تجارت تجارت .

تجارت

برند دوربين

ويژگي هايي كه دو دوربين برند را متمايز كرده

دوربين شيائومي

چندين سال پيش استفاده از دوربين هاي تحت شبكه تنها به شركت هاي بزرگ، كارخانه ها و مراكز مهم اداري منحصر مي شد؛ اما همه ما اين روزها اين نوع دوربين ها را بيشتر از گذشته در سطح شهر مي بينيم.

خوشبختانه از گذشته تا به امروز دوربين هاي مدار بسته نيز همانند ساير تجهيزات امنيتي دستخوش تغييرات زيادي شده اند و حالا شاهد حضور نوع هوشمند دوربين هاي امنيتي در بازار نيز هستيم.

چه ويژگي هايي دوربين هاي تحت شبكه شيائومي را متمايز مي سازند؟

همانطور كه گفته شد، اين روزها نماد هاي زيادي به توليد دوربين هاي مدار بسته مشغول اند؛ اما ويژگي هايي در خصوص دوربين شيائومي وجود دارد كه آن ها را از ساير محصولات موجود در بازار متمايز مي سازد. در ادامه برخي از اين ويژگي ها را به اختصار شرح خواهيم داد:

  • عملكرد هوشمند
  • قابل كنترل با گوشي موبايل
  • مقرون به صرفه بودن
  • سادگي نصب

دوربين هايلوك

پهناي باند ۲۶۵ كيفيت تصوير ۳ مگا پيكسل و Exir 2 است. در واقع هدف هايك ويژن از توليد دوربين هاي مدار بسته با قيمت ارزان تر اين بود كه بتواند وارد عرصه هاي رقابت جهاني با محصولات خود شود و به همين جهت است كه تمامي ويژگي ها و خواص برند خود را در دوربين هايلوك گنجانده است. دوربين مدار بسته هايلوك توانسته يك محصول از برند هايك ويژن توليد كند كه در سطح پايين و ارزان به فروش مي رسد. ويژگي ديگري كه برند هايلوك دارد اين است كه سازگار با بقيه برندها است و دليل آن وجود كليد منو در همه ي مدل ها است.

اين دوربين ها خيلي خاص هستند و دستگاه هاي ساير برند ها سازگاري فراوان دارد يعني مي توان آنها را به دستگاه هاي برندهاي ديگر متصل نمود.

يكي ديگر از سازگاري و يا مزيت هاي دستگاه هايلوك اين است كه دستگاه هاي ضبط با ديگر دوربين ها كاملا سازگاري دارند و هيچ گاه دچار مشكل نمي شوند.

يكي ديگر از مزيت هاي اين دستگاه اين است با وجود اينكه شما خريد برند هايلوك را انجام ميدهيد اما با توجه به كارايي شما از اين دستگاه كاملا پاسخگوي نياز شماست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۴۰ توسط:arminmoghim موضوع:

خريد كاغذ سنگي

اگر قصد خريد كاغذ سنگي داريد، بهتر است با معايب و مزاياي اين نوع كاغذ ها بيشتر آشنا شويد تا بتوانيد خريدي بهينه تجربه كنيد. در اين مقاله مي خواهيم بيشتر درباره ي خريد كاغذ سنگي و معايب و مزاياي استفاده از اين كاغذ ها صحبت كنيم؛ تا اگر به دنبال خريد كاغذ سنگي هستيد، در اين امر شما را ياري كرده باشيم.

كاغذ هاي سنگي مزاياي متعددي دارند كه آن ها را از كاغذ هاي ديگر متمايز كرده است. از جمله مزيت هاي كاغذ سنگي كه نمي توان از آن ها چشم پوشي كرد مي توان به موارد ذيل اشاده كرد:

همانطور كه مي دانيد، براي توليد كاغذ هاي سنگي به هيچ وجه از چوب درختان استفاده نمي شود و در توليد اين نوع از كاغذ ها هيچ درختي قطع نشده و به طبيعت و محيط زيست كمترين آسيب وارد مي شود. هم چنين در فرايند توليد كاغذ سنگي نسبت به كاغذ هاي سلولزي مصرف آب به مقدار قابل توجهي كاهش مي يابد؛ بنابراين استفاده از كاغذ سنگي براي صرفه جويي در مصرف آب نيز امري مهم و نيك به شمار مي آيد.

سطح پوشاننده ي كاغذ هاي سنگي در برابر عامل هاي خارجي تهديد كننده ي بافت كاغذ، نظيرآب، حشرات و گرد و غبار آسيب ناپذير و مقاوم است. اين استحكام در كاغذ هاي سنگي، محبوبيت اين كاغذ ها در مشاغل مختلف را بالا برده است. هم چنين نفوذ نپذيري كاغذ سنگي در برابر حشرات كاربرد آن ها را در مصارف بهداشتي مانند دستمال هاي كاغذي نيز بهينه كرده است؛ زيرا در استفاده از دستمال هاي بهداشتي، جذب نشدن آلودگي ها اهميت بالايي دارد.

از آن جا كه كاغذ سنگي ها داراي PH نزديك به 7 هستند و از لحاظ شيميايي خنثي به شمار مي آيند، با مرور زمان رنگ خود را از دست نمي دهند و عمر طولاني تري نسبت به كاغذ هاي درختي دارند. عمر مفيد كاغذ هاي سنگي توسط محققان اين حوزه بالغ بر 700 سال تخمين زده شده است. از اين رو اين كاغذ ها براي ثبت و ضبط اسناد مهم از كاغذ هاي سلولزي مناسب ترند.

استفاده از كاغذ توليد شده از سنگ به جاي كاغذ هايي كه از جنس سلولز هستند، در كنار مزايا و فوايدي كه مي تواند در حفظ محيط زيست داشته باشد، قطعا معايبي نيز دارند. يكي از اصلي ترين معايب كاغذ هاي سنگي اين است كه با افزايش دما، آسيب پذيري آن ها نيز بالا مي رود؛ به گونه اي كه اين كاغذ ها در حرارت شكل خود را از دست مي دهند. اين نقصان در كاغذ سنگي سبب مي شود كه اين كاغذ ها را نتوان براي امور چاپ و پرينت مورد استفاده قرار داد. هم چنين راندمان نوشتاري با استفاده از خودكار و مداد روي كاغذ هاي سنگي پايين تر از كاغذ هاي سلولزي است و براي نوشتار روزمره استفاده از كاغذ هاي معمولي سلولزي مناسب تر است.

شركت آذرخش آدلي ايرانيان با ارائه ي كاغذ هاي سنگي با كيفيت بالا و بروزترين قيمت ها، آماده ي خدمت رساني به خريداران عزيز مي باشد. براي آگاهي از قيمت و خريد كاغذ سنگي مي توانيد با مراجعه به سايت آذرخش آدلي ايرانيان اطلاعات مفيدي كسب نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۲:۰۰ توسط:arminmoghim موضوع:

متخصص تعمير لپ تاپ

تعمير گوشي در هنگام بروز مشكل براي همه ما داراي اهميت بسياري است؛ چرا كه هر روز و در هر لجظه با آن سروكار داريم. حتي اگر شغلي مرتبط با اينترنت، لپ تاپ يا موبايل نداشته باشيم، باز هم براي رفع بسياري از نياز هاي روز مره  خود نظير كارت به كارت، ثبت نام هاي مهم اينترنتي و شركت در كلاس ها و جلسات مجازي (به ويژه در شرايط كنوني و با توجه به شيوع ويروس كرونا)، نيازمند استفاده از گوشي موبايل و اينترنت هستيم؛ لذا هنگام ايجاد مشكل و اختلال براي گوشي موبايل، تعمير گوشي اهميت بسيار بالايي دارد.

تعمير گوشي، تبلت و لپ تاپ پيچيدگي هاي مخصوص خود را دارد و بسته به قسمتي كه دچار اختلال شده است، تخصص و مهارت متفاوتي را مي طلبد. كارشناسان و مهندسان سخت افزار با گذراندن دوره هاي تخصصي تعمير گوشي،تبلت و لپ تاپ، مهارت هاي مورد نياز را فرا مي گيرند و با كسب تجربه در اين راستا، به ارائه ي خدمات به مشتريان مي پردازند.

متخصص تعمير لپ تاپ با تسلط بر مهارت هاي مورد نياز، نظير جداسازي و اتصال صحيح قطعه ي آسيب ديده، تعويض صحيح قطعه ي آسيب ديده در صورت لزوم، استفاده از تجهيزات و قطعات اورجينال و اصل در فرايند تعمير، اقدامات لازم براي تعميرات را انجام مي دهد.

اولين كاري كه متخصص تعمير لپ تاپ بايد آن را به درستي و دقيق انجام دهد، تست عملكرد قطعات نرم افزاري و سخت افزاري و دليل يابي اختلال به وجود آمده، است. اگر تعمير به دست افراد نابلد و غيرحرفه اي ها باشد يا در جريان عيب يابي محصول، اشتباهي صورت گيرد، تعمير مسير درستي را طي نكرده و ممكن است بخش هاي ديگر لپ تاپ هم با مشكل درگير شوند؛ به همين دليل است حساس ترين مرحله در تعمير گوشي، تبلت و لپ تاپ، همين عيب يابي و تشخيص درست اختلال آن ها مي باشد.

متخصص تعمير لپ تاپ، با فراگيري دانش هاي تخصصي سخت افزاري و نرم افزاري، با قطعات و تجهيزات ساختمان لپ تاپ آشنايي كافي پيدا مي كند و با تست عملكرد قطعه هاي سخت افزاري و بخش هاي نرم افزاري لپ تاپ، به عيب يابي آن مي پردازد. اگرعيب يابي لپ تاپ به درستي توسط متخصص تعمير لپ تاپ انجام شود، گام هاي بعدي در جهت سرويس و تعمير لپ تاپ، راحت تر و سريع تر پيموده خواهد شد.

بنابراين در صورت بروز اختلال در لپ تاپ يا كامپيوتر هاي شخصي، بايد تعميرات آن ها جدي گرفته شود. بهتر است سرويس و تعمير لپ تاپ توسط متخصص تعمير لپ تاپ انجام گيرد. خود تعميري در لپ تاپ مي تواند خسارت هاي زيادي از جمله خرابي عميق و برگشت ناپذيري آن را در پي داشته باشد.

ديجي بان با سابقه ي 10 ساله، با ماهر ترين و مجرب ترين كارشناسان آماده است تا مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري شما را برطرف كند؛ كافي است به سايت ديجي بان سر بزنيد و فرم در خواست خود را براي كارشناسان ارسال نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر به ديجي بان مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۵۰ توسط:arminmoghim موضوع:

قيمت كاغذ سنگي

كاغذ سنگي نوعي كاغذ در صنعت است كه از سنگ هاي معدني (غالبا سنگ مرمر) توليد مي شود.ماده ي خام تشكيل دهنده ي كاغذ سنگي، كلسيم كربنات مي باشد. قيمت كاغذ سنگي با توجه به خواص و ويژگي هاي منحصر به فرد آن در صنعت، نسبت به كاغذ هاي سلولزي، بيشتر است. در ادامه به بخشي از اين ويژگي ها مي پردازيم.

از ويژگي هاي بارز كاغذ سنگي در تماس با آن مي توان به سطح نرم آن اشاره كرد؛ كه برخلاف كاغذ هاي سلولزي زبر و دانه دار نيستند.

كاغذ هاي سنگي برخلاف كاغذ هاي معمولي كه بافت سلولزي دارند، در واكنش با آب (H2O) شكل خود را از دست نمي دهند و در برابر پارگي مقاومت بسيار بالايي را از خود نشان مي دهند. اين خصوصيت بسيار مهم در كاغذ سنگي، محبوبيت آن ها را در جامعه ي لوازم تحريرو كساني كه با كاغذ سرو كار دارند، بيشتر كرده است.

علاوه بر اين در واكنش كاغذ سنگي با اكسيژن و فرايند سوختن، گازهاي سمي گلخانه اي نظير كربن دي اكسيد نيز توليد نمي شود.

ضد آب بودن و عدم پارگي در كاغذ سنگي هم چنين منجر به افزايش كاربرد اين كاغذ ها در بسته بندي هايي كه نياز به استحكام بالايي دارند، شده است. بسته بندي هاي غذايي و اقلامي نظيرميوه و سبزي و نيز بسته بندي هاي دارويي با استفاده از كاغذ سنگي ها، در اين زمره قرار دارند. هم چنين بسته بندي با كاغذ هاي سنگي به جاي كاغذ هاي سلولزي و نايلون هاي پلاستيكي، براي حفاظت از طبيعت و محيط زيست بسيار بهينه و مسمر ثمر هستند.

كاغذ هاي سنگي داراي خاصيت اسيدي يا بازي نيستند و PH خنثي دارند؛ هم چنين چگالي كاغذ سنگي بالاتر از چگالي كاغذ هاي معمولي است.

در كنار ويژگي هاي گفته شده، لازم به ذكر است كه سرعت توليد كاغذ سنگي نسبت به كاغذ هايي كه بافت سلولزي دارند، پايين تر است و زمان بيشتري براي توليد كاغذ سنگي نياز است. به علاوه هزينه ي مورد نياز براي توليد كاغذ سنگي، نسبت به ساير انواع كاغذ، بالاتر است و براي تهيه ي مواد اوليه ي مورد نياز براي توليد آن، بودجه ي بيشتري نياز است؛ يكي از دلايل مطرح در بالا بودن قيمت كاغذ سنگي نسبت به ساير كاغذ ها همين موضوع مي باشد.

 بالا بودن قيمت كاغذ سنگي در صنعت باعث شده است تا علي رغم ويژگي هاي منحصر به فرد شمرده شده، مخاطبان كمتري در بازار به سوي اين كاغذها رفته و آن چنان كه بايد مورد توجه قرار نگيرند؛ اما دوست داران طبيعت و محيط زيست همواره در تلاش اند تا كارخانه داران و استفاده كنندگان از كاغذ را با كاعذ هاي سنگي آشنا كنند، و در كاهش دادن قطع درختان جنگل ها و حفظ محيط زيست، نقشي حائز اهميت را ايفا كنند.

شركت آذرخش آدلي ايرانيان با ارائه سنگ هاي كاغذي مرغوب و با كيفيت به مشتريان خود، سعي در حفظ طبيعت و محيط زيست دارد. براي آگاهي از قيمت كاغذ سنگي مرغوب و با كيفيت مي توانيد به سايت آذرخش آدلي ايرانيان مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۰:۳۳ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين خودرو

دوربين خودرو ؛ محافظ خودرو شما

دوربين

در حال حاضر  دوربين خودرو به يكي از وسايلي تبديل شده است كه استفاده از آن در خودروها افزايش يافته است.

همچنين در نظر بگيريد كه يكي از خطراتي كه همواره رانندگان را در جاده‌ها تهديد مي‌كند، تصادف است. طبيعتاً زماني كه حادثه‌اي رخ مي‌دهد، دو طرف تصادف بر سر اينكه طرف مقابل بي‌احتياطي كرده است، با يكديگر به مشاجره مي‌پردازند و گاهاً حضور پليس در صحنه نيز ممكن است كمكي براي حل مشكل نكند، اما استفاده از دوربين بيسيم خودرو كه براي ضبط وقايع در ماشين كار گذاشته مي‌شود، مي‌تواند مشكلات را تا حد زيادي حل كند. اما آيا واقعاً استفاده از اين وسيله ضروري است؟ ما در ادامه‌ي اين مقاله به توضيحات بيشتري در اين خصوص مي‌پردازيم.

چرا بايد از دوربين خودرو استفاده كنيم؟!
امروزه نصب دوربين در خودرو شايد به يك عمل فراگير تبديل شده باشد؛ چرا كه تا چشم كار مي‌كند، وجود ويدئوهاي مختلف در فضاهاي مجازي است كه اكثر آنها فيلم‌هاي ضبط شده‌اي است كه از داخل خودرو گرفته شده است. با اين حال احتمالاً براي موارد زير نصب دوربين در خورو بيش از پيش ضروري به نظر مي‌رسد:

به ثبت رساندن لحظه‌هاي دلخواه
شايد علاقه داشته باشيد كه لحظات خوب خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و با توجه به اينكه نرم افزارهاي متعددي در شبكه‌هاي مجازي براي اين امر وجود دارد، خواهان آن باشيد كه حتماً از يك دوربين خودرو استفاده كنيد. قطعاً نمايش منظره‌هاي اطراف بوسيله‌ي دوربيني كه در خودرو نصب شده است كار عاقلانه‌تري نسبت به گرفتن دوربين در دست و ضبط كردن فيلم است. لذا اگر قصد داريد مانند بسياري از افراد، اطرافيان خود را در لحظه‌هاي خوب خود سهيم كنيد، حتماً از يك دوربين ثبت وقايع خودرو استفاده نماييد.

استفاده از دوربين بيسيم در داخل خودرو
بسياري از رانندگان كه در شغل شريف تاكسي‌راني به خدمت مشغولند، نياز به يك دوربين خودرو خواهند داشت تا از مشكلاتي كه ممكن است سد راه‌شان قرار بگيرد، در امان باشند. فرض كنيد مسافري را سوار كرده‌ و بعد از اتمام كارتان متوجه شده‌ايد كه وسيله‌اي در ماشين‌تان جا مانده است كه متعلق به يكي از مسافران است. در اينجا مي‌توانيد از دوربين خودرو كمك بگيريد تا متوجه شويد كه وسليه‌ي جا مانده براي كداميك از مسافرين است.

از اين دست مشكلات به كرات در خودروها پيش مي‌آيد كه راه‌حل آن نصب يك دوربين در خودرو خواهد بود. البته با نصب دوربين كنترل كامل كابين خودروي خود را در زمان‌هايي كه حتي در خودرو حضور نداريد را نيز خواهيد داشت.

دوربين براي دنده عقب
اگر چه در بعضي از خودروها دوربين مناسبي براي دنده عقب وجود دارد، اما براي بسياري از خودروها چنين امكاني در نظر گرفته نشده است. لذا براي اينكه رانندگي ايمن‌تري در هنگام دنده عقب داشته باشيد توصيه به استفاده از يك دوربين ثبت وقايع خودرو را داريم.

ويژگي‌هاي يك دوربين خودروي مناسب

دوربين ثبت وقايع خودرو

دوربيني كه براي نصب در خودرو انتخاب مي‌شود بايد داراي يك‌سري شرايط اوليه باشد، تا بتواند براي مدت‌ها به خوبي كار كند. اگر در حال حاضر مي‌خواهيد براي كابين خودروي خود يك دوربين بيسيم يا دوربين از هر نوع ديگري تهيه كنيد، موارد زير را در نظر بگيريد:

·         از برند معروفي باشد تا كيفيت فيلم‌هاي ضبط شده قابل قبول باشد و در صورت بروز و وقوع هرگونه جرم و مشكلي، تصاوير افراد خاطي، به وضوح قابل تشخيص باشد.

·         دوربين خودرو بايد قابليت ديد در شب را به خوبي داشته باشد؛ چرا كه بسياري از جرم‌ها در زمان شب و در محيط‌هاي تاريك اتفاق مي‌افتد.

·         دوربين خودرو بايستي حافظه مناسبي داشته باشد تا بتواند به صورت مداوم و در زمان‌هاي طولاني، قابليت فيلم گرفتن داشته باشد.

·         دوربين بيسيم خوب است كه قابليت اتصال به واي فاي را داشته باشد. (به گوشي متصل شود).

·         و همچنين داراي قابليت پاركينگ مود باشد؛ قابليتي كه اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

قابليت پاركينگ مود در دوربين خودرو چيست؟!
اين قابليت براي مكان‌هاي شلوغ است يا حتي در پاركينگ‌هاي عمومي نيز مي‌توان از امكان پاركينگ مود استفاده كرد. در واقع به محض اينكه خودرو را پارك كنيد، دوربين خودرو شروع به فيلمبرداري كرده و حتي تا نيم ساعت بعد از خاموش شدن هم امكان فيلمبرداري را خواهد داشت.

در نظر داشته باشيد كه اگر دوربين ثبت وقايع خودرو در حال آماده باش باشد، با كوچكترين ضربه شروع به فيلمبرداري خواهد كرد كه اين موضوع از جذاب‌ترين ويژگي‌هاي نصب دوربين در خودرو است.

قيمت دوربين خودرو

دوربين ماشين

طبيعتاً يكي از دغدغه‌هاي افراد در هنگام خريد وسايل خودرو، قيمت آنهاست. دوربين‌هاي خودرو نيز با توجه به امكانات و كيفيت ساختي كه دارند، در قيمت‌هاي متفاوتي طبقه بندي مي‌شوند. از جمله مواردي كه مي‌تواند در قيمت‌گذاري دوربين خودرو مانند دوربين بيسيم تأثيرگذار باشد، مي‌توان به موارد مختلفي مانند نام برند، حافظه‌ي داخلي و تعدد امكانات آن اشاره كرد.

در واقع هر راننده بايد بسته به شرايطي كه دارد، اقدام به انتخاب نوع دلخواه دوربين خودرو كند. لذا اگر قصد داريد از چنين امكاني استفاده كنيد ابتدا در نظر بگيريد كه چه انتظاراتي را از يك دوربين ماشين داريد و بعد به سراغ خريد آن برويد.

از كجا خريد دوربين خودرو انجام دهيم
براي تهيه دوربين ثبت وقايع خودرو يا همان دوربين بيسيم، ابتدا بايد به مرجعي مطمئن مراجعه كنيد و پس از كسب اطلاع از تمامي شرايط فروش اين محصول، اقدام به خريد نماييد. از جمله فروشگاه‌هاي اينترنتي كه از سال 1389 مشغول به خدمت‌رساني به مردم در اين زمينه است، مي‌توان به فروشگاه اينترنتي معتبر دوربين ماركت (doorbinmarket.com) اشاره كرد.

اين فروشگاه به صورت كاملاً تخصصي به فروش انواع دوربين ماشين مشغول است كه از جمله مي‌توان به دوربين‌هاي مداربسته اقتصادي، بي‌سيم، آي پي، انواع دزدگير و همچنين ردياب خودرو اشاره كرد.

پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه قصد خريد از اين مجموعه را داريد، حتماً در ابتدا به سراغ مشاوران اين تيم رفته و پس از كسب اطلاع از شرايط موجود، درخواست ثبت سفارش دوربين خودرو را داشته باشيد. شما عزيزان مي‌توانيد با ورود به سايت دوربين ماركت و با دريافت شماره تماس‌هاي موجود در آن، ارتباط تلفني بسيار با كيفيت از لحاظ فني را با مشاوران تيم دوربين ماركت داشته باشيد.

 

منبع قدس آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۱۲ توسط:arminmoghim موضوع:

نصب دوربين مدار بسته

بهترين شركت نصب دوربين مداربسته 

آيا به نصب دوربين مدار بسته در فضاي مسكوني و يا محيط كسب و كارتان فكر كرده‌ايد؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهي در شلوغ‌ترين نقطه‌ي شهر باشيد، با نصب دوربين مداربسته اررزان، مي‌توانيد امنيت فروشگاه خود را بالا ببريد و به صورت نامحسوس از زواياي مختلف آن محافظت كنيد. با نصب دوربين مداربسته در فروشگاه‌هاي بزرگ يا كوچك، كار نيروي انساني نيز كمتر شده و تنها يك نفر با كمك اين سيستم امنيتي، مي‌تواند بر همه‌ي قسمت‌هاي يك فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه كاربرد اصلي دوربين مداربسته، حفاظت و بالابردن امنيت است، اما براي مشاغل و محيط‌هاي نظامي و اداري، كنترل ترافيك، تصوير برداري نامحسوس، مشاغل صنعتي و كارخانجات، ارتباطات ويدئويي و... نيز كاربردهاي ويژه‌اي خواهد داشت و البته كه براي بسياري از مجموعه‌هاي توليدي نيز، داشتن دوربين مداربسته ديد در شب، به عنوان يك نياز واجب محسوب مي‌شود.

چه تشبيهي زيباتر از اينكه با خريد و نصب دوربين مداربسته، گويا براي خود چشم اضافه‌اي خريداري كرده‌ايد تا به شما در حفاظت، امنيت و كنترل شرايط كمك كند. دوربين‌هاي مداربسته چشم‌هاي نامحسوسي هستند كه از زمان روي كار آمدنشان، بسياري از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدي‌هاي مكرر و وقوع جرائم نجات داده است. اين سيستم كنترل از راه دور مزيت‌هاي برجسته‌ي ديگري نيز دارد كه آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به يك نگهبان تمام عيار تبديل كرده است.

 دوربين مداربسته، هوشمند و كاربردي

جالب است بدانيد كه اولين دوربين مداربسته در سال 1942 ميلادي در شركت زيمنس آلمان توليد شد و در اصطلاح به دوربين‌هايي مداربسته گفته مي‌شود كه در جاي خود ثابت هستند، اما تصاوير دريافتي را به چند سرور ارسال مي‌كنند. اين دوربين‌ها كه براي سيستم امنيتي مانتورينگ طراحي شده‌اند، به عنوان جعبه جادويي مداربسته شناخته مي‌شوند. به تدريج و با بروز سرقت‌هاي بسيار در مشاغل مختلف، نياز به نصب دوربين مداربسته پيدا شد. علاوه بر اين نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف، كمك شايان توجهي به تشخيص سارقين و متهمان به پليس كرده است.

دوربين مداربسته مزايا و كاربردهاي بسياري دارد و همچنين نصب دوربين مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زيان‌هاي بسيار خواهد بود. بنابراين اگر ايمني شغلي و يا حتي محل زندگيتان اهميت دارد، با نصب دوربين مداربسته خيال خود را راحت كنيد.

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟

  1. تامين امنيت كليهمانطور كه گفته شد نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف به منظور حفاظت و افزايش امنيت محل نصب مي‌شود، اما نصب دوربين مداربسته از يك وجه ديگر نيز امنيت مي‌آفريند. مسلماً هيچ سارقي دوست ندارد در صحنه جرم شناسايي شود، بنابراين وجود يك دوربين مداربسته به خودي خودي موجب دور شدن خلافكاران از محل موردنظر خواهدشد.
  2. كمك به حل پرونده‌هاي مجرمين: باوجود اينكه بسياري از سارقين از محل‌هاي مجهز به دوربين مداربسته دوري مي‌كنند اما گاهي برخي از بزهكاران به دام چشم نامحسوس دوربين نيز خواهند اُفتاد. تصاويري كه توسط دوربين‌هاي مداربسته ثبت و ضبط مي‌شوند به نيروي پليس كمك مي‌كند تا مجرمين را شناسايي و دستگير كنند.
  3. كنترل رفت و آمد: تصور كنيد رئيس يك اداره بزرگ مي‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ي عملكرد كاركنان خود نظارت داشته باشد، براي اين امر مي‌بايست تمام وقت خود را به سركشي از كاركنان بپردازد. اين درحالي است كه با نصب دوربين مداربسته به راحتي و كاملاً هوشمندانه مي‌تواند بر رفت و آمد، عملكرد كاركنان و نحوه‌ي برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد.
  4. كم هزينه در نصب و نگهداري: دوربين مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌هاي جبران ناپذير خواهدبود. دوربين مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خريد درست انتخاب كنيد و در نگهداري از آن كوشا باشيد. از طرفي نصب دوربين مداربسته هزينه‌هاي چنداني ندارد و چنانچه دوربين خريداري شده با كيفيت باشد ساليان طولاني كارخواهد كرد. به طور معمول پس از نصب دوربين مداربسته هرچند ماه يكبار مي‌بايست با صرف مبلغي اندك دوربين‌ها را سرويس كنيد تا به درستي كاركنند. درست كاركردن دوربين‌ها فقط به نگهداري و سرويس به موقع آن بستگي خواهد داشت.

دوربين مداربسته كارآفرين است!

اطلاق واژه‌ي كارآفريني براي يك دستگاه كوچك كمي دور از ذهن انسان است، اما توليد دوربين مداربسته موجب ايجاد اشتغال نيز شده است. قاعدتاً براي نصب دوربين مداربسته مي‌بايست يك فرد مسلط به كار و حرفه‌اي باشد تا بتواند دوربين را در محل مناسب و با روش درست نصب نمايد. به همين جهت پس از ورود دوربين‌هاي مداربسته به بازار افراد متخصص اين فن صاحب شغلي مناسب و كاربردي شدند.

 

عملكرد دوربين مداربسته چگونه است؟

معمولاً دوربين‌هاي مداربسته در محل‌هاي نصب مي‌شوند كه در معرض ديد عموم نباشد، همچنين طراحي اين جعبه جادويي مداربسته به گونه‌اي است كه به يك دستگاه كامپيوتر و يا لب تاب متصل شده و تصاوير را به صورت آنلاين نمايش مي‌دهند. افزون بر اين دوربين‌هاي مداربسته قابليت ضبط و ذخيره تصاوير وفيلم‌هاي گرفته شده را دارند و در صورت نياز به كار خواهند آمد. ويژگي حائز اهميت دوربين‌هاي مداربسته عملكرد نامحسوس و مخفيانه آن‌ها است.

به طور مثال در طراحي دوربين مداربسته ديد در شب نوعي LED به كار برده شده كه براي روشن كردن محيط و شناسايي محل تعبيه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربين مداربسته را نشان نمي‌دهد. استفاده از طيف مادون قرمز در ساختار دوربين مداربسته ديد در شب موجب مي‌شود كه در تاريكي مطلق نيز امكان تصوير برادري داشته باشد. مادون قرمز قدرت ديد چشمي‌هاي دوربين مداربسته ديد در شب را افزايش داده و باعث علمكرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن مي‌شود. با توجه به ويژگي‌هاي گفته شده واضح است كه دوربين مداربسته ديد در شب درست مثل نگهبان از مكان مورد نظر محافظت خواهد كرد.

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته كدامند؟

بديهي است كه انتظار هرفرد از وسيله‌اي كه خريداري مي‌كند عملكرد درست و طول عمر بالا مي‌باشد، به همين جهت براي خريد دوربين‌هاي مداربسته نيز مي‌بايست بهترين مارك آن را تهيه كنيد. در حال حاضر نيز بهترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته ارزان شامل: برند هايك ويژن، داهوا و دي لينك مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه برندهاي معروف سامسونگ و ال جي نيز دوربين مداربسته توليد مي‌كنند اما قيمت آن‌ها از ساير برندها بيشتر است. بنابراين اگر مي‌خواهيد دوربين مداربسته ارزان خريداري كنيد كه طول عمر بالايي نيز داشته باشد نمونه‌ي اصلي يكي از سه برند معرفي شده در مطالب فوق را خريداري نماييد.

قيمت دوربين مداربسته

 

قاعدتاً قيمت دوربين‌هاي مداربسته ارزان نيز به عوامل بسياري بستگي دارد، مثلا شما براي يك باغ با مساحت پنج هزار هكتار نمي‌توانيد تنها يك دوربين نصب كنيد، زيرا كفاف ظرفيت و بزرگي آن باغ را نمي‌دهد. بنابراين قيمت دوربين مداربسته به شرايط محلي كه قرار است در آن نصب شود، مارك، تعداد و نوع آن بستگي دارد. به طور كلي قيمت هر يك دوربين مدار بسته بين 500 الي 800 هزار تومان مي‌باشد، اما چنانچه بخواهيد براي مجتمع‌ها يا اماكن بزرگ دوربين به صورت پكيجي و در تعداد بالا خريداري كنيد هزينه كمتري در بر خواهد داشت. شايان ذكر است كه هزينه نصب دوربين مداربسته نيز از قيمت خريد محصول جدا بوده و هزينه نصب به شخص نصاب پرداخت مي‌شود.

دوربين‌هاي مدار بسته را اورجينال خريداري كنيد!

براي نصب دوربين مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ي اصلي برند محبوب خود را تهيه كنيد تا پاسخگوي تمام و كمال انتظارات شما باشد. وجود كالاي تقلبي در بازار موجب نگراني افراد در هنگام خريد هر نوع وسيله و نيز دوربين مداربسته بوده است. افرادي سودجو همواره با شعار دوربين مداربسته ارزان با قيمت بسيار بسيار پايين و غير معمولي اقدام به فروش محصولات بي كيفيت كرده و موجب تشويش بازار نيز مي‌شوند. بنابراين بهتر است با بهترين فروشگاه دوربين مدار بسته آشنا شويد!

براي نصب دوربين مدار بسته و خريد يك محصول با كيفيت فروشگاه اينترنتي گروه دوربين ماركت بهترين انتخاب خواهد بود. گروه دوربين ماركت كه متشكل از چهار بخش با كادري كامــلاً تخصصي و حرفه‌اي است از سال 1389 فعاليت كاري خود را آغاز كرده و تاكنون موفق به اجراي پروژه‌هاي كوچك و بزرگي شده است. اين گروه فعال و زبده با راه اندازي يك وبسايت فروشگاهي اقدام به فروش اينرنتي دوربين‌هاي مداربسته داهوا، هايك ويژن، دي لينك، ال جي و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت كامل به فروش مي‌رساند. گروه دوربين ماركت به منظور سهولت در اجراي برنامه‌هاي مشترياني كه تصميم به نصب مداربسته براي اماكن بزرگ دارند دوربين‌هاي مداربسته مختلف را به صورت پكيجي نيز ارائه مي‌كند.

در ويترين فروشگاه اينترنتي دوربين ماركت انواع دوبين‌هاي مداربسته‌ي آي پي، بي سيم، دزدگير خودرو، ردياب خودرو، دوربين خودرو و... ارائه مي‌شود. هر كاربري كه قصد خريد هريك از محصولات دوربين ماركت را داشته باشد مي‌تواند از امكان مشاوره غيرحضوري و تلفني نيز برخوردار شود.

سخن پاياني ؛ امنيت مهمترين مسئله است...

 

عقل سليم حكم مي‌كند كه از جان و مال خود محافظت كنيد تا در ادامه‌ي زندگي و امرار معاش خود دچار مشكل نشويد! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نيز بسيار مشكل خواهد بود؛ بنابراين با نصب دوربين مدار بسته براي محل كار يا مجتمع مسكوني خود، يك نگهبان هميشه بيدار و هشيار براي خود استخدام كنيد؛ نگهباني كه تنها با يك بار هزينه و بدون دريافت حقوق كار مي‌كند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود.

از آنجا كه كليت نصب دوربين مداربسته براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي مالي و جاني مي‌باشد، گروه دوربين ماركت نيز به منظور فرآهم آوردن آسايش و آرامش هموطنان خود بهترين برندهاي دوربين مداربسته را ضمن معرفي كامل به فروش مي‌رساند. به طور قطع با خريد از دوربين ماركت (doorbinmarket.com) احساس رضايت خواهيد داشت؛ چراكه اساس كار گروه دوربين ماركت بر صداقت و درستكاري استوار است...

«دوربين ماركت» با در اختيار داشتن جمعي از كارشناسان و متخصصان حوزه‌ي دوربين مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌اي وارد بازار فروش و نصب دوربين مداربسته كشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است كه رضايت و خشنودي مشتريان گرامي را به خدمات و محصولات خود جلب كند؛ چنانكه پروژه‌هاي موفق و متعدد دوربين ماركت، خود گواه بر همين مسئله است.

با دوربين ماركت، يك يار اضافي براي امينت داشته باشيد... تلفن تماس: 02191015108

منبع شفاف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۹:۱۶ توسط:arminmoghim موضوع:

نصب دوربين مدار بسته

بهترين شركت نصب دوربين مداربسته 

آيا به نصب دوربين مدار بسته در فضاي مسكوني و يا محيط كسب و كارتان فكر كرده‌ايد؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهي در شلوغ‌ترين نقطه‌ي شهر باشيد، با نصب دوربين مداربسته اررزان، مي‌توانيد امنيت فروشگاه خود را بالا ببريد و به صورت نامحسوس از زواياي مختلف آن محافظت كنيد. با نصب دوربين مداربسته در فروشگاه‌هاي بزرگ يا كوچك، كار نيروي انساني نيز كمتر شده و تنها يك نفر با كمك اين سيستم امنيتي، مي‌تواند بر همه‌ي قسمت‌هاي يك فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه كاربرد اصلي دوربين مداربسته، حفاظت و بالابردن امنيت است، اما براي مشاغل و محيط‌هاي نظامي و اداري، كنترل ترافيك، تصوير برداري نامحسوس، مشاغل صنعتي و كارخانجات، ارتباطات ويدئويي و... نيز كاربردهاي ويژه‌اي خواهد داشت و البته كه براي بسياري از مجموعه‌هاي توليدي نيز، داشتن دوربين مداربسته ديد در شب، به عنوان يك نياز واجب محسوب مي‌شود.

چه تشبيهي زيباتر از اينكه با خريد و نصب دوربين مداربسته، گويا براي خود چشم اضافه‌اي خريداري كرده‌ايد تا به شما در حفاظت، امنيت و كنترل شرايط كمك كند. دوربين‌هاي مداربسته چشم‌هاي نامحسوسي هستند كه از زمان روي كار آمدنشان، بسياري از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدي‌هاي مكرر و وقوع جرائم نجات داده است. اين سيستم كنترل از راه دور مزيت‌هاي برجسته‌ي ديگري نيز دارد كه آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به يك نگهبان تمام عيار تبديل كرده است.

 دوربين مداربسته، هوشمند و كاربردي

جالب است بدانيد كه اولين دوربين مداربسته در سال 1942 ميلادي در شركت زيمنس آلمان توليد شد و در اصطلاح به دوربين‌هايي مداربسته گفته مي‌شود كه در جاي خود ثابت هستند، اما تصاوير دريافتي را به چند سرور ارسال مي‌كنند. اين دوربين‌ها كه براي سيستم امنيتي مانتورينگ طراحي شده‌اند، به عنوان جعبه جادويي مداربسته شناخته مي‌شوند. به تدريج و با بروز سرقت‌هاي بسيار در مشاغل مختلف، نياز به نصب دوربين مداربسته پيدا شد. علاوه بر اين نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف، كمك شايان توجهي به تشخيص سارقين و متهمان به پليس كرده است.

دوربين مداربسته مزايا و كاربردهاي بسياري دارد و همچنين نصب دوربين مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زيان‌هاي بسيار خواهد بود. بنابراين اگر ايمني شغلي و يا حتي محل زندگيتان اهميت دارد، با نصب دوربين مداربسته خيال خود را راحت كنيد.

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟

  1. تامين امنيت كليهمانطور كه گفته شد نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف به منظور حفاظت و افزايش امنيت محل نصب مي‌شود، اما نصب دوربين مداربسته از يك وجه ديگر نيز امنيت مي‌آفريند. مسلماً هيچ سارقي دوست ندارد در صحنه جرم شناسايي شود، بنابراين وجود يك دوربين مداربسته به خودي خودي موجب دور شدن خلافكاران از محل موردنظر خواهدشد.
  2. كمك به حل پرونده‌هاي مجرمين: باوجود اينكه بسياري از سارقين از محل‌هاي مجهز به دوربين مداربسته دوري مي‌كنند اما گاهي برخي از بزهكاران به دام چشم نامحسوس دوربين نيز خواهند اُفتاد. تصاويري كه توسط دوربين‌هاي مداربسته ثبت و ضبط مي‌شوند به نيروي پليس كمك مي‌كند تا مجرمين را شناسايي و دستگير كنند.
  3. كنترل رفت و آمد: تصور كنيد رئيس يك اداره بزرگ مي‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ي عملكرد كاركنان خود نظارت داشته باشد، براي اين امر مي‌بايست تمام وقت خود را به سركشي از كاركنان بپردازد. اين درحالي است كه با نصب دوربين مداربسته به راحتي و كاملاً هوشمندانه مي‌تواند بر رفت و آمد، عملكرد كاركنان و نحوه‌ي برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد.
  4. كم هزينه در نصب و نگهداري: دوربين مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌هاي جبران ناپذير خواهدبود. دوربين مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خريد درست انتخاب كنيد و در نگهداري از آن كوشا باشيد. از طرفي نصب دوربين مداربسته هزينه‌هاي چنداني ندارد و چنانچه دوربين خريداري شده با كيفيت باشد ساليان طولاني كارخواهد كرد. به طور معمول پس از نصب دوربين مداربسته هرچند ماه يكبار مي‌بايست با صرف مبلغي اندك دوربين‌ها را سرويس كنيد تا به درستي كاركنند. درست كاركردن دوربين‌ها فقط به نگهداري و سرويس به موقع آن بستگي خواهد داشت.

دوربين مداربسته كارآفرين است!

اطلاق واژه‌ي كارآفريني براي يك دستگاه كوچك كمي دور از ذهن انسان است، اما توليد دوربين مداربسته موجب ايجاد اشتغال نيز شده است. قاعدتاً براي نصب دوربين مداربسته مي‌بايست يك فرد مسلط به كار و حرفه‌اي باشد تا بتواند دوربين را در محل مناسب و با روش درست نصب نمايد. به همين جهت پس از ورود دوربين‌هاي مداربسته به بازار افراد متخصص اين فن صاحب شغلي مناسب و كاربردي شدند.

 

عملكرد دوربين مداربسته چگونه است؟

معمولاً دوربين‌هاي مداربسته در محل‌هاي نصب مي‌شوند كه در معرض ديد عموم نباشد، همچنين طراحي اين جعبه جادويي مداربسته به گونه‌اي است كه به يك دستگاه كامپيوتر و يا لب تاب متصل شده و تصاوير را به صورت آنلاين نمايش مي‌دهند. افزون بر اين دوربين‌هاي مداربسته قابليت ضبط و ذخيره تصاوير وفيلم‌هاي گرفته شده را دارند و در صورت نياز به كار خواهند آمد. ويژگي حائز اهميت دوربين‌هاي مداربسته عملكرد نامحسوس و مخفيانه آن‌ها است.

به طور مثال در طراحي دوربين مداربسته ديد در شب نوعي LED به كار برده شده كه براي روشن كردن محيط و شناسايي محل تعبيه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربين مداربسته را نشان نمي‌دهد. استفاده از طيف مادون قرمز در ساختار دوربين مداربسته ديد در شب موجب مي‌شود كه در تاريكي مطلق نيز امكان تصوير برادري داشته باشد. مادون قرمز قدرت ديد چشمي‌هاي دوربين مداربسته ديد در شب را افزايش داده و باعث علمكرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن مي‌شود. با توجه به ويژگي‌هاي گفته شده واضح است كه دوربين مداربسته ديد در شب درست مثل نگهبان از مكان مورد نظر محافظت خواهد كرد.

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته كدامند؟

بديهي است كه انتظار هرفرد از وسيله‌اي كه خريداري مي‌كند عملكرد درست و طول عمر بالا مي‌باشد، به همين جهت براي خريد دوربين‌هاي مداربسته نيز مي‌بايست بهترين مارك آن را تهيه كنيد. در حال حاضر نيز بهترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته ارزان شامل: برند هايك ويژن، داهوا و دي لينك مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه برندهاي معروف سامسونگ و ال جي نيز دوربين مداربسته توليد مي‌كنند اما قيمت آن‌ها از ساير برندها بيشتر است. بنابراين اگر مي‌خواهيد دوربين مداربسته ارزان خريداري كنيد كه طول عمر بالايي نيز داشته باشد نمونه‌ي اصلي يكي از سه برند معرفي شده در مطالب فوق را خريداري نماييد.

قيمت دوربين مداربسته

 

قاعدتاً قيمت دوربين‌هاي مداربسته ارزان نيز به عوامل بسياري بستگي دارد، مثلا شما براي يك باغ با مساحت پنج هزار هكتار نمي‌توانيد تنها يك دوربين نصب كنيد، زيرا كفاف ظرفيت و بزرگي آن باغ را نمي‌دهد. بنابراين قيمت دوربين مداربسته به شرايط محلي كه قرار است در آن نصب شود، مارك، تعداد و نوع آن بستگي دارد. به طور كلي قيمت هر يك دوربين مدار بسته بين 500 الي 800 هزار تومان مي‌باشد، اما چنانچه بخواهيد براي مجتمع‌ها يا اماكن بزرگ دوربين به صورت پكيجي و در تعداد بالا خريداري كنيد هزينه كمتري در بر خواهد داشت. شايان ذكر است كه هزينه نصب دوربين مداربسته نيز از قيمت خريد محصول جدا بوده و هزينه نصب به شخص نصاب پرداخت مي‌شود.

دوربين‌هاي مدار بسته را اورجينال خريداري كنيد!

براي نصب دوربين مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ي اصلي برند محبوب خود را تهيه كنيد تا پاسخگوي تمام و كمال انتظارات شما باشد. وجود كالاي تقلبي در بازار موجب نگراني افراد در هنگام خريد هر نوع وسيله و نيز دوربين مداربسته بوده است. افرادي سودجو همواره با شعار دوربين مداربسته ارزان با قيمت بسيار بسيار پايين و غير معمولي اقدام به فروش محصولات بي كيفيت كرده و موجب تشويش بازار نيز مي‌شوند. بنابراين بهتر است با بهترين فروشگاه دوربين مدار بسته آشنا شويد!

براي نصب دوربين مدار بسته و خريد يك محصول با كيفيت فروشگاه اينترنتي گروه دوربين ماركت بهترين انتخاب خواهد بود. گروه دوربين ماركت كه متشكل از چهار بخش با كادري كامــلاً تخصصي و حرفه‌اي است از سال 1389 فعاليت كاري خود را آغاز كرده و تاكنون موفق به اجراي پروژه‌هاي كوچك و بزرگي شده است. اين گروه فعال و زبده با راه اندازي يك وبسايت فروشگاهي اقدام به فروش اينرنتي دوربين‌هاي مداربسته داهوا، هايك ويژن، دي لينك، ال جي و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت كامل به فروش مي‌رساند. گروه دوربين ماركت به منظور سهولت در اجراي برنامه‌هاي مشترياني كه تصميم به نصب مداربسته براي اماكن بزرگ دارند دوربين‌هاي مداربسته مختلف را به صورت پكيجي نيز ارائه مي‌كند.

در ويترين فروشگاه اينترنتي دوربين ماركت انواع دوبين‌هاي مداربسته‌ي آي پي، بي سيم، دزدگير خودرو، ردياب خودرو، دوربين خودرو و... ارائه مي‌شود. هر كاربري كه قصد خريد هريك از محصولات دوربين ماركت را داشته باشد مي‌تواند از امكان مشاوره غيرحضوري و تلفني نيز برخوردار شود.

سخن پاياني ؛ امنيت مهمترين مسئله است...

 

عقل سليم حكم مي‌كند كه از جان و مال خود محافظت كنيد تا در ادامه‌ي زندگي و امرار معاش خود دچار مشكل نشويد! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نيز بسيار مشكل خواهد بود؛ بنابراين با نصب دوربين مدار بسته براي محل كار يا مجتمع مسكوني خود، يك نگهبان هميشه بيدار و هشيار براي خود استخدام كنيد؛ نگهباني كه تنها با يك بار هزينه و بدون دريافت حقوق كار مي‌كند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود.

از آنجا كه كليت نصب دوربين مداربسته براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي مالي و جاني مي‌باشد، گروه دوربين ماركت نيز به منظور فرآهم آوردن آسايش و آرامش هموطنان خود بهترين برندهاي دوربين مداربسته را ضمن معرفي كامل به فروش مي‌رساند. به طور قطع با خريد از دوربين ماركت (doorbinmarket.com) احساس رضايت خواهيد داشت؛ چراكه اساس كار گروه دوربين ماركت بر صداقت و درستكاري استوار است...

«دوربين ماركت» با در اختيار داشتن جمعي از كارشناسان و متخصصان حوزه‌ي دوربين مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌اي وارد بازار فروش و نصب دوربين مداربسته كشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است كه رضايت و خشنودي مشتريان گرامي را به خدمات و محصولات خود جلب كند؛ چنانكه پروژه‌هاي موفق و متعدد دوربين ماركت، خود گواه بر همين مسئله است.

با دوربين ماركت، يك يار اضافي براي امينت داشته باشيد... تلفن تماس: 02191015108

منبع شفاف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۳۵ توسط:arminmoghim موضوع:

hikvision

 دوربين مدار بسته هايك ويژن 

 

كمپاني هايك ويژن توليدكننده محصولات حفاظتي و امنيتي، در سال ۲۰۰۱ تاسيس شده و حدود ۴۰۰۰۰ كارمند كه نزديك به ۱۹۰۰۰نفر از آنها را افراد متخصص تشكيل داده اند تا براي توسعه و رشد بيشتر تحقيق و پژوهش كنند، در اين كمپاني مشغول به كار هستند.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، شركت هايك ويژن مراكز تحقيق خود را در مونترال، كانادا، لندن، انگلستان و چين تاسيس كرده و حدود ۵۹ نمايندگي و شعبه بين المللي در نقاط مختلف جهان دارد. اين شركت هم اكنون يكي از معتبرترين كمپاني هاي ساخت دوربين مدار بسته در دنيا است.

دوربين هايك ويژن 

. Network Products:

دوربين هاي آنالوگ سنتي جاي خود را به دوربين هاي شبكه دادند تا كيفيت تصوير و وضوح بيشتري به جهان ارائه گردد. براي استفاده از اين دستگاه كابل هاي كمتري مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از هوش مصنوعي در محصولات آي پي امكان شناسايي افراد و وسايل نقليه و همچنين علايق مشتريان در فروشگاه ها را فراهم مي كند.

براي استفاده از اين دوربين از شبكه اينترنتي استفاده مي شود و اين دوربين به تازگي و طي چند سال اخير توليد شده؛ امروزه بخش بزرگي از بازارهاي رقابتي دوربين مداربسته را دوربين شبكه از آن خود كرده است و از اين دوربين بيشتر در پروژه هاي بزرگ استفاده مي شود.

. Turbo HD Products:

محصولات آنالوگ از سال ۲۰۱۳ در بازار توسط هايك ويژن عرضه مي شده و در آن زمان مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ Turbo HD كيفيت تصوير را بالا مي برد و تصوير رنگي به صورت ۲۴ ساعته به ناظر ارائه مي دهد.

دوربين هايك ويژن Turbo HD از سري هاي مختلف تشكيل شده و شامل ، Ultra Series ,Pro Series ,Value Series IOT Series مي باشد. تصوير برداري با كيفيت در نور كم و دقت بالا از ويژگي هاي اين تكنولوژي هستند.

. Intelligent Traffic Products:

افزايش تعداد خودرو در جاده ها، ترافيك شهري و همچنين اطلاع رساني و رسيدگي به عواملي كه باعث ترافيك يا تصادف شده موجب طراحي اين تكنولوژي شده است. توليد اين دوربين به افزايش فضاي ذخيره سازي نيز كمك بسياري كرده است.

. Thermal Products:

هر چه ميزان حرارت در محيط بيشتر باشد، ميزان مادون قرمز بيشتري از اجسام ساطع مي شود و دوربين هايك ويژن حرارتي وقايع را بررسي مي كند. حفاظت و تشخيص هوشمند، اندازه گيري دما، حفاظت از مناطق ساحلي و بررسي آتش سوزي و سرقت از جمله كاربرد هاي اين نوع دوربين است.

 

مزاياي دوربين هايك ويژن 

. داراي محصولات با كيفيت بالا

. رزوليشن بالاي تصاوير

. پردازش تصوير به طور دقيق

. داراي لنز هاي با كيفيت

. استفاده و نصب آسان

. قابليت ارتقا دادن سيستم

. قيمت نسبتا مناسب

. تنوع بالاي محصولات

. داراي اپليكيشن مخصوص موبايل و مشاهده تصوير در آن

. توليد پكيج دوربين مدار بسته هايك ويژن به صورت بي سيم

. امكان ديد در شب از ۲۰ تا ۱۰۰ متر

لازم به ذكر است كه در دوربين هاي شبكه، امكان هك شدن وجود دارد.

اصطلاحاتي براي شناحت بيشتر دوربين هايك ويژن 

. سيستم ABF دوربين هايك ويژن: به هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز اين امكان وجود دارد كه فوكوس تصاوير توسط سيستم abf تغيير كند تا تصوير با حالت وضوح برسد. اين تكنولوژي با لنزي جداگانه قابل تغيير است.

. سيستم Defocus Detection هايك ويژن: اين سيستم در واقع آلارمي است كه هنگام تغيير فوكوس و پايين آمدن كيفيت تصوير به صدا در مي آيد.

. سيستم Audio Loss Detection هايك ويژن: سيستم ALD هم در واقع آلارمي است كه به هنگام قطع شدن صدا فعال مي گردد.

. سيستم HDD Group هايك ويژنمنظور از HDD همان Hard Disk Drive است كه براي ذخيره سازي روي دستگاه هاي DVR و NVR نصب مي گردد. قابليت اين سيستم گروهي بودن چند هارد ديسك در دستگاه ها است.

. سيستم HDD Quota هايك ويژن: اين هارد ديسك قابليت ذخيره سازي جداگانه هر دوربين مدار بسته را در دستگاه ها فراهم مي كند.

. سيستم Low Bitrate هايك ويژن: نرخ بيت رابطه مستقيم با رزوليشن تصاوير دارد هرچه بالاترباشد كيفيت تصوير بهتر هرچه كم تر باشد كيفيت تصوير هم پايين تر است.

 

پروژه ها و موقعيت جهاني دوربين هايك ويژن

. از نظر ميزان فروش رتبه اول در جهان را دارد

. در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دريافت كرده است

. جايگاه نخست در ايالت متحده با ۳ درصد از سهم،

. جايگاه نخست در خاورميانه با ۹ درصد سهم،

. جايگاه نخست در بازار جهاني با ۲ درصد سهم

. و در آخر جايگاه نخست در بين ۵۰ شركت برتر در ۳ سال متوالي

پروژه هاي مهم:

. استاديوم ورزشي مينيرائو برزيل

. نمايشگاه شانگهاي چين در سال ۲۰۱۰

. شهرهاي كشور كره جنوبي

. پروژه شهر امن ممفيس و  چونگ كينگ

. پروژه هاي همراسميت و فولام

. نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان

پروژه هاي مهم در حمل و نقل:

. خطوط BRT شهر بلو هوريزانته

. سامانه حمل و نقل عمومي لندن

. فرودگاه بين المللي امام خميني

. خطوط ۲ و ۴ مترو تهران

. قطار مغناطيسي شانگهاي

. پروژه اتوبوسراني آرژانتين

و پروژه هاي ديگر در زمينه امنيت هتل ها، بانك ها، نظارت هاي ساختماني، مراكز آموزشي، مراكز تفريحي و ورزشي، زندان ها و مراكز امنيتي، مخابرات و مراكز درماني مهم دنيا كه تحت پوشش نظارت دوربين مداربسته هايك ويژن و ديگر محصولات امنيتي اين كمپاني هستند.

منبع : ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۷:۳۲ توسط:arminmoghim موضوع:

3 برند معتبر دوربين مدار بسته

بهترين برند هاي دوربين مداربسته 

به گزارش گروه رسانه‌هاي ديگر خبرگزاري آنا، دوربين هايلوك؟! دوربين هايك ويژن؟! يا دوربين داهوا؟! شما كداميك را به عنوان نگهبان منزل يا كسب و كارتان انتخاب ميكنيد؟! برندهاي متفاوت با قيمت‌هاي متفاوتي از دوربين مداربسته در دنيا وجود دارد. از دوربين هايلوك كه در چند سال اخير توسط كمپاني دوربين هايك ويژن به مرحله توليد و انتشار رسيده است گرفته... تا دوربين‌هاي مداربسته ال جي يا سامسونگ كه سال‌هاست با يك برندينگ قدرتمند توليد مي‌شوند. بعيد است كه در زندگي روزانه خود به مكان‌هايي مانند فروشگاه‌ها، مدارس، محل كار و حتي سوپرماركت سركوچه، رفته باشيد و آنجا با يك نوشته تايپ شده بر روي كاغذ A۴ با تير"اين مكان مجهز به دوربين مداربسته است" مواجه نشده باشيد. زماني دوربين‌هاي مداربسته يك مزاحم اجتماعي ناميده مي‌شدند و مردم خود را از آن قايم مي‌كردند اما امروزه يك وسيله عادي در زندگي ما است و به‌خوبي با برندهاي مختلفي همچون دوربين داهوا در ميان مردم و فرهنگ روزمره ما جاي خود را باز كرده‌اند.

بهترين برندهاي دوربين مداربسته در بازار كدامند؟

 

برندهاي گوناگوني در دنيا همچون سامسونگ، ال جي، دوربين هايك ويژه، دوربين داهوا و غيره در بازار جهاني وجود دارند. اما چند برند با كيفيت و مناسب در بازار ايران همچون دوربين هايلوك بيشترين رضايت را از سمت مشتريان خود داشته‌اند. با توجه به شرايط كنوني وضعيت اقتصادي در ايران و بالارفتن تورم درسطح جامعه، سطح توان و قدرت خريد مردم بسيار پايين آمده است. اما نيازها همچنان سر جاي خود هستند و در برخي موارد حتي بيشتر هم شده‌اند.

در واقع چه با جامعه‌ا‌ي مدرن و چه پست مدرن طرف باشيم، كمبود شناخت مردم نسبت به يكديگر و بالا رفتن سطح آسيب‌هاي اجتماعي بيش از گذشته احساس مي‌شود و لزوم استفاده از دوربين‌هاي مداربسته‌اي همچون دوربين هايلوك را خاطر نشان مي‌سازد. بايد به اين امر توجه داشته باشيم كه دوربين مداربسته‌اي كه شما براي مغازه، محل كار، اداره، شركت، باغ و ويلا، خانه و يا هر جاي ديگري كه تهيه مي‌كنيد، جزء يكي از هزينه‌هاي ثابت سالانه شما براي تضمين امنيت‌تان محسوب مي‌شود و به گونه‌اي نيستند كه پس از چند روز شما بتوانيد آن را دوباره از نو خريداري كنيد. براين اساس سعي مي‌كنيم شما را ياري كنيم و چند برند معتبر و با كيفيت را به شما معرفي كنيم.

دوربين داهوا

يكي از بهترين برندهايي كه در چند دهه اخير توانسته بازار جهاني را در دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته IP از آن خود كند، دوربين داهوا است. برند دوربين داهوا با ۱۵ سال سابقه حرفه‌اي، توانسته با كيفيت برتر خود در طراحي و ساخت، جايگاه بسيار مطلوبي را در بازارهاي جهاني به دست آورد و بازار فروش خود را به كشورهاي بزرگ دنيا همچون آمريكا، اروپا، ژاپن و تايوان برساند. دوربين داهوا در ايران نيز يكي از بزرگترين و پرفروش‌ترين برندهاي دوربين مداربسته مي‌باشد كه توسط مجموعه دوربين ماركت با خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازي دوربين در محل مورد نظر شما، پشتيباني مي‌شود.

 

دوربين هايك ويژن

يكي ديگر از برندهاي معتبر و مورد پسند بازار و مشتريان در دنيا، دوربين هايك ويژن است. اين نوع از دوربين توسط كمپاني بزرگ هايك ويژن يكي از پيشتازان صنعت نظارت تصويري در دنيا است. اين برند در مجموعه‌اي بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر نيروي انساني و با ۴۰۰۰ نفر طراح در بخش تحقيق و توسعه كمپاني هايك ويژن توليد مي‌شود و يكي از بزرگترين تيم‌هاي انساني را در زمينه دوربين‌هاي مداربسته دارد. اين كمپاني دوربين هايك ويژن را در بيش از ۱۰۰ كشور بزرگ دنيا، همچون آمريكا، هلند، تايلند، ايتاليا، روسيه و... به فروش مي‌رساند. كيفيت بالاي اين برند در دوربين‌هاي آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته تحت شبكه عاملي شده تا مجموعه دوربين ماركت اقدام به وارد كردن و فروش دوربين هايك ويژن در ايران كنند و آن را در اختيار خريداران ايراني نيز قرار دهند.

دوربين هايلوك

يكي از برندهاي مورد اسقبال امروزه در دنيا دوربين هايلوك است. در سال ۲۰۱۸ اين دوربين تحت نظر كمپاني دوربين هايك ويژن به بازار عرضه شد و به سرعت جاي خود را در ميان دوربين‌هاي مداربسته مورد پسند در دنيا باز كرد. دوربين هايلوك آنالوگ و دوربين هايلوك تحت شبكه با توجه به كيفيت بالايي كه داشتند و از سوي ديگر از آنجا كه كمپاني هايك ويژن قيمت اين نوع از دوربين‌هايش را پايين‌تر از مدل‌هاي ديگر زده بود، به سرعت در جامعه بازار جهاني جاي خود را باز كرد. اين مدل به مدد مجموعه دوربين ماركت به ايران نيز رسيده است. دوربين هايلوك كيفيت بالايي در ضبط و ذخيره تصاوير و صداها داشته و كاركرد مناسب و با كيفيتي در زمينه دوربين‌هاي مداربسته همانند ديگر دوربين‌هاي پرفروش همچون دوربين داهوا در ايران دارد. همچنين قيمت كمتر آن با توجه به وضعيت اقتصادي در ايران باعث شد همچون دوربين داهوا و دوربين هايك ويژن به يكي از پرفروش‌ترين دوربين‌هاي مداربسته تبديل شود.

ويژگي دوربين هايلوك چيست؟

 

از جمله ويژگي‌هاي اصلي دوربين هايلوك مي توان به چند مورد اشاره كرد:

اين برند در دو سريIP و Analog به بازار عرضه شده است كه هر كدام از آن‌ها ويژگي‌ها و كاربردهاي خاص خود را دارند. از جمله ويژگي‌هاي مدلIP مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • پهناي باند دوربين هايلوك ۲۶۵+ است.
  • كيفيت تصوير آن ۴ مگاپيكسل است با قدرت تصويربرداري بالا
  • قابليت تصويربرداري در تاريكي مطلق
  • WDR براي ديدن تصوير واقعي و حذف كامل نور اضافي

از جمله ويژگي هاي دوربين Analog هايلوك مي‌توان به اين موارد اشاره داشت:

  • حداكثر پهناي باند دوربين هايلوك آنالوگ تا ۲۶۴+
  • كيفيت تصوير تا ۳ مگاپيكسل براي تصويربرداري با كيفيت بالا
  • قابليت تصويربرداري در تاريكي مطلق

 

از كجا دوربين باكيفيت را تهيه كنم؟

خريد برندهاي با كيفيتي همچون دوربين داهوا به عنوان پرفروش‌ترين برند دوربين مداربسته، برند دوربين هايك ويژن و دوربين هايلوك را بايد از شركتي معتبر خريداري كنيد. تا داشتن ضمانت نامه معتبر براي دوربين، خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازي دوربين توسط متخصصين و تكنسين‌هاي ماهر را تجربه كنيد. مجموعه پرتوان دوربين ماركت يكي از معتبرترين فروشندگان برندهاي معتبر دوربين مداربسته در ايران هستند.

شما مي‌توانيد با مراجعه به وبسايت دوربين ماركت (doorbinmarket.com) پك‌هاي بسيار عالي و به‌صرفه دوربين داهوا، دوربين هايك ويژن و دوربين هايلوك را ببينيد و از طريق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۵۱۰۸ با كارشناسان مجرب دوربين ماركت ارتباط بگيريد و مشاوره رايگان را دريافت نماييد. مجموعه دوربين ماركت افتخار مي‌كند كه در تأمين امنيت و نيازهاي شبكه و تجهيزات دوربين مداربسته در خدمت شما است

منبع : خبرگزاري آنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۵:۴۵ توسط:arminmoghim موضوع:

دوربين dahua

كدام برند دوربين مداربسته مي‌تواند نياز هايتان را برطرف كند؟!

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، دوربين داهوا يكي از اجزاي سيستم‌هاي امنيتي است كه امنيت كامل يك محيط سربسته را تضمين كند. محصولات اين كمپاني كه بيش از 15 سال سابقه دارد، با نام دوربين و دوربين مدار بسته داهوا به فروش مي‌رسد و بدنيست بدانيد كه اين مدل در بين ساير دوربين‌هاي مدار بسته باكيفيت جهان، عملكرد ايده‌آلي دارد. رزولوشن بالا، حساسيت كم نسبت به نور و ميزان ديد در شب، از جمله مشخصه‌هاي جذاب و سوپر حرفه‌اي دوربين داهوا مي‌باشد كه تمامي نيازهاي مجموعه‌هاي امنيتي و تجاري را برطرف كرده است. با بررسي مجموعه‌اي از نكات در حين خريد دوربين مدار بسته، مي‌توانيد سرعت عمل خود را در انتخاب مدل‌هاي متعدد اين نوع برند افزايش بدهيد.

تمايز دوربين مدار بسته داهوا با محصولات امنيتي ساير برندها چيست؟

شركت داهوا در سال 2015 با ارائه‌ي دوربين در سراسر دنيا، رتبه دوم شركت‌هاي ارائه دهنده محصولات و خدمات نظارت تصويري را از آن خود كرد؛ البته كه اين آمار بر طبق ميزان كل سهم درآمد فروش محصولات تصويري در دنيا بدست آمده است. اين برند در سال 2001 افتتاح شد و محصولات امنيتي پيشرفته‌ي خود را روز به ‌روز ارتقاء داده است. HDCVI يا همان رابط گرافيكي بالا كه در انواع دوربين‌ مدار بسته برند داهوا وجود دارد، اولين تمايز بزرگ محصولات امنيتي اين برند با محصولات ساير برندهاي هم رده است.

رابط گرافيكي بالا در بحث تخصصي و پيشرفته‌ي سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي امنيتي پيشرفته به معناي ضبط تصاوير HD از يك محيط مي‌باشد و خب هر چه وضوح تصاوير HD بيشتر باشد، قدرت انتقال تصاوير به حافظه‌ي دوربين مدار بسته بيشتر است. به طوري كه اين انتقال تصاوير در كمترين زمان ممكن انجام مي‌پذيرد و لحظه به لحظه مي‌توانيد محيط مورد نظر خودتان را رصد كنيد. البته كه دوربينهاي اين كمپاني داراي هارد با ظرفيت مناسبي نيز هستند و ساعات متوالي زيادي، قابليت فيلمبرداري و ثبت وقايع محيط را دارند.

همه چيز درباره دوربين داهوا

قبل از هرچيز، اين را بايد به شما بگوييم كه اين كمپاني داراي شركتهاي تابعه‌ي زيادي در نقاط متعدد دنيا مي‌باشد. يكي از اين شركت‌هاي تابعه در ناحيه آسيا، متعلق به كمپاني داهوا است كه تامين عمده‌ي سيستم‌هاي نظارتي كشورهاي آسيايي را برعهده‌ دارد. به همين خاطر، دوربين اين كمپاني در زمره‌ي سيستم‌هاي تصويري امنيتي نيست كه ناياب باشد و مجبور باشيد ماه‌ها به دنبال قطعات يك دوربين مدار بسته داهوا باشيد كه پاسخگوي نيازهايتان باشد.

 

دوربين هاي اين شركت از تنوع بسيار بالايي نيز برخوردار است و قطعاَ تنوع بالاي دوربين مدار بسته داهوا را مديون پيشرفت مستمر و توقف ناپذير اين كمپاني هستيم. وجود لنز ثابت و متحرك در دوربين‌هاي داهوا، اين قابليت را فراهم كرده تا زاويه ديد اين دوربين حتي در شب و زمان‌هايي كه محيط كاملا تاريك است، بسيار زيادتر از حالت معمول خود باشد.

در حقيقت، لنز متحرك باعث شده كه زاويه ديد اين دوربين مدار بسته بيشتر از حالت عادي و نرمال باشد. البته قابليت‌هاي متعدد ديگري هم در دوربين مدار بسته اين برند وجود دارد كه بسته به نوع و مدل آن، متفاوت است. در ادامه به بررسي مشخصات فني يك نمونه از مدل‌هاي دوربين داهوا مي‌پردازيم كه كمك بسياري به شما مي‌كند تا به راحتي دوربين مورد نظر خودتان را برگزينيد.

مشخصات فني دوربين مدار بسته مدل  Dahua DH-PSDW5231S-B120   

مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 مجهز به دو نوع لنز ثابت و متحرك است. اين دوربين مدار بسته به شبكه متصل مي‌شود و شما مي‌توانيد طبق IP اختصاصي، آن را تنظيم كنيد. قابليت مذكور به شما كمك مي‌كند تا به راحتي به پنل تنظيمات اين نوع دوربين دسترسي داشته باشيد و از راه دور هم بتوانيد محيط را كنترل نماييد. پس از نوع لنزهاي اين نوع دوربين به بررسي رزولوشن هر كدام از لنزها خواهيم پرداخت. رزولوشن لنز پانوراما و رزولوشن لنز دوم يا همان PTZ به ترتيب، 1920* 1080 و  2 مگاپيكسل است. قابليت‌هايي نظير BLC، HLC، DWDR باعث مي‌شود تا دوربين Dahua در مناطق نيمه روشن و كاملا تيره، تصاوير يك محيط را به طور كامل پوشش بدهد.

  • بررسي جنس بدنه و مدت عمر مفيد آن

با بررسي بدنه مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 متوجه خواهيد شد كه جنس بدنه آن، فلزي است و به همين خاطر، ماندگاري بالايي دارد. عمر مفيد دوربين مدار بسته برند داهوا حداقل تا 5 سال و حداكثر تا 20 سال است. لذا، ارزش نهايي دوربين مدار بسته اين برند خيلي بيشتر از آن هزينه‌اي است كه شما در فروشگاه‌هاي اينترنتي مي‌پردازيد.

  • قابليت ضبط جداگانه اطلاعات تصاوير و ذخيره آن‌ها در يك حافظه‌ي مستقل

بعضي دوربين‌هاي مدار بسته همانند اين مدل داراي قابليت ضبط جداگانه هستند. به طوري كه به هنگام ضبط تصاوير، اطلاعات در حافظه‌ي جداگانه‌اي ذخيره مي‌شود. به همين خاطر، حتي زماني كه دوربين مدار بسته دچار اختلالاتي شود، اين اطلاعات در يك حافظه‌ي جداگانه ذخيره خواهد شد و هيچ لطمه‌اي به آن‌ها وارد نخواهد شد.

  • قابليت Power over Ethernet

قابليت Power over Ethernet يا همان قابليت PoE در دوربينهاي اين برند مشاهده مي‌شود. قابليت مذكور به خريداران و تهيه كنندگان، اين امكان را مي‌دهد تا بدون نياز به دو كابل بتوانند اتصال شبكه و برق دوربين مدار بسته را از اين طريق ممكن كنند. تكنولوژي PoE باعث مي‌شود كه انعطاف پذيري دستگاه‌هاي تحت شبكه افزايش يابد و ايمني آن‌ها از تضمين شود. صرفه جويي در هزينه‌ها را مي‌توان در زير مجموعه‌ي مزيت‌هاي دوربين Dahua قرار داد؛ چرا كه اين مدل دوربين براي اتصال به شبكه و برق نياز به كابل ندارد و نيروي انساني نيز لازم نيست كه براي نصب و تعبيه‌ي آن به محل مورد نظر مراجعه كنند. به همين خاطر است كه مي‌توان گفت قابليت PoE دوربين مدار بسته اين شركت توانسته باعث كاهش هزينه‌هاي نصب و نگهداري آن شود.

خريد مدل‌هاي حرفه‌اي دوربين مدار بسته از دوربين ماركت

دوربين ماركت (doorbinmarket.com) جز آن دسته از فروشگاه‌هاي اينترنتي است كه همه‌ي اقلام حفاظتي و امنيتي آن داراي كيفيت بالايي هستند. علاوه بر كيفيت، قيمت مناسب و به‌صرفه سيستم‌هاي تصويري در دوربين ماركت، از همه لحاظ مناسب افراد يا مجموعه‌هاي توليدي و اداري مي‌باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۶:۰۰ توسط:arminmoghim موضوع: