تجارت تجارت .

تجارت

دزدگير اماكن

دوربين مدار بسته ، دزدگير و ردياب سيستم هايي ضروري براي مراقبت و حفظ امنيت خود هستند . مسكن و خودرو دو سرمايه مهم در زندگي هستند آن هم در اين گراني كه به سختي ميتوان خودرو يا خانه تهيه كرد و خريد . از آن جايي كه جزو سرمايه هاي زندگي هستند و قيمت ارزاني هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همين دليل ما قصد داريم سيستم هاي امنيتي را به شما معرفي كنيم . يكي از اين سيتم هاي امنيتي دزدگير اماكن است كه در صورت بروز مشكل يا اختلال در مكان هايي كه در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پيامك و اطلاع مي دهد يا آژير ان به صدا در مي آيد . 

ردياب خودرو هم براي مراقبت از خودرو استفاده مي شود . گاهي ردياب ها داراي دوربين هستند كه در اين صورت امنيت بالاتري خواهند داشت گاهي هم فقط رديابي مي كنند و براي اين كار نياز به اينترنت دارند به همين دليل اكثر ردياب ها داراي سيم كارت هستند تا بتوانند به شبكه اينترنتي متصل شوند . ردياب ها مي تواننددر جلو گيري از سرقت يا در هنگام سرقت به شما كمك بسياري كنند . 

لامپ دوربين دار نيز وسيله اي ديگر است كه به نوعي دوربين مخفي نيز محسوب مي شود زيرا دوربين در وسط لامپ قرار مي گيرد و بسياري از افراد متوجه دوربين آن نمي شوند . شما مي توانيد از آن در خانه يا در مغازه خود استفاده كنيد لازم به ذكر است كه دوربين لامپي ديد كلي روي مكان دارد و نمي تواند به صورت جزئي نظارت كند . براي اطلاع بيشتردر اين رابطه و براي خريد هر يك از اين سيستم ها مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد و اطلاعهات بيشتري دريافت كنيد . 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۲۱ توسط:arminmoghim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :