بسته فوسكم از سري پكيج دوربين مداربسته بيسيم ميباشد كه داراي 4 عدد دوربين بيسيم با كيفيت فول اچدي و يك عدد دستگاه NVR فوسكم 4 كانال ميباشد. پكيج بيسيم دوربين فوسكم داراي قابليت ريپيتر جهت برد بيشتر انتقال تصوير از دوربين به NVR ميباشد . دوربين foscam همچنين داراي ديد در شب 40 متري با استفاده ازمادون قرمز ميباشد .

 

برند دوربين مداربسته لانگسي 

برند مطرح دوربين لانگسي مي باشد. كه محصول درجه يك چين بوده واز سال 2017 وارد ايران شده است اين برند در دوربين هاي خود از برد و لنز سوني استفاده مي نمايد. گارانتي اين محصول 18 مي باشد. دوربين هاي اين محصول داراي كيفيت و وضوح تصويربالا و قيمت هاي مناسب مي باشد.

برند دوربين شيائومي

كمپاني دوربين شيائومي در سال ۲۰۱۰ در كشور چين تاسيس شده است. اين شركت در زمينه فناوري و ساخت انواع گوشي هاي هوشمند پيشرفت زيادي داشته، همچنين در بخش توليد وسايل امنيتي و نظارتي در دنيا نقش داشته است.

دوربين شيائومي مناسب براي شرايط زير:

. ارسال تصاوير و اطلاعات با كيفيت و مشاهده در چند حالت

. در صورت قطع شدن اينترنت اطلاع رساني كند

. قابليت ديد در شب داشته باشد

. فضاي ذخيره سازي كافي داشته باشد

. بتواند رديابي حركت و تشخيص هدف مورد نظر را انجام دهد

. سيستم آن در مقابل رطوبت  مختل نشود يعني ضد آب باشد

. به صورت آنلاين بتواند پيام هشدار به گيرنده بفرستد

. امكان ضبط صدا و مكالمه ازراه دور داشته باشد

. بيسيم باشد تا نيازي به سيم كشي نباشد

. سيار باشد تا بتوان آن را در هر مكاني راه اندازي كرد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۱۰ توسط:arminmoghim موضوع:

نصب دوربين مدار بسته

تعيين محل نصب دوربين مداربسته يكي از نكات مهم در خريد اين دستگاه مي باشد كه بايد مورد توجه خريداران محترم قرار گيرد. پس از انتخاب نوع محصول نوبت به تعيين محل نصب آن مي باشد. تعريف هدف از خريد دوربين مداربسته در تعيين محل نصب آن به شما كمك مي كند؛ اين كه مي خواهيد دوربين را در كجا و با چه هدفي فعال كنيد؟ براي نظارت بر عملكرد كاركنان يا حفظ امنيت مكان مورد نظر شما؟ بسته به نوردهي محل مورد نظر شما، نوع دوربين متناسب با آن متفاوت خواهد بود.

مهارت هاي مورد نياز براي تكنسين نصب دوربين مدار بسته عبارت اند از:

-تسلط بر تجهيزات و قطعات به كار رفته در ساختمان دوربين

-تسلط بر قطعات اصلي و جانبي ساختمان دوربين مدار بسته

-مهارت انتقال تصاوير و ويديو هاي ضبط شده رو كامپيوتر و موبايل به صورت بي سيم و راديويي

-مهارت سيم كشي صحيح سيستم هاي دوربين هاي مدار بسته

-مهارت كار با DVR و نحوه تنظيم آن

-توانايي بكاپ گيري از سيستم

علاوه بر مهارت هاي ذكر شده بريا نصاب، در تهيه دوربين مداربسته تعيين محل نصب دوربين مدار بسته نيز اهميت بالايي دارد. محل نصب دوربين مدار بسته از ويژگي هاي متعددي برخوردار است كه در ذيل به توضيح بعضي از آن ها مي پردازيم.

دوربين مدار بسته نبايد در معرض تابش مستقيم نور خورشيد نصب شود.

در محلي كه براي نصب دوربين مدار بسته ي خود انتخاب كرده ايد، زوايايي كه دوربين به آن ها دسترسي خواهد داشت، در نظر بگيريد. محل نصب دوربين مدار بسته بايد بيشترين زاويه ها را براي ثبت و ضبط رويدادها شامل شود و اصطلاحا نقطه ي كور محيط نباشد.

نصب دوربين مدار بسته بايد به گونه اي باشد كه سيم و كابل هاي متصل به آن به آساني مورد استفاده غير قرار نگيرد و امكان آسيب رساندن به آن توسط سايرين وجود نداشته باشد.

پس از پيمودن مراحل فيزيكي در نصب دوربين مدار بسته، نوبت به انجام تنظيمات نرم افزاري در نصب آن مي رسد. تنظيمات نرم افزاري بسته به برند و نوع دوربين انتخابي متنوع است و بايد توسط ارشناس و نصاب نجرب صورت گيرد.

مراحل نصب دوربين مدار بسته بي سيم (وايرلس) از اين حيث كه به سيم كشي و كابل نياز نيست، با ساير دوربين ها متفاوت است. گاهي ممكن است متراژ محيط به گونه اي باشد كه تهيه و حمل سيم و كابل هاي آن، كاري دشوار باشد. در اين صورت تهيه ي دوربين مدار بسته بي سيم بهتر و به صرفه تر است. براي نصب دوربين هاي مدار بسته وايرلس، اگرچه نياز به سيم و كابل نيست، اما دسترسي به واي فاي و شبكه اينترنت محلي ضروري است. سرعت اينترنت واي فاي در كيفيت تصاوير و ويديو هاي ضبط شده توسط دوربين تاثير زيادي دارد.

ديجي بان با ارائه ي مشاوره رايگان در انتخاب دوربين مداربسته، شما را در خريد و نصب دوربين مدار بسته در شهر هاي مختلف ياري مي كند. براي ارسال درخواست مشاوره رايگان و ارتباط با كارشناسان با ديجي بان در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۳۹ توسط:arminmoghim موضوع:

قيمت دوربين مدار بسته در برند هاي مختلف

دوربين داهوا

داهوا از معتبر ترين برند هاي دوربين مدار بسته است و كيفيت محصولات آن بسيار زياد است . همچنين در عين حال كه تنوع بالايي دارد ، تكنولوژي به كار رفته در محصولات داهوا نيز بسيار پيشرفته است . اگر بخواهيم از قيمت دوربين داهوا بگوييم ، دوربين داهوا قيمت بالايي نسبت به ديگر برند ها دارد . لازم به ذكر است كه نمي توان به تمامي محصولات ان در ايران دسترسي داشت . اما اين دوربين ها كيفيت تصوير بالايي دارند و سيگنال هاي آنها قدرتمند است .

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن نيز مانند برند هاي ديگر معايب و مزايايي براي شما خواهد داشت . بيشترين تلاش هايك ويژن در راستاي رضايت مندي مشتريان است و با بالا بردن كيفيت توانسته اند به اين هدف دست يابند . دوتم دوربين هايك ويژن بسيار بالا است و تنوع محصولات زيادي دارد ، همچنين نصب آسان اين دوربين باعث شده طرفداران بسياري داشته باشد . قيمت دوربين هايك ويژن با توجه به كيفيت و تنوع زياد به صرفه است و قيمت نرمالي دارد . اين برند داراي پكيج هاي اقتصادي نيز مي باشد كه مي توان با قيمتي مناسب آن ها را خريداري كرد تا از لحاظ بودجه ، خريدار به مشكل نخورد . محدود بودن مدل هايي از دوربين كه همزمان با تصوير، صدا را نيز ضبط مي كنند در اين برند محدود مي باشد و اين يكي از ايرادات برند هايك ويژن است .

دوربين هايلوك

هايلوك برندي است كه توليد كننده آن هايك ويژن است ، درواقع زير مجموعه هايك ويژن محسوب مي شود . چيزي كه اين برند را معروف كرده ، قيمت دوربين هايلوك است و همچنين كيفيت خوب محصولات كه درصد كمي با محصولات شركت مادر يعني هايك ويژن تفاوت دارد اما نمي توان در پروزه هاي بزرگ از اين دوربين استفاده كرد و مناسب آن ها نيست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۴۵ توسط:arminmoghim موضوع:

تعمير پرينتر و اسكنر

مودم يكي از دستگاه هاي پركاربرد براي اتصال به اينترنت در زندگي روزمره است. با مجازي شدن مدرسه و افزايش كلاس هاي آنلاين، نياز به مودم و بسته هاي به صرفه ي آن بيشتر شده است. با افزايش اين استفاده، متعاقبا نياز به تعمير مودم نيز بالاتر رفته است؛ چراكه هرچه استفاده از يك دستگاه بيشتر باشد، احتمال بروز اختلال و خرابي در آن نيز بيشتر است.

برطرف كردن اختلالات و تعمير مودم براي اتصال مجدد به اينترنت و ارتباط با دنياي پيرامون، مهم است. با اتصال به اينترنت، از خدمات بسياري بهره مند مي شويم. خدماتي مانند برقراري ارتباط از طريق شبكه هاي اجتماعي و وبسايت ها، به منظور خريد و فروش هاي آنلاين يا ارتباط با دوستان، يا گذراندن اوقات فراغت مانند تماشاي فيلم و سريال و خواندن اخبار آن ها، و هم چنين آگاهي از اخبار و تحولات سياسي، اقتصادي و اجتماعي، همه از جمله مواردي است كه با اتصال به اينترنت و استفاده از مودم براي ما امكان پذير است.

لذا بهتر است تعمير مودم خود را توسط كارشناسان و متخصصاني انجام دهيد كه با تجهيزات و جزئيات ساختمان مودم ها آشنايي و تسلط كافي دارند و در صورت بروز اختلال در مودم، توانايي عيب يابي تخصصي مودم و تعمير مودم به شكل صحيح و اصولي را دارند. ساختمان مودم ها از پيچيدگي هايي برخوردار است؛ متخصصان مودم از تمامي اين پيچيدگي ها آگاهي داشته و با شناخت كامل هر يك از اين اجزاء به تعمير مودم مي پردازند. اگر فرايند عيب يابي به صورت كامل و اصولي انجام گيرد؛ تعمير مودم نيز درست نجام شده و مسير غلطي را طي نمي كند. تعمير مودم به شكل اصولي علاوه بر حل مشكل به وجود آمده براي آن، عمر مفيد مودم را نيزافزايش ميدهد و باعث بهبود عملكر اجزاء مي شود.

براي تعمير پرينتر و اسكنر بايد به نكات زير توجه داشته باشيد:

تعمير پرينتر و اسكنر خود را به متخصصان و كارشناسان مجرب و حرفه اي در اين حوزه كه با تجهيزات آن به خوبي آشنايي دارند، بسپاريد. مهم ترين مهارتي كه متخصصان اين حوزه بايد داشته باشند، صحت عملكرد در عيب يابي دستگاه است. اگر عيب يابي به درستي انجام شود، فرايند تعمير نيز به درستي مسير خود را مي پيمايد. استفاده از تجهيزات مناسب و حرفه اي براي عيب يابي و تعمير پرينتر از اهميت ويژه اي برخوردار است.

در صورتي كه مشكل پرينتر و اسكنر با تعويض قطعه برطرف مي شود، بايد از قطعات اصلي و اورجينال همان كمپاني استفاده شود. استفاده از قطعات فيك در فرايند تعمير پرينتر و اسكنر، ميتواند صدمات جبران ناپذيري به دستگاه وارد كند و يا بعدا در صورت بروز مجدد مشكل، آن را غير قبل تعمير كند.

سرويس پرينتر و اسكنر مدتي پس از استفاده و هر چند وقت يكبار، از بروز اختلالات عميق و غير قابل حل جلوگيري مي كند. در سرويس پرينتر، تعميركار متخصص، با تست عملكرد هر يك از قطعات پرينتر، صحت كاركرد كلي پرينتر را سنجيده و در صورت مشاهده اختلال در آن، در جهت تعمير پرينتر و اسكنر اقدام به عمل مي آورند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۷:۵۳ توسط:arminmoghim موضوع: